Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomessa on valtavasti lämmintä ja puhdasta sisätilaa (virastot, koulut, rappukäytävät), joka seisoo suurimman osan vuorokaudesta tyhjillään. Nyt keksitään sille käyttöä.

Vierailija
25.02.2017 |

Esim.rappukäytäviin voisi laittaa kodittomien hätämajoitusta pakkasöinä siten, että yksi koditon per rappukäytävä. Ei mua ainakaan haittaisi jos yksi koditon nukkuisi rappukäytävässä. Kunhan ei sotke ja on hiljaa.

Tosin asun ok-talossa että sikäli.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko suunnitelmassa laittaa esim huumeiden käyttäjät ja pillerinpopsijat vaikka yöksi ja viikonlopuksi tyhjiin päiväkoteihin. Juu oikein kätevää viedä Nicopetterit aamulla hoitoon keräilemään neuloja ja pillereitä lelulaatikoista.

Älä viitsi olla noin rajoittunut. Sinnehän tulee aamulla siivooja, joka siivoaa eritteet, neulat ja lasinsirut ENNEN kuin päiväkoti aukeaa.

Vierailija
22/23 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaalitappivarasto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 40 vuotias sinkku . 2  opiskelijatyttöä mahtuisi asuntooni helposti halvalla vuokralla.

ei kiinnosta ketään koska näytän raiskaajamurhaajalta vaikka en ole edes kiinnostunut nuorista seksuaalisesti. samoin kodittomat naiset olisivat tervetulleita.