Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varastojen metsästäjät FOX

Vierailija
26.02.2017 |

Mikä pelle tuo meklari on? FiveRRRRRRRfiveRRRRRRRRR!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia mikä minua todella rasittaa näissä varastonpenkomisohjelmissa on se, että löydetyistä tavaroista heitellään puolivillaisia arvioita ja käytetään niitä sitten faktana, ikään kuin kyseessä olisi toteutuneet kaupat. Ja sitten kerrotaan, että kuinka paljon kukakin pari on "ansainnut" varastoillaan. Usein hinta-arvioiksi otetaan vielä penkojien omat, epärealistiset arviot, joita tavaroista ei takuulla saisi jos ne myisi. Hyvä jos ilmaiseksi kelpaisivat jonnekin kierrätyskeskukseen tai hyväntekeväisyyteen.

Paljon kiinnostavampaa olisi ja fiksumpaa olisi, jos penkojat oikeasti myisivät (tai yrittäisivät myydä) löytönsä ja sitten katsottaisiin, että mitä ne oikeasti tienasivat.

Vierailija
2/7 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi asia mikä minua todella rasittaa näissä varastonpenkomisohjelmissa on se, että löydetyistä tavaroista heitellään puolivillaisia arvioita ja käytetään niitä sitten faktana, ikään kuin kyseessä olisi toteutuneet kaupat. Ja sitten kerrotaan, että kuinka paljon kukakin pari on "ansainnut" varastoillaan. Usein hinta-arvioiksi otetaan vielä penkojien omat, epärealistiset arviot, joita tavaroista ei takuulla saisi jos ne myisi. Hyvä jos ilmaiseksi kelpaisivat jonnekin kierrätyskeskukseen tai hyväntekeväisyyteen.

Paljon kiinnostavampaa olisi ja fiksumpaa olisi, jos penkojat oikeasti myisivät (tai yrittäisivät myydä) löytönsä ja sitten katsottaisiin, että mitä ne oikeasti tienasivat.

Mua häiritsee eniten, et ohjelma on jäänyt kiinni siitä, että löydöt on lavastettuja. No, sitähän se "tosi"-tv on. Näyteltyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee eniten, et ohjelma on jäänyt kiinni siitä, että löydöt on lavastettuja. No, sitähän se "tosi"-tv on. Näyteltyä.

No sekin vielä. Siitä on tosiaan useampi juttu kirjoitettu kuinka varastoihin käydään etukäteen laittamassa sekalaista roinaa ja piilottamassa muutama "aarre", jota penkojat sitten "etsivät".

Vierailija
4/7 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Ei se nopeasti heitetty arvio mahdollisesta myyntihinnasta ole sama kuin toteutunut myynti. Huutokaupan metsästäjissä osa tyypeistä on edes hauskoja, mutta tässä sarjassa on se ärsyttävä pariskunta (brandon-lori), minkä vuoksi en pysty katsomaan koko ohjelmaa.

Vierailija
5/7 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen aina ihmetellyt niitä jälleenmyyntihintoja. Tyyliin mikro myytäisiin 40-50 dollarilla, kahvinkeitin 20 dollaria jne. Suomessa nuo voisi saada myytyä ehkä juuri ja juuri kympillä jos ei sitten ole erityisen laadukas/kallis merkki.

Vierailija
6/7 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen aina ihmetellyt niitä jälleenmyyntihintoja. Tyyliin mikro myytäisiin 40-50 dollarilla, kahvinkeitin 20 dollaria jne. Suomessa nuo voisi saada myytyä ehkä juuri ja juuri kympillä jos ei sitten ole erityisen laadukas/kallis merkki.

Jep. Uutena ostettuna hinnat on ehkä voineet olla tuota luokkaa, mutta ne ei todellakaan ole sitä käytetyistä kodinkoneista jotka on vuosia lojuneet jossain varastossa ja joiden toimimisesta ei ole mitään takeita.

Vierailija
7/7 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ohjelmiahan on useita. Storage War$ (Huutokaupan metsästäjät) -sarjaa on ainakin pari, sitten on tämä Varastojen metsästäjät (en tiedä alkup. nimeä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä