True Forced Loneliness- liike mitä mieltä?
True Forced Loneliness liike koostuu pääosin miehistä jotka ovat vastentahtoisesti sinkkuina. He eivät löydä tyttöystävää,koska eivät omaa niitä ominaisuuksia mitä naiset miehessä haluavat.
Mitä olette mieltä? Tässä eräs amerikkalainen mieshenkilö purkaa pahaa oloaan kun kukaan tyttö ei halua häntä:
Kommentit (2)
katsoin videon (tai ainakin kuuntelin kun samalla surffasin netissä) ja pakko sanoa että ton "säälittävyyden" (en keksi parempaa sanaa) näkee ja tuntee jo metrien päähän. tyyppi ei sentään ollu ylipainoinen tai todella ruma. ihan perus afro-amerikkalainen ja olen nähnyt niitä paljon kun oma vaihtari perhe oli sellainen.
jotenkin on vaan ollu huono tuuri. en tiedä onko itse-aiheutettua jos haluaa 10 naisia, vai huono tuuri muuten vaan mutta on sitten antanut totaalisen periksi ja se näkee jo naamasta. hymy, siistit hiukset, kunnon vaatteet ja parempi asenne niin voisi jo tärpätä.
kun koko elämä pyörii sen ympärillä että onko oma nainen vai ei, ja varsinkin kun ei ole, niin elämästä tulee niin negatiivinen ja masentunut että naiset juoksee karkuun. en haluaisi miestä joka on odottanut viisi vuotta että joku suostuu treffeihin, saa sellaisen tunteen että kuka vaan nainen kelpaisi.
pari harrastusta, aktiivinen sosiaalielämä ja työpaikka niin saa ihan erillaisen kuvan ihmisestä. itse satsasin siihen että kävin kahviloissa ja elokuvissa, kävin lounaalla kavereiden kanssa ainakin kerran viikossa ja otin kaikki työvuorot mitä mulle tarjottiin + kokopäiväinen opiskelu. olin aina väsynyt kun tulin kotiin mutta nukuin hyvin ja jaksoin. vähän ajan päästä sitten aloitin tinderin käytön ja heti nappasi vaikka kukaan ei oo ikinä flirttailut minulle baarissa tai juhlissa.
Naiset eivät tunne empatiaa alemman tason miehille. Naiset ovat itsekkäin sukupuoli. Miehet ovat rakentaneet sivilisaation rakkaudesta.