Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten noloa on jos pääsee pieru yöllä jonkun fwb:n tai satunnaisjutun tai uuden tms. kanssa??

Vierailija
26.02.2017 |

Eli jos on joku "epäselvä status kehittyykö tästä kuukausien ihanasta tapailusta joskus jotain", tai sitten joku ekan yön löytö.....

En tiedä miksi mutta joskus mulla vaan on ilmavaivoja niin että yöllä pääseekin pieruja tahattomasti jos hetkenkin nukahdan / rentoudun. No sit vähän herään / havahdun niiihin ja huomaan että se toinenkin kyllä :(

Miten noloa tuo on....? (Jos kyseessä kuitenkin jo n. 4-kymppiset ihmiset, joilla yleensä jo lapsia jne. ja ehkä pitkiäkin parisuhteita, että luulis että kaikkea on jo nähnyt ja kokenut elämässä).

Jotkut osaa vaan päästellä itekin että oho vaan hups onpas tullut nieltyä ilmaa, osa taas yrittää käydä vessassakin niin huomaamatta.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/27 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se noloa piereskelijälle ainakin. Jos päivällä pidättelee, yöllä sitten kostautuu. Koettu on ja vieläkin nolottaa muisteleminen.. Ei ollut mikään pieni ääni jousipatjaa vasten. Leikin nukkuvaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voisko joku tuommoisen takia olla että ei halua enää nähdä, tai että ei ole enää kiinnostunut tosi mielessä...???

ap

Vierailija
4/27 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä fwb tai staunnaisjuttuja pitää harrastaa.

Vierailija
5/27 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niitä fwb tai staunnaisjuttuja pitää harrastaa.

No voi v et oo ehkä ollut sinkku / eronnut vähään aikaan...??? JOs ei oo muuta?

Tai jos luulee että tästä voisi kehittyä jotain ja tuntuu siltä?

Tai haluaa vaan seksiä joltain coolilta tyypiltä?

syitä on monia.

ap

Vierailija
6/27 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm

Vierailija
7/27 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki piereskelee unissaan

t.uneton

Vierailija
8/27 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on niin herkkähipiäinen, että säikkyy pierua, saapi mennäkin. Minun kohdallani on paaaaljon pahempiakin ongelmia tiedossa.

Vierailija
9/27 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on niin herkkähipiäinen, että säikkyy pierua, saapi mennäkin. Minun kohdallani on paaaaljon pahempiakin ongelmia tiedossa.

Onko sulla avanne vai mikä?

Vierailija
10/27 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettäis ihan järkysti, mutta ei se tarkota että suakin pitäis hävettää. Minkäs sille voi.

Vierailija
11/27 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen tätä myös puoli unissani enkä ole koskaan kokenut että olisin parin illan jutun tai kenenkään muunkaan kiinnostuksen menettänyt tämän takia. Kun itse ei ala asiasta numeroa tekemään (yleensä vaan jatkan nukkumista vaikka vähän siihen havahdunkin) niin ei tee muutkaan. Nykyinen poikaystäväni vähintäänkin on tottunut tähän ja ihan yhtä rakastunut se on. Niinhän minäkin kuulen kun hän käy paskalla...

Vierailija
12/27 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskelyyn voi vaikuttaa: nopeimmin sulavat ensin. Eli hedelmät pohjalle, rasvat ja proteniit sitten. Pieru syntyy kun nopeammin sulava yrittää hitaammin sulavan ohi. Kokeilkaa.

Vierailija
13/27 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se noloa, jos pääsee pieru, etenkin suht uuden tuttavuiden seurassa. Mutta ei vahinkopieruille mahda mitään. Se vaan osoittaa sen, että sä oot ihminen siinä missä se toinenkin. Tahalteen päästetyt pierut ja niistä leuhkiminen on ehdoton turn off ja jäisi kyllä sellainen uusi tuttavuus aika äkkiä.

Mun mielestä hyviin käytöstapoihin kuuluu olla piereskelemättä toisten seurassa. Joskus vaan pääsee vahinkoja, mut elämä on.

Vierailija
14/27 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee jotenkin fiilikset tuollaisesta.

Vierailija
15/27 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla selibaatissa, niin noloa on.

Vierailija
16/27 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paukautin perseestä tuollaisia.

Vierailija
17/27 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin kerran olosuhteiden pakosta yöksi aika kivan söpön tyypin luo ja jännitin aika lailla. Nukuttiin kapeassa sängyssä lusikassa ja siinä sitten prupsautin oikein napakan pörähtävän paukun miehen syliin. Heräsin siihen itse ja hävetti ihan hirveästi, mutta esitin vaan edelleen nukkuvaa ja häivyin nopeasti aamulla. 😫

Vierailija
18/27 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa.

Vierailija
19/27 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tuhnusta pelästyy niin antaisin mennä, en minä jaksaisi noin "herkkää" tyyppiä, kokemusta on, oli aivan älyttömän rasittava tyyppi.

Vierailija
20/27 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonta kuuluu: joka pierua pidättää, ei tervettä päivää nää. Miksi ottaa stressiä, oletko ainoa ihminen maailmassa joka pieree?