Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysykää mitä vaan 15-vuotiaalta tytöltä

Vierailija
26.02.2017 |

Kysykää vaan kaikkee..

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpaa olisit äänestänyt: Trumpia vai Clintonia?

En kyllä kumpaakaan.

Vierailija
42/54 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Anneli Auer murhaaja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Anneli Auer murhaaja?

On, näyttääki siltä.

Vierailija
44/54 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaimolla oli aikuinen tytär, josta sitten tuli minun tytärpuoleni. Isäni tuli vierailulle, rakastui tytärpuoleeni ja meni tämän kanssa naimisiin. Niimpä tytärpuolestani tuli myös äitipuoleni.

Vaimoni sai pojan. Siitä tuli automaattisesti isäni lanko, koska se on isäni kanssa naimisissa olevan tytärpuoleni velipuoli. Koska poika on äitipuoleni veli, se on siten myös minun enoni.

Isäni vaimo sai myös pojan. Se on minun velipuoleni, vaikka samalla olen myöskin sen ukki. Onhan se tytärpuoleni poika. Vaimoni on minulle mummo, äitipuoleni äiti. Siitä seuraa, että olen oman vaimoni lapsenlapsi.

Ottaen huomioon, että olen naimisissa isoäitini kanssa, en ole ainoastaan vaimoni puoliso ja lapsenlapsi, vaan myös itseni isoisä."

Tajusitko? Jos tajusit, selitä.

Vierailija
45/54 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vaimolla oli aikuinen tytär, josta sitten tuli minun tytärpuoleni. Isäni tuli vierailulle, rakastui tytärpuoleeni ja meni tämän kanssa naimisiin. Niimpä tytärpuolestani tuli myös äitipuoleni.

Vaimoni sai pojan. Siitä tuli automaattisesti isäni lanko, koska se on isäni kanssa naimisissa olevan tytärpuoleni velipuoli. Koska poika on äitipuoleni veli, se on siten myös minun enoni.

Isäni vaimo sai myös pojan. Se on minun velipuoleni, vaikka samalla olen myöskin sen ukki. Onhan se tytärpuoleni poika. Vaimoni on minulle mummo, äitipuoleni äiti. Siitä seuraa, että olen oman vaimoni lapsenlapsi.

Ottaen huomioon, että olen naimisissa isoäitini kanssa, en ole ainoastaan vaimoni puoliso ja lapsenlapsi, vaan myös itseni isoisä."

Tajusitko? Jos tajusit, selitä.

En tajunnut mitään

Vierailija
46/54 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupsupipo, baskeri vai huopahattu?

Tennarit, nahkasaappaat vai maiharit?

Farkut, hame vai collegehousut?

Nahkatakki, trenssi vai bombertakki?

47/54 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupsupipo, baskeri vai huopahattu?

Tennarit, nahkasaappaat vai maiharit?

Farkut, hame vai collegehousut?

Nahkatakki, trenssi vai bombertakki?

Tupsupipo, tennarit, farkut, nahkatakki

48/54 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kysymyksii!!!

Vierailija
49/54 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö kånken-reppua? Onko se likainen? Käytätkö converse/timberland- kenkiä? Ajatko jopolla? .mitä mieltä olet näistä edellä mainituista?

50/54 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö kånken-reppua? Onko se likainen? Käytätkö converse/timberland- kenkiä? Ajatko jopolla? .mitä mieltä olet näistä edellä mainituista?

En käytä kånken-reppua, se on liian massaa :D Mulla on yhet converse-kengät, mut en käytä niitä enää. Converset on ihan jees. Mulla ei oo timberland kenkiä, eikä jopoa koska liian massaa kans. :D

Vierailija
51/54 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormetatko usein?

52/54 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sormetatko usein?

En

Vierailija
53/54 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko laulaa kuten Olli Lindholm? Eli esim. huudat ihan saatanan lujaa "ENKELI TAIVAAN LAUSUI NÄIN..."

54/54 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatko laulaa kuten Olli Lindholm? Eli esim. huudat ihan saatanan lujaa "ENKELI TAIVAAN LAUSUI NÄIN..."

Jaa a, enpä taida