Haluaisin lääkärimiehen tai poliisin
lääkärit on ihania😍 Sellaisia viisaita ja lämminhenkisiä. Aika moni heistä.
Ja poliisin seurassa olisi turvallinen olo. Mistä löydän jomman kumman?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
poliisiksi menee koulukiusaajat ja lääkäriksi ne joilla on älyä ja rahanhimoa.
lisäksi molemmissa suurin osa pettää
Linkkaatko lähteen?
luuletko, että jos joku tekisi tuosta tutkimuksen olisi kauan elossa tai vapaana??
Vierailija kirjoitti:
lääkärit on ihania😍 Sellaisia viisaita ja lämminhenkisiä. Aika moni heistä.
Ja poliisin seurassa olisi turvallinen olo. Mistä löydän jomman kumman?
Eiköhän niitä löydä varmimmin niiden työpaikoilta. :) Sieltä minä ainakin löysin sattumalta. :D
Vierailija kirjoitti:
Oks insinöörimies turnoff?
T. Kohta valmistunut insinööri
Mulle ei ainakaan. Oma poikakaveri on insinööri, meillä on aina laitteet huolettu ja sisustus järkevästi mukautettu, sekä omat kyhelmät ovat paloturvallisia, turvallista oloa tuo tuokin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin ehdan av-mamman, mistä sellaisen löytäisi?
Esim. Hoplopista tai neuvolasta.
Olen jo käynyt kyseiset paikat läpi sillä seurauksella, että sain porttikiellon kaikkiin suomen Hoploppeihin ja neuvoloihin.
Vierailija kirjoitti:
Minä mieluummin olisin lääkäri...
Ihanaa kun ne tietää kaikenlaista ilmavaivoista ja ulostusvaivoista. Työntää sormen potilaan persereikään ja tunnustelee sieltä onko kaikki ok.... <3
Miehekäs ja iso poliisi on paljon parempi kuin joku neitimäinen, löysäperse, pikkukulli lääkäri! :D
Mie voisin ottaa psykiatri-miehen :) Ja ite oon hullu, nii siinä vasta ois pari!
Omani löysin tinderistä aikoinaan. Suhde ei kestänyt kauan kuin mies osoittautui tunteitaan feikkaavaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Omani löysin tinderistä aikoinaan. Suhde ei kestänyt kauan kuin mies osoittautui tunteitaan feikkaavaaksi.
Lisätäkseni että hän oli poliisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisätäkseni että hän oli poliisi
terv. lääkäri
Suuri osa nuorista lääkäreistä on nykyisin naisia joten ei niistä kaikille riitä.
Mieheni on lääkäri. Alettiin seurustelemaan lukiossa enkä ole koskaan seurustellut kenenkään muun kanssa (hänkään ei ole). Olen aika varma, että hyviä miehiä on muissakin ammateissa...