Ärsyttävimmät kommentit av:lla
Minä aloitan.
- 0/5
- keksi parempi provo. ei jatkoon.
- taidat asua porvoossa.
- jätä se sika!
- se mitä toinen ei tiedä ei voi sitä satuttaa. (pettämiskeskustelut)
- kikkelis kokkelis Mitäs läksit
- ugh, olen puhunut.
Siinähän ne taustalla tullakin. Ja nyt odotan ensimmäistä 0/5 tai ei jatkoon -kommenttia :D muita?
Kommentit (27)
"Taas miesvihaa", kun aloitusviestissä kerrotaan yksittäisestä miehestä, joka teki jotain väärin (esim. raiskasi).
"Mene takaisin kouluun."
Hupsu ajatus: av-mamma palaa ala-asteelle tiedustemaan, josko voisi palata sinne kertaamaan pilkkusääntöjä.
"kateelliset av-mammat vaan siellä huutelee"
Ja
Kaikki jännämies ja miesviha kommentit
Ärsyttää, kun joku kommentoi aina "provo", vaikka joku yrittäisi keskustella tosissaan.
"Tuomas Enbuske on idiootti sika." En käsitä, miksi mammat ovat kateellisia, kun toinen on lahjakas ja menestynyt?
Vierailija kirjoitti:
"Taas miesvihaa", kun aloitusviestissä kerrotaan yksittäisestä miehestä, joka teki jotain väärin (esim. raiskasi).
Entäs kun näitä "yksittäisiä" tulee koko ajan?
Juuri 5 min sitten tuli taas törkeä miesvastainen provo mutta se onneksi poistettiin sentään.
Viisastelevat kommentit tyyliin " miksi et tehnyt näin ja noin.."
Imetyshullut. Aivan pimeää porukkaa.
Miesvihakommentoijat. Samoin rajakit. Ei aihetta mihin eivät tunge.
Ne jotka alapeukuttavat kaiken.
Läski- vihaajat. Niin, maailmassa ja ihmisissähän ei ole muuta kauhisteltavaa kuin läskit. Eiku..
Bloggariketjut. Ketä oikeasti kiinnostaa?
Alkoholijeesustelijoiden kommentit.
Miehiin kohdistuvaa pahoinpitelyä vähättelevät kommentit.
Lapsivihaajat. " hoida itse persehedelmäs lompakkoloinen"
Kommentit, joissa on outoja sanoja, kuten "pyypyy-puheet"
"Osui ja upposi" ja "se koira älähtää johon kalikka kalahtaa". Ilmeisesti joidenkin päähän ei kertakaikkiaan mahdu, että sivistyneitä ihmisiä voi ärsyttää myös sellaisten ihmisryhmien solvaaminen joihin ei itse kuulu. Toisekseen en ymmärrä miten omakohtainen kokemus keskustelun aiheesta tai kommentoituun viiteryhmään kuuluminen vähentäisi kenenkään mielipiteen arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs kun näitä "yksittäisiä" tulee koko ajan?
Juuri 5 min sitten tuli taas törkeä miesvastainen provo mutta se onneksi poistettiin sentään.
Mitä entäs? Provot on tietysti erikseen.
Vierailija kirjoitti:
"Osui ja upposi" ja "se koira älähtää johon kalikka kalahtaa". Ilmeisesti joidenkin päähän ei kertakaikkiaan mahdu, että sivistyneitä ihmisiä voi ärsyttää myös sellaisten ihmisryhmien solvaaminen joihin ei itse kuulu. Toisekseen en ymmärrä miten omakohtainen kokemus keskustelun aiheesta tai kommentoituun viiteryhmään kuuluminen vähentäisi kenenkään mielipiteen arvoa.
Jep, kaikki "taidat itse olla..." ja vainoharhaiset "mitä tämä sinua niin kiinnostaa?". (Netissä kysymyksiinhän ei tarvitse vastata, jos ne kokee tungetteleviksi, toiseksi en ymmärrä miten yleensä vastausta voisi joku vääriin tarkoituksiin käyttää, kun siitä ei vastaajan henkilöllisyys millään tapaa selviä.)
Sehän on niin että...
Lapsihan kasvatetaan niin että... (-han/hän -pääte korostamaan omaa paremmuutta ja toisen alemmuutta ja tyhmyyttä)
Se lukko-avain vertauskuva jota rusinapullamiehet käyttävät aina kaksinaismoralismikeskustelun yhteydessä.