2 kymppinen poika haukkui mua lauantaina kaupassa läskiksi.
Nuoripari oli ostoksilla, ja en mielestäni ollut heidän tiellään mitenkään. Seisoin sivussa takaviistossa, kun he parveilivat koko hyllyn leveydeltä. Poika loi muhun kihisevän katseen, ja mutisi; "Mee pois siitä läski". Katsoi sitten tyttöystäväänsä, vinkaten muhun päin. Tyttökin kääntyi katsomaan mua. Läski tuntuu olevan nykyään se haukkumasana, jota voi käyttää ihan joka tilanteessa. En ole tietääkseni lihava. Pituutta on 174, joka oli n,10 senttiä enemmän, kun tämän mua hakkuneen poikkiksen tyttiksellä, tai edes hänellä itsellään. Painoa mulla 63 kiloa. Mua haukkuneella oli arviolta 15 kiloa enemmän. Hänen missukkansa oli toki ohut kuin naru. Eli varmaan jotain alta 50 kiloa. Ehkä ylpeili tällä asialla, tai jotain... Mut en voi mitään, kun tosi paha mieli kalvaa aina vaan. Tätähän ne haukkujat tietenkin haluavatkin, mutta en vain saa sitä pois mielestä. 😞 Tuntemattomien ihmisten haukkuminen randomisti kaupassa, on käsittämättömän julmaa käytöstä. Olen 40+ nainen, ja ensimmäisen kerran elämässäni törmään moiseen, että haukutaan oikein tiedostaen, että kuulen sen.
Kommentit (33)
Tollasessa tilanteessa kannattaa vastata jotain, kuten muka-vilpittömästi "anteeks, sanoitko jotain?" Siinä vaiheessa menee yleensä kitisijöillä jauhot suuhun.
Aktiivisanastossa "poikkiksen tyttiksellä" ja "randomisti" ja 40+ nainen. Jotenkin en vaan usko.
Ihme lammastelua aikuiselta ihmiseltä. Onko tosiaan porukkaa, jolle voi laukoa mitä vaan ja ne vaan nielee sen hiljaa?
Voi sua pientä. Anna, kun mamma vähän silittää poskesta. Et sinä ole läski. Jaxuhaleja<3
Maltoitko odottaa kotiin asti vain teitkö aloituksen jo kaupassa?
Vierailija kirjoitti:
Aktiivisanastossa "poikkiksen tyttiksellä" ja "randomisti" ja 40+ nainen. Jotenkin en vaan usko.
Nämä oli ihan halventavassa mielessä käytettyjä, kun ottaa niin päähän. Toisekseen, mulla on 13 ja 15 vuotiaat tytöt, että osaan kyllä tämän nuorisokielen, jolla viittasin haukkujanikin ikään.
Ap.
Luulisi jo tuossä iässä osaavan laittaa käytöksen käyttäytyjän puutteellisuuden piikki. Unohda, olet jo iso tyttö.
Vierailija kirjoitti:
:D
Samaa sanastoa kuin mä käytän.
N44
Vierailija kirjoitti:
Joko teit facebook jaon?!?
En kuulu facebookkiin, enkä ikinä tule kuulumaankaan.
Ap.
Jos olisin ollut sä, olisin laskeutunut polvilleni sen pojan eteen ja pyytänyt anteeksi.
Ei muuta kuin nurkan taakse ja turpaan. Mikäli et itse osaa, niin ostamalla narkille piikin saat häneltä polvet paskaksi. Sitä varten heillä on pesäpallomailoja.
Totta, homo huutelu on saanut rinnalleen läskin ja marsun.
Mä olen läski ja olisinpa oikein komeesti jäänyt siihen sijoilleni, oikein levittänyt kaikki röllykkäni pitkin poikin ja hymyillyt nätisti, kysyen: "mulleko sä noin rumasti puhut vai hänelle?" ja nyökännyt tyttikseen päin.
Huonokäytös on huonoa käytöstä olinpa läski tai en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko teit facebook jaon?!?
En kuulu facebookkiin, enkä ikinä tule kuulumaankaan.
Ap.
Onneksi on aihe vapaa, jota voi käyttää omien loukattujen tunteiden käsittelyyn ja saada positiivista palautetta. Sydämiä.
Vierailija kirjoitti:
Onko aikuisilla ihmisillä nykyään ihan oikeasti noin pirun huono itsetunto? Ja mamma vielä joukolla yläpeukuttaa. :D Ei mikään ihme, että heidän lapset on loppuun palaneita ennen kun ovat edes aikuisuuden kynnyksellä.
Voimia tämän tragedian käsittelyyn. Kannattaa ottaa selvää mahdollisesta terapiasta ja muista tavoista kehittää itsetuntoaan.
Kyse on käytöstavoista, ei itsetunnosta.
Olet sen verran pitkä nainen, että olisit voinut täräyttää kyynärpäälläsi sen klopin leukaan.
Minulle kävi jokin aika sitten niin, että kun kävelin jalkakäytävää pitkin, niin vastaan tuli mies, joka ajoi polkupyörällä vähän käytävän puolelta toiselle. Vaikutti olevan kännissä.
- Mee sinäkin läski siitä muualle, hän huusi minulle täpärässä ohitustilanteessa.
En voinut kuin purskahtaa nauruun. Olen nimittäin tosi hoikka.
Eli olisikohan se "läski" jonkinlainen yleishaukkumasana nykyisin.
Mistä lapset oppii? Lapsi kun avaa suunsa hän puhuu kodistaan. Anteeksi kaikkien äitien puolesta, että he eivät ole kasvattaneet lapsaan paremmin vaan ovat keskittyneet itseään kehittäviin asiohin esim. aihe vapaa. Tuohan on palstamamman tyypillisintä käytöstä.
Olipa huonoa käytöstä! Pahoitteluni hänen puolestaan.