Mitä hölmöä teit teininä, josta voit syyttää kehittymätöntä etuotsalohkoa?
Tuo etuotsalohko kehittyy 25-vuotiaaksi saakka, ja sen takia teini hölmöilee. Teitkö nuorena jotain tyhmää?
Minä en. Toki olin tyhmä ja naiivi, mutta väitän sen olevan elämänkokemuksen puutetta. Ja olihan se tunne-elämäkin vähän sekaisin. Mutta en osaa sanoa, mikä olisi tuota fysiologista kehittymättömyyttä. Osaatko sinä sanoa?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Vetelin leukoja kerrostalon parvekkeen väärällä puolella sen verran hartaasti etten meinannut päästä takasin. Vieläkin tekee pahaa kun sitä ajattelee nyt aikuisena.
Tämä on aika paha...
Vähän kaikennäköistä. En mitään rikollista tms, olin kiltti kyllä aina. Olenkin usein miettinyt, että juuri vasta n. 25-vuotiaana tulin järkiini.
Vaikka mitä. En kehtaa tunnustaa tässä. Onneksi olen vielä elossa.
Sain 25-vuotiaana ensimmäisen lapseni ja sen jälkeen olenkin aikuistunut.
Nyt nelikymppisenä ei voi kuin toivoa että lapset olisivat järkevämpiä.
Erosin silloisesta poikaystävästäni, vaikka rakastin häntä enemmän kuin mitään muuta.
Ja lasken tämän tuohon kehittymättömyyteen, koska ei osattu vielä keskustella asiasta. Vanhempina oltaisiin varmasti juteltu ja jatkettu yhdessä oloa, koska erosta huolimatta rakastettiin toisiamme mielettömästi.
Vieläkin harmittaa, vaikka aikaa on kulunut paljon.
istuin parvekkeen kaiteella väärällä puolella, kuudennessa kerroksessa ! tämä oli jonkinlainen pieni muoti-ilmiö.. ja poltin natsoja maasta, hyi hemmetti :O :X
Ryyppäsin, olin teinialkkis. Nykyisin max kaksi kertaa vuodessa maistuu alko.
Lähdettiin kavereiden kanssa yöjuoksuille salaa vanhemmilta. Joskus jopa ennen kouluaamua. Ryyppäystä ei vielä näihin reissuihin sisältynyt, vaan hengailtiin ulkona ja tehtiin kaikkea urpoa, kuten maattiin keskellä autotietä.
Voin vaan miettiä, että mikä tossa oli niin jännää ja kuinka me ei muka keksitty järkevämpää ajankulua niinku vaikka nukkuminen..
Itselläni ei ole mitään jänniä muistoja hulluttelusta. Kaipa sitä voisi alkaa kiipeillä korkeisiin rakennuksiin ulkokautta ilman valjaita.
Vetelin leukoja kerrostalon parvekkeen väärällä puolella sen verran hartaasti etten meinannut päästä takasin. Vieläkin tekee pahaa kun sitä ajattelee nyt aikuisena.