Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parasta yksin asumisessa on se kun voi

Vierailija
26.02.2017 |

Ähkiä korostetusti paskalla ja pierrä täysin vapaasti sängyssä.

Sikanainen 39-v

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nuo mies ja lapset estä minua tekemästä samoin.

Toinen sikanainen

Vierailija
2/8 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ainakin huomauttee siitä ja jos vessan ovi on edes vähän raollaan niin paiskaa kiinni..ei tykkää,että piereskelen sängyssä,kun nukumme:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei tuu mieleen mitään mitä en vois miehen kotona ollessa tehdä, mutta voin kuvitella, että jos mulla olis lapsia en varmaan oleilis näin paljon kotona alasti.

Vierailija
4/8 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei tuu mieleen mitään mitä en vois miehen kotona ollessa tehdä, mutta voin kuvitella, että jos mulla olis lapsia en varmaan oleilis näin paljon kotona alasti.

Joo toi alasti hilluminen on kans toinen ihana asia :). Olen siis asunut miehen kanssa toistakymmentä vuotta, joten muistan kyllä miten ihmisiksi ollaan :D. Niin ja epävireisesti laulaminen vaikka ei muistaisi sanojakaan on ihan huippua. Ja tanssiminen kans :D

-ap

Vierailija
5/8 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa lähinnä, kun ei voi lähteä baariin iskemään panoseuraa, kun on parisuhteessa. Ja silti ei välttämättä saa seksiä, kun haluaa, eikä pysty runkkaamaan, kun toinen nukkuu vieressä. :C

Tykkään kuljeskella alasti kotonani, eikä se onnistu, jos mies kutsuu jotain kavereita tänne (tai ei minua häiritse, mutta miestä häiritsisi kylläkin).

Inisee myös sotkusta ja eläimistä, mihin totean vaan, että siivoa tai ei mun kanssa oo pakko asua.

Vierailija
6/8 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inisee myös sotkusta ja eläimistä, mihin totean vaan, että siivoa tai ei mun kanssa oo pakko asua.

ah, hengenheimolainen :)

-ap

Vierailija
7/8 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni ainakin huomauttee siitä ja jos vessan ovi on edes vähän raollaan niin paiskaa kiinni..ei tykkää,että piereskelen sängyssä,kun nukumme:(

Mun miehelle on yks ja sama, piereskelenkö sängyssä, mutta yksi sääntö on: Perse pitää kääntää miehestä poispäin, ennenkuin pärähtää!

8/8 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Rentouttavaa, kun voi käydä vapaasti vessassa ovi auki ja piereskellä. Mä en kykene siihen kenenkään läsnäollessa, en edellisessä suhteessakaan vaikka saatiin lapsikin tehtyä.