Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä Putous tehty äo-tyhmille ja lapsille?

Vierailija
25.02.2017 |

Siis kyllä on ala-arvoista..

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on putouksesta vähän ristiriitaiset tunnelmat. Mietin että hirveetä paskaa mut sit katson kuitenkin joka jakson. En ymmärrä miksi! Jotkut jutut on ihan hauskoja, osaa taas katselee sitten myötähäpeällä. Mut voisin kuitenkin väittää, et on putous mennyt tällä kaudella hitusen parempaan suuntaan kuin mitä se on pari viime kautta ollut.

Niitä tosin en ymmärrä kun twiittaillaan et "Jes jes jes putous nyt on koko viikko taas pelastettu, mahtavaa viihdettä!!!" "TIKAHDUN nauruun tää on niin hauskaa aa että aa että!" No ei se nyt noin hauskaa ole todellakaan.

Otat liian tosissasi. :) Sama ilmiö on hymiöiden "xD, :D :D" kanssa, kuka oikeasti muka nauraa niitä laittaessa? Tai kirjoittaessaan lol. Se on vaan tapa.

Vierailija
42/47 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä katsonut Putousta. Muutaman videopätkän olen nähnyt ja se on riittänyt. Ei ole mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuka oli se turkki päällä pälättävä vanha nainen, ilmeisesti  illan  yllätysvieras? 5min kuuntelin sitä monologia  ja  sitten vaihtui kanava! toisaalta Ritari Nitro sai nauramaan pissat housussa .D

Miitta Sorvalin Tellervo von Appelgren hahmo

Vierailija
44/47 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuka oli se turkki päällä pälättävä vanha nainen, ilmeisesti  illan  yllätysvieras? 5min kuuntelin sitä monologia  ja  sitten vaihtui kanava! toisaalta Ritari Nitro sai nauramaan pissat housussa .D

Miitta Sorvalin Tellervo von Appelgren hahmo

ok. ihan outo minulle, vaikka en ole enää nuori! eikä saanut edes hymähtämään..

Vierailija
45/47 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ymmärtääkseni suht korkea äo, ei ole koskaan tullut testattua missään, mutta työskentelen alalla jossa tarvitaan matemaattista älykkyyttä, luonnontieteitä ja myös psykologinen ymmärrys on paikallaan. Ehken tähän pestiin olisi päässyt ilman kaikkea tuota.

Mitä putoukseen tulee, niin se on juuri sopivaa aivot vapaalle -viihdettä, oikein hyvää vastapainoa sille mitä teen maanantaista perjantaihin, toisinaan työaikojen puitteissa ja toisinaan huomattavasti enemmän. On ihan älytöntä ajatella, että kaikki älykkäätt ihmiset käyttäisivät vielä vapaa-aikansa kaikkeen mieltä ylentävään, teattereihin yms. tai katsoisivat vain asiaohjelmia tai lukisivat vain tieteellisiä julkaisuja jne. Tai voi toiset niin tehdäkin, ja heillä on siihen oikeus, ei se ole minulta mitään pois. Sopivassa määrin teen sitä itsekin, mutta ei minua hävetä kertoa, että on päiviä jolloin makaan kotona verkkareisssa ja t-paidassa, hiukset likaisena ja kasvot meikittä.

Varmasti tuo huumori uppoaa ennenkaikkea lapsiin, mutta kyllä minä sille nauran. Ei elämän tarvise aina olla niin vakavaa.

Kiitos tästä kommentista. Eipähän tarvitse enää itse kirjoittaa. T: Toinen samanlainen

Asiantuntijatyössä rasittuu aivot, suorittavassa fyysisessä työssä muut kehon osat. Samalla tavalla kuin keho tarvitsee lepoa palautuakseen, tarvitsee myös aivot.

Vierailija
46/47 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kausi. En ole koskaan nauranut näin paljon. No, eilinen levyraati oli tyhmä.

Vierailija
47/47 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras kausi. En ole koskaan nauranut näin paljon. No, eilinen levyraati oli tyhmä.

sehän oli paras ! Joel Hallikaisen laulu kukkien syönnistä  ym .D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän