Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön: Kuinka paljon vaadit palkkaa että menisit töihin?

Vierailija
25.02.2017 |

Mikä olisi sopiva vapaa-ajastasi menetettämä korvaus siihen että menet töihin?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaen huomioon kokemukseni, tuottavuuteni ja ammattitaitoni, sanoisin että 3500 on ehdoton minimi, 4000 olisi realistinen neuvottelun lähtökohta. Ihan periaatteesta en enää halvemmalla töihin lähde.

Vierailija
2/33 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysiaikaisesta työstä miel väh 1550€/kk. Toki noin pienellä palkalla olisin koko ajan työnhaku päällä.

Mielummin käyn töissä, olen hyödyllinen ja kehitän itseäni, kuin laiskottelen kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1500-2000 €.

Vierailija
4/33 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva olisi 3000 tai yli mutta 2000 kuussa jos saisin niin viivana lähtisin. Kun vain joku huolisi.

M48

Vierailija
5/33 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vastavalmistunut VTM... lähtisin töihin jos saan enemmän kuin tuet nyt eli jos ees vähän yli tonnin sais kuussa niin tekisin kyllä edes jotain simppeliäkin hommaa... 

Vierailija
6/33 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, kunhan vain saisi jotain töitä. Alkaa jo vituttaa tämä vapaa-ajan määrä.

Vierailija
7/33 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä lanka EK:n sponssaama, vai miksi porukka on kuin maansa myyneet? Haluatte palvella porvaria pikkupikkupalkalla?

Vierailija
8/33 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain 1800, pyysin 2400. Mutta vaihtoehtona olisi ollut, etten saa paikkaa. Saivat vielä palkkatukeakin, alani alkupalkkaus oli siinä vaiheessa 2600 suositus. Mutta se oli parempi kuin mitä työttömänä ja työmatkakin vain pari kilometriä. Sitten vaihtui toiseen paikkaan, parempaan palkkaan ja paljon pitempään työmatkaan, mutta haastavampiin hommiin. Tilanne muuttui, kun mies sai töitä läheltä ja nyt on taas kävelymatka töihin, vajaa 4 km. Eli vastasin, vaikken ole enäät työtön. Hain osa-aikaistakin. Olin aika pitkään työtön ja pätkätyökierteessä. 

Vierailija
9/33 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1600e/kk brutto, työaika 160h/kk, max. 8kk työsopimus.

Otetaan se vapaa-aika takaisin ansiosidonnaisella, koska 1600*60% = 960euroa/kk, jokainen 1600e ylittävältä 100e otetaan ainoastaan 10% huomioon ansiosidonnaisessa.

Palataan sitten parin vuoden päästä uudelleen asiaan.

Vierailija
10/33 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko että menen töihin vaikka ilmaiseksi ja seison vaikka päälläni siihen hintaan. 

Olettaisin että vähintään asiantuntijatitteli ja yli neljän ja puolen tonnin palkka saisi minut kokonaan menettämään kiinnostukseni seuraavan paikan hakemiseen, mutta millä tahansa palkalla ottaisin oman alan töitä vastaan.

Olen aika halvalla mennytkin: F.E.C -koulutuksen aikana olin "harjoittelijana" ja sain peruspäivärahaa plus jonkun parin killingin lisäosan. Nytkin teen lyhytaikaista sijaisuutta.

Vierailija
11/33 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ehkä 2500 pitäisi kokopäivätyöstä saada että se kannattaisi, mutta ei minulla ole koulutusta niin hyväpalkkaiseen työhön.

Nyt saan 1400e ansiosidonnaista ja osa-aikatyöstä 300e/kk(eli sen verran mitä saa tienata ilman että se pienentää päivärahaa), sekä asumistukea.

Vierailija
12/33 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

5000 ja yli sen teen fnsi viikolla työsopparin. Ollut alle kuukauden työtön.

Vierailija
13/33 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1300e/kk.

Vierailija
14/33 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysiaikaisesta työstä miel väh 1550€/kk. Toki noin pienellä palkalla olisin koko ajan työnhaku päällä.

Mielummin käyn töissä, olen hyödyllinen ja kehitän itseäni, kuin laiskottelen kotona.

Sama juttu, mutta tarvitsisin silti vähintään tonnin enemmän, jotta perhekkin tulisi elätettyä. Eli joutuisin kuitenkin hakemaan parempaa työtä.

Elämässä olen tehnyt töitä laidasta laitaan palkka on ollut 1500 ja 7000 välillä. Kaikkia töitä en ole ihan periaatteessa valmis tekemään 1500 lla, vaan palkan pitää vastata työtä. Töihin voin kyllä mennä millä summalla tahansa.

Vierailija
15/33 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi kokoaikaista työtä, sillä arvostan vapaa-aikaa liikaa. Olen nähnyt muutaman työpaikkailmoituksen, jossa n. 20h/vk työtä tekevälle on tarjottu 1000-1300 euron palkkaa. Sellaisen ottaisin ihan mielelläni, sillä olen saanut alle tuon summan ennen.

Vierailija
16/33 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaen huomioon kokemukseni, tuottavuuteni ja ammattitaitoni, sanoisin että 3500 on ehdoton minimi, 4000 olisi realistinen neuvottelun lähtökohta. Ihan periaatteesta en enää halvemmalla töihin lähde.

Jos sun kokemus, tuottavuus ja ammattitaito on niin hyviä kuin luulet, sun varmaan pitäisi saada tuollainen työ tuosta vain? Kun et kerran saa, niin kyllä sun pitäisi mennä työhön kuin työhön. Mikä etuoikeus sulla olisi torjua huonompipalkkaisia töitä ihan periaatteesta, jos sellaisia kerran olisi tarjolla ja odotella parempaa kuin kuuta nousevaa sillä välin, kun muut raataa töissä ja maksaa veroja? Tuet pois tuollaisilta sanon minä.

Vierailija
17/33 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeämpää kuin palkka olisi se, että työ olisi jollain tapaa mielekästä, olisi mahdollisuus kehittää itseään ja etenemiseen uralla. Tai että saisin relevanttia työkokemusta. Eli menisin vaikka harjoitteluun n. 1200 euron palkalla, mutta selvää on, että noin huonolla palkalla kokoaikatyöstä olisin töissä varmaan sen max. vuoden, sitten täytyisi kyllä jo saada paremmin palkattua duunia.

Vierailija
18/33 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt loppuu trollailu. Ette te kaikki voi olla jotain vitun vässyköitä? Siis olette valmiita menemään suolarahoilla duuniin? Kaikki olette jotain parikymppisiä työuranne alussa olevia? Muuten ei voi ymmärtää noita hikipajapalkkatoiveita, huh huh...

Vierailija
19/33 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä olisi sopiva vapaa-ajastasi menetettämä korvaus siihen että menet töihin?

5000e tarttis saada

Vierailija
20/33 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään hinnasta. ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan