Muita joilla lasten seksuaalista hyväksikäyttöa perheessä?
Tuntuu että pää hajoaa kohta.. (sydän hajosi jo silloin kun tuli ilmi)...
Mulla on lapsia molempia sukupuolia, ja on jo pitkään ollut epäilys että lasten isä on hyväksikäyttänyt poikia. Poliisitutkinnassa ei tullut tarpeeksi näyttöä. Mikä ei siis tarkota että mitään EI ole tapahtunut.
Tästä syystä isällä on oikeus tavata lapsiaan/lapsilla oikeus tavata isäänsä. Nyt pojat, varsinkin vanhempi, oireilee taas niin pahasti että epäilys herää onko taas tapahtunut jotain. :( Ei kuitenkaan niin konkreettista, että soittaisin suoraan poliisille. Lastensuojelun kanssa olen tiiiviissä yhteistyössä, mutta niilläkin on rajatut resurssit esim. valvottuihin tapaamisiin.
En missään nimessä pakota ketään lapsista isälleen, mutta he ehdottomasti haluavat itse (siellä ei ole rajoja lainkaan=kivaa). Nyt viime lauantaina kun piti lähteä niin vanhemmalle pojalle tuli pahoinvointia eikä halunnut lähteä. Kuitenkin kun isä oli ovella, oli heti lähdössä.
Voisin kirjoittaa kokonaisen kirjan kaikesta tästä p*kasta. Päiväkodissa kysyttiin "miltä susta tuntuu lähettää lapset isälleen". Ei ole sanaa joka kuvaisi miltä tuntuu! Ihan kauheaa. Kuin lähettäisi lampaat sudelle. Tilanne on vaikea siksi, että olen vuorotöissä, ja olen riippuvainen siitä että lapset ovat isällään silloin kuin sovittu. Haen muita töitä kokoajan, mutta ei ole tärpännyt vielä.
Kiitos. Piti vain avautua. Muita samassa p*kassa?
Kommentit (7)
Voin vaan kuvitella, miten kauhealta tuntuu vaikka ei minulla edes ole omia lapsia. Voimia ♡
Mistä luulet että kyse on juurikin hyväksikäytöstä? Uskotko että miehesi voi oikeasti tehdä jotain omille lapsilleen? Paljon voimia joka tapauksessa, ihan kamala tilanne varmasti!
Itse kyllä varmaan lopettaisin työt tossa tilanteessa ettei olisi pakko lähettää lapsia isälle.
muakin kiinnostaisi miten ja miksi noin rankkoja epäilyjä? Mitä ne merkit ovat?
Pahoinvointi ja oireilu voi johtua monista muistakin asioista.
Sillä vaan kyselen, että itselläkin osais kellot soida hätätilanteessa.
Herranjestas, miten voit edes ajatella laittavasi lapset isälleen jos on pienikin epäilys tuollaisesta? Nyt otat ainakin sairaslomaa tai lopputilin, jos et saa tukiperhettä tms. niin kauaksi aikaa että tilanne selviää! Minkäikäisiä lapset ovat? Miksi päiväkodissä kysyivät sinulta tuollaista, ovatko lapset puhuneet tai käyttäytyneet siellä jotenkin että heidänkin epäilykset heränneet? Siellä isän luonahan voi käydä muitakin (ryyppyporukat tms?), joissa on pahoja ihmisiä. Mutta älä hyvä ihminen enää kertaakaan anna lapsiasi sinne suden suuhun! Itkettää lastesi puolesta :(
Missä asutte? Eikö tosiaan ole olemassa muita hoitopaikkoja noille lapsiparoille? Ja onko lasten"suojelun" taso tosiaan tuolla tolalla tässä maassa? Kiitos päättäjät! Ja ne idiootit jotka nuo samat vanhat kusipäät kerta toisensa jälkeen äänestävät sinne näistäkin asioista päättämään
En voi muuta sanoa kuin että on rankkaa. Voimia <3