Onko tämä Putous tehty äo-tyhmille ja lapsille?
Kommentit (47)
En ole ikinä katsonut Putousta. Muutaman videopätkän olen nähnyt ja se on riittänyt. Ei ole mulle.
Vierailija kirjoitti:
kuka oli se turkki päällä pälättävä vanha nainen, ilmeisesti illan yllätysvieras? 5min kuuntelin sitä monologia ja sitten vaihtui kanava! toisaalta Ritari Nitro sai nauramaan pissat housussa .D
Miitta Sorvalin Tellervo von Appelgren hahmo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuka oli se turkki päällä pälättävä vanha nainen, ilmeisesti illan yllätysvieras? 5min kuuntelin sitä monologia ja sitten vaihtui kanava! toisaalta Ritari Nitro sai nauramaan pissat housussa .D
Miitta Sorvalin Tellervo von Appelgren hahmo
ok. ihan outo minulle, vaikka en ole enää nuori! eikä saanut edes hymähtämään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ymmärtääkseni suht korkea äo, ei ole koskaan tullut testattua missään, mutta työskentelen alalla jossa tarvitaan matemaattista älykkyyttä, luonnontieteitä ja myös psykologinen ymmärrys on paikallaan. Ehken tähän pestiin olisi päässyt ilman kaikkea tuota.
Mitä putoukseen tulee, niin se on juuri sopivaa aivot vapaalle -viihdettä, oikein hyvää vastapainoa sille mitä teen maanantaista perjantaihin, toisinaan työaikojen puitteissa ja toisinaan huomattavasti enemmän. On ihan älytöntä ajatella, että kaikki älykkäätt ihmiset käyttäisivät vielä vapaa-aikansa kaikkeen mieltä ylentävään, teattereihin yms. tai katsoisivat vain asiaohjelmia tai lukisivat vain tieteellisiä julkaisuja jne. Tai voi toiset niin tehdäkin, ja heillä on siihen oikeus, ei se ole minulta mitään pois. Sopivassa määrin teen sitä itsekin, mutta ei minua hävetä kertoa, että on päiviä jolloin makaan kotona verkkareisssa ja t-paidassa, hiukset likaisena ja kasvot meikittä.
Varmasti tuo huumori uppoaa ennenkaikkea lapsiin, mutta kyllä minä sille nauran. Ei elämän tarvise aina olla niin vakavaa.
Kiitos tästä kommentista. Eipähän tarvitse enää itse kirjoittaa. T: Toinen samanlainen
Asiantuntijatyössä rasittuu aivot, suorittavassa fyysisessä työssä muut kehon osat. Samalla tavalla kuin keho tarvitsee lepoa palautuakseen, tarvitsee myös aivot.
Paras kausi. En ole koskaan nauranut näin paljon. No, eilinen levyraati oli tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Paras kausi. En ole koskaan nauranut näin paljon. No, eilinen levyraati oli tyhmä.
sehän oli paras ! Joel Hallikaisen laulu kukkien syönnistä ym .D
Otat liian tosissasi. :) Sama ilmiö on hymiöiden "xD, :D :D" kanssa, kuka oikeasti muka nauraa niitä laittaessa? Tai kirjoittaessaan lol. Se on vaan tapa.