Naiset, mitä mieltä olette tästä iskutaktiikasta kun tavoitteena on saada pillua ravintolasta?
Alkuillasta lenkille ja salille. Kunnon treeni. Ei alkoholia. Baariin n. klo 23-24 autolla selvin päin. Tilaan yhden keskiolutpullon. Etsin naisen, joka on nuori, seksikkäästi pukeutunut, tupakoimaton ja vähän humalassa. Juttusille ja ehdottamaan jatkoja. Panemaan.
Kommentit (7)
Tulis pakit koska sana "pillu" mainittu. Junttimies jääköön oman käden varaan.
Vierailija kirjoitti:
Tulis pakit koska sana "pillu" mainittu. Junttimies jääköön oman käden varaan.
No enhän minä tietenkään sille naiselle mitään pillusta puhuisi, vaan kertoisin jotain paskaa siitä kuinka yksinäistä välillä on opiskelupaikkakunnalla kun ei oikein tunne täältä ketään eikä tee mieli juoda alkoholia jne. jne.
Nyt varattuna en lähtisi.
Sinkkuna etsin usein yhden illan juttuja eli olisin voinutkin lähteä jos olisit silmää miellyttävä ja hauska pelimies.
Ehkä se että olisit selvin päin olisi ollut minulle pieni turn of koska olin silloin kova bilettämään ja miehen piti pysyä vauhdissa mukana. Vientiä riitti 😉
Tuosta jäi jotenkin se tärkein pois eli se iskemisvaihe. Ei mitään kuvaa oletko siinä kuinka hyvä. Kai tiedät itsekin, että onko sun onnistumisprosentti yleensä lähempänä sataa kuin nollaa.
Jos tavoitteena on saata naisseuraa hyvännäköisillä lihaksilla, niin yksi kerta kuntosalilla ei saa mitään aikaiseksi. Vai ajattelitko että saat testoteronitasot korkealle paimoja nostelemalla ja siten saat helpommin iskettyä kiimasia naisia?
Inhoan oluen hajua. Tilaa jotain muuta.