Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli googlettanut vanhaa ihastustaan

Vierailija
26.02.2017 |

Saan käyttää miehen padia. Surffailellessani netissä huomasin, että hakukone tarjoaa miehen entisen kiinnostuksen kohteen nimeä. Menin katsotaan historiasta ja huomasin, että mies on googlannut tämän naisen eilen sekä kahdesti kaksi viikkoa sitten. Sanokaa, ettei tarvitse huolestua ja että olen hullu. Meillä on mennyt ihan hyvin tai vaihtelevasti.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa kun yks vanha säätö kyyläilee koko ajan mun LinkedIniä vaikka on varattu. Vanha äijä, ällöttää että edes sekaannuin siihen 🤮

N27

Vierailija
22/25 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vaihtoehtoa: 1. Miestä ei kiinnosta vanha ihastus ja hakee muuten vaan. 2. Mies ei päässyt koskaan ihastuksesta. Tuskin kuitenkaan tapaa naista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minäkin joskus, ihan vaan katson, että miten menee nykyään, mitä löytyy netistä. Mulla ei ainakaan ole siinä taustalla muuta kuin uteliaisuutta. Tosin en kyllä parin viikon välein sitä harrasta. Mutta vaikea sanoa.

En nyt tiedä miten tuttu tuo henkilö teille on, mutta pystytkö ottamaan asian puheeksi niin, että jotenkin liität tuon henkilön johonkin juttuun, tyyliin muistatko xxxx-tyypin, mitähän sille kuuluu jne. Katsot miten mies reagoi. Onko tälle naiselle kenties tapahtunut jotain, minkä vuoksi miehesi olisi etsinyt jotain tietoa? Jos sanoo, että ei ole muistanutkaan koko tyyppiä, niin voi olla jotain salattavaa.

Miksi miestä pitäisi tuolla tavalla huijata? Oikeastiko ihmiset tekee tällaisia testejä kumppaneilleen ihan aikuisten suhteissa? Tosi kypsää... Jos asia harmittaa, ota asia puheeksi. Ihan rehdisti, ei mitään kieroiluja ja yrityksiä saada mies nalkkiin. Ihan vaan kysyt että hei, hakuhistoriassa tuli tämä ja tämä esiin kun käytin padiasi. Siitä tuli vähän epvarma olo niin halusin ottaa asian esille.

Vierailija
24/25 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

katseli varmaan minua. meillä oli kiihkeä suhde ennen sinua ja ollaan nyt suunniteltu, että tavattais. katseli vaan miten mun bisnekset menee ja vanhoja kuvia kait minusta, koska miehelläsi on ikävä minun luo.

Vierailija
25/25 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selllllvä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä