Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä Putous tehty äo-tyhmille ja lapsille?

Vierailija
25.02.2017 |

Siis kyllä on ala-arvoista..

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3474 kirjoitti:

Mua jopa nauratti eilisen jakson salkkarikohtaus ja se onnenpyörä, missä oli amurin enkeli. Eka kerta ikinä kun hymähtelin putousta katsoessa. Muuten ollut kamalaa paskaa.

Sä katsot siis joka jakson jotta voit valittaa sen paskuudesta? :D

Vierailija
22/47 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kertaa katson kokonaan. Varsinkin Aino Inkeri ankeinen on huippu. Toivottavasti voittaa. Voi luoja ota minut jo pois.......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yliopistosta koulutuksen saanut katson sitä perheeni kanssa sekä lauantaina että sunnuntaina. Aina Inkeri Ankeinen on paras. En nyt ihan tyhmänä suostu itseäni pitämään.

Vierailija
24/47 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa aina ensin millaista yleisöä nuissa muka hauskoissa suomen ohjelmissa,,,,,

kyllä se kertoo jo tason aina.  iso kasa naisia ja muutama mukaan pakotettu mies.

Joo miehet on enemmistönä mm. jääkiekko-otteluiden ja sm-rallien katsomossa. Sekö kertoo tasosta ja älystä?

Vierailija
25/47 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ymmärtääkseni suht korkea äo, ei ole koskaan tullut testattua missään, mutta työskentelen alalla jossa tarvitaan matemaattista älykkyyttä, luonnontieteitä ja myös psykologinen ymmärrys on paikallaan. Ehken tähän pestiin olisi päässyt ilman kaikkea tuota.

Mitä putoukseen tulee, niin se on juuri sopivaa aivot vapaalle -viihdettä, oikein hyvää vastapainoa sille mitä teen maanantaista perjantaihin, toisinaan työaikojen puitteissa ja toisinaan huomattavasti enemmän. On ihan älytöntä ajatella, että kaikki älykkäätt ihmiset käyttäisivät vielä vapaa-aikansa kaikkeen mieltä ylentävään, teattereihin yms. tai katsoisivat vain asiaohjelmia tai lukisivat vain tieteellisiä julkaisuja jne. Tai voi toiset niin tehdäkin, ja heillä on siihen oikeus, ei se ole minulta mitään pois. Sopivassa määrin teen sitä itsekin, mutta ei minua hävetä kertoa, että on päiviä jolloin makaan kotona verkkareisssa ja t-paidassa, hiukset likaisena ja kasvot meikittä.

Varmasti tuo huumori uppoaa ennenkaikkea lapsiin, mutta kyllä minä sille nauran. Ei elämän tarvise aina olla niin vakavaa.

Vierailija
26/47 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pidä siitä ohjelmasta.

Esitetään jotakin typerää hahmoa. Ja yritetään pysyä ohjelmassa loppuun asti.

Vierailija
27/47 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ne vanhatko oli jotenkin älykkämpiä? apuva, nunnukanunnukalailaaloilaa? nasse-setä on vihainen?

Vierailija
28/47 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kuitenkin kun näitä haukkujilta kysyy esimerkkiä heidän mielestään hyvästä ja sivistyneestä, fiksujen ihmisten viihdeohjelmasta tulee tosi hiljaista. :)

Vierailija
29/47 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa aina ensin millaista yleisöä nuissa muka hauskoissa suomen ohjelmissa,,,,,

kyllä se kertoo jo tason aina.  iso kasa naisia ja muutama mukaan pakotettu mies.

Miehet ei  käy esim. teattereissakaan, vaikka olisi miten tasokasta/älyllistä tarjontaa. Miehet nimenomaan kansoittaa urheilukisojen katsomot, ja urheilun seuraamisessa riittää että olet vähintään n. 2-vuotiaan tasolla.

Vierailija
30/47 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmat tehdään keskivertokatsojille. Alle puolet ihmisistä on keskivertoa älykkäämpiä. Joidenkin aikaisempien viihdeohjelmien hyvyys on huonoudessa. Ei, en siltikään pitänyt Pultti- enkä varsinkaan Manitbois -ohjelmista. Speden legendaarinen rautakauppasketsi oli tosi pitkäveteinen ja tylsä eikä sen uudelleenlämmittäminen Uuno Turhapurossa suinkaan parantanut sitä. Jos Putous on mielestäsi huono, sen voi jättää katsomatta, itse teen niin.

Vierailija
31/47 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on älykkyysosamäärätyhmä?

Kirjoituksesta päätellen se on ap.

Vierailija
32/47 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kuitenkin kun näitä haukkujilta kysyy esimerkkiä heidän mielestään hyvästä ja sivistyneestä, fiksujen ihmisten viihdeohjelmasta tulee tosi hiljaista. :)

Ihmisten puolue oli hauska ja oivaltava.

Vierailija
33/47 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaahan tuo koko ohjelma on. Ankeinen ja Nitro naurattaa vaan välillä, mutta en tykkää yhtään siitä Ankeisen näyttelijästä muuten..

Just katselin tubesta vanhoja kausia, jotka nauratti ihan oikeasti. Sen jälkeen kun Saariluoman porukka lähti, niin alaspäin on menty.

Vierailija
34/47 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määritelkää mulle "älykäs huumori". Mille täällä saa nauraa, ettei leimaudu tyhmäksi? Antkaas kun arvaan: brittihuumori, Uutisvuoto? Mikä tahansa huumori, jota näytetään Yle Teemalta? Ne vasta ovat salonkikelpoista viihdettä.

Vierailija
35/47 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä kylttejä pitää olla yleisössä? Eilen ankeisen takana ollut nainen lähetti kyltin kautta terveisiä, koko ajan yritti saada kylttiä näkyviin, näytti niin hölmöltä että meni kyllä ankeisen jutut ihan ohi kun piti seurata tätä kyltti-tyyppiä.

Vierailija
36/47 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskaahan tuo koko ohjelma on. Ankeinen ja Nitro naurattaa vaan välillä, mutta en tykkää yhtään siitä Ankeisen näyttelijästä muuten..

Just katselin tubesta vanhoja kausia, jotka nauratti ihan oikeasti. Sen jälkeen kun Saariluoman porukka lähti, niin alaspäin on menty.

Kaipaat siis alapäähuumorin kulta-aikoja? Sekään ei taas kaikkia naurata. Itse pidän tästä uudesta kaudesta huomattavasti enemmän.

Vierailija
37/47 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ymmärtääkseni suht korkea äo, ei ole koskaan tullut testattua missään, mutta työskentelen alalla jossa tarvitaan matemaattista älykkyyttä, luonnontieteitä ja myös psykologinen ymmärrys on paikallaan. Ehken tähän pestiin olisi päässyt ilman kaikkea tuota.

Mitä putoukseen tulee, niin se on juuri sopivaa aivot vapaalle -viihdettä, oikein hyvää vastapainoa sille mitä teen maanantaista perjantaihin, toisinaan työaikojen puitteissa ja toisinaan huomattavasti enemmän. On ihan älytöntä ajatella, että kaikki älykkäätt ihmiset käyttäisivät vielä vapaa-aikansa kaikkeen mieltä ylentävään, teattereihin yms. tai katsoisivat vain asiaohjelmia tai lukisivat vain tieteellisiä julkaisuja jne. Tai voi toiset niin tehdäkin, ja heillä on siihen oikeus, ei se ole minulta mitään pois. Sopivassa määrin teen sitä itsekin, mutta ei minua hävetä kertoa, että on päiviä jolloin makaan kotona verkkareisssa ja t-paidassa, hiukset likaisena ja kasvot meikittä.

Varmasti tuo huumori uppoaa ennenkaikkea lapsiin, mutta kyllä minä sille nauran. Ei elämän tarvise aina olla niin vakavaa.

Kiitos tästä kommentista. Eipähän tarvitse enää itse kirjoittaa. T: Toinen samanlainen

Vierailija
38/47 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten puolue oli hauska ja oivaltava.

No olipa yllätys. :D Tässä sen näkee, ihmiset ovat erilaisia ja pitävät erilaisista asioista. Sen sijaan ei ole lainkaan sivistynyttä tai fiksua haukkua toisten älykkyyttä sen perusteella mistä huumorista pitää.

Vierailija
39/47 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on putouksesta vähän ristiriitaiset tunnelmat. Mietin että hirveetä paskaa mut sit katson kuitenkin joka jakson. En ymmärrä miksi! Jotkut jutut on ihan hauskoja, osaa taas katselee sitten myötähäpeällä. Mut voisin kuitenkin väittää, et on putous mennyt tällä kaudella hitusen parempaan suuntaan kuin mitä se on pari viime kautta ollut.

Niitä tosin en ymmärrä kun twiittaillaan et "Jes jes jes putous nyt on koko viikko taas pelastettu, mahtavaa viihdettä!!!" "TIKAHDUN nauruun tää on niin hauskaa aa että aa että!" No ei se nyt noin hauskaa ole todellakaan.

Vierailija
40/47 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka oli se turkki päällä pälättävä vanha nainen, ilmeisesti  illan  yllätysvieras? 5min kuuntelin sitä monologia  ja  sitten vaihtui kanava! toisaalta Ritari Nitro sai nauramaan pissat housussa .D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi