Kerro miten sinä poikkeat keskivertonaisesta?
Kerro yksi asia jota teet/minkälainen olet/mistä tykkäät jne. mitä luulet ettei "keskivertonainen" tee tai millainen "keskivertonainen" ei ole
Peukuttakaa muut YLÖS, jos TEET SAMAA ja ALAS jos ET TEE samaa.
Katsokaan kuinka keskivertoja tai uniikkeja me ollaan. :)
Aloitan: Pidän Jaloviinasta sen kaikissa muodoissa. :)
Kommentit (253)
Olen varmasti köyhempi kuin suurin osa iläisistäni naisista (35v). Ei mitään omaisuutta, opintolaina ja Visa yhteensä noin 13000;-. Pätkätyöläisten olen. Perintöä ei tiedossa.
-en pidä lapsista ja erityisesti vauvat aiheuttavat inhotusta
-olen 180cm pitkä ja painan alle 60kg
-olen työskennellyt kansainvälisenä mallina
-en ole mustasukkainen miehelleni
-en voi sietää "tyttöjen iltoja" ja viihdyn muutenkin paremmin miesten seurassa
-haluaisin seksiä monta kertaa päivässä
Rakastan kauhukirjallisuutta ja -elokuvia, koska ne ovat mielenkiintoisia. Murhamysteerit ja rikosohjelmat on muutenkin lähellä sydäntä.
Saatan vaikuttaa viattomalta ja kiltiltä ulkoa, mutta minulla on jokin erikoisempi fetissi, jota ei välttämättä voi arvata.
Elätän perheeni ja työskentelen miesvaltaisella alalla.
Sääreni ovat luonnostaan karvattomat.
Olen harrastanut taekwondoa 10-vuotiaasta asti eli pian 17 vuotta.
Naisena olo on surkeaa ja sen huomaa. Yritetään oikein etsiä keinoja millä päästään eroon "keskivertonaiseudesta" eli negatiivisista assosiaatioista. Miehet olisivat vain otettuja keskivertomiehuudesta.
Olen 32vee nainen,enkä ole koskaan laihduttanut. Syön melko epäsäännöllisesti ja usein roskaruokaa,eikä minulla ole liikunta harrastuksia. silti olen aina ollut hoikka vartaloltani. Tiedä sitten johtuuko aineenvaihdunnasta tai kenties geeneistä,mutta hyvä näin.
Olen 32v. nainen,enkä ole koskaan laihduttanut. Syön melko epäsäännöllisesti ja usein roskaruokaa,eikä minulla ole liikunnallisia harrastuksia. Silti olen aina ollut hoikka vartaloinen. Tiedä sitten johtuuko aineenvaihdunnasta vai geeneistä,mutta hyvä näin.
Minua oksettaa korko kengät ja muut vaatteet ja asusteet joita pidetään "seksikkäänä"
Vierailija kirjoitti:
Kerro yksi asia jota teet/minkälainen olet/mistä tykkäät jne. mitä luulet ettei "keskivertonainen" tee tai millainen "keskivertonainen" ei ole
Peukuttakaa muut YLÖS, jos TEET SAMAA ja ALAS jos ET TEE samaa.
Katsokaan kuinka keskivertoja tai uniikkeja me ollaan. :)Aloitan: Pidän Jaloviinasta sen kaikissa muodoissa. :)
En tiedä millainen on keskivertonainen joten en osaa sanoa.
Itsetyydytän päivittäin 1-3 kertaa riippumatta siitä harrastanko seksiä myös kumppanini kanssa.