Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli googlettanut vanhaa ihastustaan

Vierailija
26.02.2017 |

Saan käyttää miehen padia. Surffailellessani netissä huomasin, että hakukone tarjoaa miehen entisen kiinnostuksen kohteen nimeä. Menin katsotaan historiasta ja huomasin, että mies on googlannut tämän naisen eilen sekä kahdesti kaksi viikkoa sitten. Sanokaa, ettei tarvitse huolestua ja että olen hullu. Meillä on mennyt ihan hyvin tai vaihtelevasti.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Saa kai sitä ihminen joskus vanhoja muistella. Huolestuisin, jos olisi sivuhistoria sitä täynnä. Toki voit ottaa asian nätisti puheeksi, jos se vaivaa sinua, niin tietää ainakin tyhjentää sivuhistoriansa. Noin yleensä tuommoinen kumppanin tekemisten nuuskiminen ei ole minusta kovin tervettä.

Vierailija
2/25 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

So what? Tullut mieleen että mitähän vanhalle tuttavuudelle kuuluu nykyään. Olisikin ihme jos elämässä ei olisi vanhoja suhteita, joista edes vähän edelleen välittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kova stalkkaa entisiä heilojani Facebookissa. Yleensä vaan naureskelen, miten rumia ja isämäisiä niistä on vanhemmiten tullu. Vituttais jos mies valittaisi asiasta. Rakas harrastus. :D Ymmärrän kyllä poistaasivuhistorian aina.

Vierailija
4/25 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minäkin joskus, ihan vaan katson, että miten menee nykyään, mitä löytyy netistä. Mulla ei ainakaan ole siinä taustalla muuta kuin uteliaisuutta. Tosin en kyllä parin viikon välein sitä harrasta. Mutta vaikea sanoa.

En nyt tiedä miten tuttu tuo henkilö teille on, mutta pystytkö ottamaan asian puheeksi niin, että jotenkin liität tuon henkilön johonkin juttuun, tyyliin muistatko xxxx-tyypin, mitähän sille kuuluu jne. Katsot miten mies reagoi. Onko tälle naiselle kenties tapahtunut jotain, minkä vuoksi miehesi olisi etsinyt jotain tietoa? Jos sanoo, että ei ole muistanutkaan koko tyyppiä, niin voi olla jotain salattavaa.

Vierailija
5/25 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin teen tuota paljon, kyttään milloin exä ilmoittaa odottavansa vauvaa :D Ei tässä ole mitään muuta taka-ajatusta kuin utelias luonne, se juna meni jo ja hyvä niin.

Vierailija
6/25 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä kanssa vähän väliä googlettelen että mitä exille (ja ex-kavereille) kuuluu. Ei pienintäkään aihetta mustasukkaisuuteen.

Vierailija
7/25 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus niitä erityisiä ihmisiä ja suuria tunteita haluaa muistella. Ihmisellä tuppaa kaikki laimentumaan iän  myötä ja monesti otetaan vierelle joku sinne päin, mutta ajatuksissa ja sydämenssä on edelleen se merkityksellinen. Ehkäpä miehesi tapauksessa on myös niin. Nainen ilmeisesti päätti suhteen silloin.

Vierailija
8/25 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen suhde teillä on ja kauan olette yhdessä olleet? Minä en mieheni googletuksista tiedä, mutta itse yritän joskus ihan muuten vain katsoa löytyykö vanhoista heiloista mitään. En todellakaan ole heistä kiinnostunut muuten, päinvastoin, mutta eivät he minulle mitään pahaakaan ole tehneet. Mieheni kanssa olen ollut 20 vuotta.

Vierailija
9/25 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, heti piti mennä googlaamaan kaikki ne exät, jotka ei muuten ole enää elämässä mukana :D. Niitä ei ole liian paljoa, ja osa on facessa kamuja ja yhden kanssa ollaan parhaat ystävät edelleen.

Vierailija
10/25 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on torvelo.

Yhdellä klikkauksella saa kaikista selaimista päälle "private"- toiminnon, jolloin selaimeen ei jää selaushistoriaa.

Kyllä nettisurffailun alkeet pitäisi nykyään kuulua jo ihan peruskansalaistaitoihin.

Vierailija
11/25 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipausta tai uteliaisuutta, siinäpä vaihtoehdot.

Vierailija
12/25 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu yhdessä 4 vuotta.

Tuo nainen ei siis ole miehen ex, vaan mies oli tuosta naisesta kiinnostunut samoihin aikoihin kun me aloittelimme tapailua.

Nainen ei valitettavasti ole yhteinen tuttumme, joten en oikein voi nostaa hänen nimeään esille.

Vierailija
13/25 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jätä selaushistoria auki masiinaan ja jätä se pöydälle. Eli nyt sinun vaihtoehdot ovat ne, että joko jatkat asian miettimistä tai otat asiaan esiin. Me emme voi mieheltäsi mennä asiasta kysymään ja välittää sinulle vastausta. Tai voimme jos yhteystiedot annat, mutta ehkä se ei ole tarpeen.

Vierailija
14/25 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mee suhteessa hyvin, jos täytyy toisen selaushistoriaa käydä läpi :D 

Vierailija
15/25 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis googlesta etsitte tietoa? Mä katson kyllä facet ja instat...

Vierailija
16/25 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ihme että googlailee, kun nyxä on tollanen ämmä.

Vierailija
17/25 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan oltu yhdessä 4 vuotta.

Tuo nainen ei siis ole miehen ex, vaan mies oli tuosta naisesta kiinnostunut samoihin aikoihin kun me aloittelimme tapailua.

Nainen ei valitettavasti ole yhteinen tuttumme, joten en oikein voi nostaa hänen nimeään esille.

Game over. Mies on tullut katumapäälle ja miettii että olisi sittenkin pitänyt ottaa se toinen.

Vierailija
18/25 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, anna miehen googlettaa.

Vierailija
19/25 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan me googletellaan kaikkea mikä liikkuu. Hauskaa ajanvietettä. 😁

Vierailija
20/25 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkaaminen tuo pientä viatonta jännitystä tasaiseen parisuhde-elämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi