Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistava psykiatri kyseli onko mulla poikaystävää

Vierailija
26.02.2017 |

Jouduin 13-vuotiaana käymään sillä, se oli joku 60-vuotias papparainen ja ekal kerral ku menin sinne puhuu nii se alkaa kyselee, et onko mulla poikaystävää ja onko mul ikinä ollu ja sit se viel kehu mua hyvännäköseks.. Onkohan ihan normaali? :D

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko AP vielä paikalla?

Olen paikalla!!

Vierailija
22/26 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelet näistä sinulle sanotuista asioista nyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelet näistä sinulle sanotuista asioista nyt?

no mitäpä niistä nyt vois sanoa.. tuli muute mielee että kyseinen psykiatri vielä sano että musta vois tulla missi..

Vierailija
24/26 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista tämä tärkeä asia: aina kun menet psykologin tai psykiatrin juttusille, tarkista, ettei hän ole hullumpi kuin sinä itse!

Vierailija
25/26 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
26/26 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju mutta seurustelusta ja parisuhdetilanteesta kysellään yleensä siksi, että sillä voi olla vaikutusta potilaan hyvinvointiin. Esimerkiksi masennuksen vuoksi lääkäriin hakeutuva saattaa elää onnettomassa parisuhteessa, mikä osaltaan vahvistaa masennusta tai on saattanut laukaista sen jo itsessään. Kauniiksi kehuminen ei sen sijaan ole asiallista varsinkaan alaikäisen ollessa kyseessä. Voi olla, että kyseisen psykiatrin tilannetaju petti eikä hän tarkoittanut ahdistella tai "kuolata". Silti ammattilaisen pitäisi aina muistaa punnita sanojaan ja käyttää mahdollisimman täsmällistä ja neutraalia kieltä, jotta väärinkäsityksiltä vältyttäisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan