Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa yksikin hyvä syy, miksi minun pitäisi miehenä tehdä kotitöitä, siivota ym kun vaimo tekee ne "työt" kumminkin?

Vierailija
26.02.2017 |

Minä tuon rahaa pöytään kovalla työllä, joten oletan ettei minun missään nimessä tarvitse alentua siivoamaan. Arvostan vaimon panosta, mutta pitäähän sitä jotain tehdä jotta on oikeus minun ansaitsemiin rahoihin. Ihmettelen suuresti kavereita, jotka siivoavat ja auttavat vaimoaan, vaikka vaimo ei käy töissä tai hoitaa kotia ja lapsia.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotityöt eivät kuulu missään tapauksessa miehelle, ne ovat naisten töitä ja heidän velvollisuutensa.

Jo kysyessäsi tällaista herättää minussa vasta kysymyksen sinulle, oletko oikeasti edes MIES ?

Vierailija
22/30 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alentua kertoo parisuhteesi tilanteesta kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona minäkin kirjoitti:

Jos vähän auttelet kotitöissä niin illalla palkitaan mukavasti. Syy ja seuraus..

Ei toimi meillä. Kerran siivosin koko 150 neliön asunnon yksin, kun vaimo oli matkoilla. Ostin vielä kukkiakin mutta kiitosta ei kuulunut. Vaimo piti ihan itsestäänselvyytenä. Kyllä, silloin pisti vihaksi! Tuo onkin ollut ainoa kerta, jolloin olen siivonnut. Ennen tätä kerran ehdotin voisimmeko siivota yhdessä, mutta vaimo sanoi etten osaa siivota ja ei kuitenkaan ole tyytyväinen lopputulokseen.

Eli siivosit pillun toivossa ja sitten ihmettele kun vaimo ei arvosta.

En taida avata tätä sinulle enempää, parempi jos itse hoksaat.

Ajatus oli ilahduttaa vaimoa siivoamalla koti ja antamalla kukkia. Seksi ei käynyt edes mielessä.

Vierailija
24/30 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotityöt eivät kuulu missään tapauksessa miehelle, ne ovat naisten töitä ja heidän velvollisuutensa.

Jo kysyessäsi tällaista herättää minussa vasta kysymyksen sinulle, oletko oikeasti edes MIES ?

Olet itsekin nainen, koska miehiä ei tällä palstalla näy 😂

Vierailija
25/30 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona minäkin kirjoitti:

Jos vähän auttelet kotitöissä niin illalla palkitaan mukavasti. Syy ja seuraus..

Ei toimi meillä. Kerran siivosin koko 150 neliön asunnon yksin, kun vaimo oli matkoilla. Ostin vielä kukkiakin mutta kiitosta ei kuulunut. Vaimo piti ihan itsestäänselvyytenä. Kyllä, silloin pisti vihaksi! Tuo onkin ollut ainoa kerta, jolloin olen siivonnut. Ennen tätä kerran ehdotin voisimmeko siivota yhdessä, mutta vaimo sanoi etten osaa siivota ja ei kuitenkaan ole tyytyväinen lopputulokseen.

Kerran siivosit oman kotisi ja odotit kiitosta? :D miten sinä kiität vaimoa aina kun hän on siivonnut?

Vierailija
26/30 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti nuo "arvostan" ja "alentua" kumosivatkin toisensa.

Vierailija
27/30 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pus, pus niks naks vanha biisi angelica.

Enemmän kuin vähän mutkia suoriksi. Kuitenkin kuinka paljon voi odottaa naiselta kotona kun mies oikeuttaa juttunsa rahalla minkä tienaa? Tai miksei sama toisin päin kun tasa-arvoa leikitään? En tarkoita että mies kiukuttelee kuin nainen vaan vetää miehekkäästi lärvit jos palvelu ei kelpaa. Mitäs ajatuksista tämmöisestä että nainen tienaa ja mies on silti mies eikä mikään nyhverö mutta tekee ruokaa eikä pelkää imuria.

Vierailija
28/30 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet niin väärässä tuossa. Ei  kotityöt ole mikään naisen velvollisuus. Omien jälkien korjaaminen on sotkijan velvollisuus.

yhden miesporsaan pihalle nostanut

Vierailija
29/30 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pus, pus niks naks vanha biisi angelica.

Enemmän kuin vähän mutkia suoriksi. Kuitenkin kuinka paljon voi odottaa naiselta kotona kun mies oikeuttaa juttunsa rahalla minkä tienaa? Tai miksei sama toisin päin kun tasa-arvoa leikitään? En tarkoita että mies kiukuttelee kuin nainen vaan vetää miehekkäästi lärvit jos palvelu ei kelpaa. Mitäs ajatuksista tämmöisestä että nainen tienaa ja mies on silti mies eikä mikään nyhverö mutta tekee ruokaa eikä pelkää imuria.

Siihen miehen tienaamaan rahaan on on miehen turha vedota ellei se ole myös naisen käytössä. Vaikka ukko tienais mitä, minä en siivoa jos mies laittaa kaiken sen fyffen itseensä. Tajutkaa se, siivoamisesta kitisevät mieslapset. Argumenttinne on invalidi.

Vierailija
30/30 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on varaa pitää kotirouvaa, tapoihin kuuluu, että on myös lastenhoitaja, joka huolehtii lapsista ja kodinhoitaja, joka huolehtii kodista. Näin rouvalle jää hyvin aikaa huolehtia itsestään ja perheen sosiaalisista suhteista.