Kerro miten sinä poikkeat keskivertonaisesta?
Kerro yksi asia jota teet/minkälainen olet/mistä tykkäät jne. mitä luulet ettei "keskivertonainen" tee tai millainen "keskivertonainen" ei ole
Peukuttakaa muut YLÖS, jos TEET SAMAA ja ALAS jos ET TEE samaa.
Katsokaan kuinka keskivertoja tai uniikkeja me ollaan. :)
Aloitan: Pidän Jaloviinasta sen kaikissa muodoissa. :)
Kommentit (253)
En tahdo astiakaappiini yhtään Iittalan tai Arabian tuotetta, ellei sitten joskus tule jotain todella erityistä vastaan. Toistaiseksi näin ei ole tapahtunut. Ovat kyllä käytännöllisiä, mutta ihan ristuksen tylsän näköisiä.
* En halua lapsia
* Haluaisin olla "hellan ja nyrkin välissä", eli seksikäs kotivaimo joka kokkaa miehelle ja pitää kodista huolta niin, että mies tuo leivän pöytään
en juurikaan meikkaa tai laittaudu. en käytä korkokenkiä ikinä
Olen opiskellut tietotekniikkaa Teknillisessä korkeakoulussa.
Pidin oman sukunimeni naimisiin mennessäni.
Olen opiskellut yliopistossa matematiikkaa pääaineenani.
Vierailija kirjoitti:
Olen Mensan jäsen.
Hei alapeukuttajat huomioikaa ettei hän ole todellakaan keskiverto nainen kun kehuskelee noin turhalla asialla, eli on keskivertoa itserakkaampi.
Olen asiaa pohdittuani huomannut olevani huonoa vaimomatskua koska mielestäni suhteen ei saa missään nimessä ottaa enemmän kuin se antaa.
Opiskelen metsäkoneenkuljettajaksi.
En elä parisuhteessa enkä ole koskaan edes ollut pidemmässä seurustelusuhteessa. En kuitenkaan kuulu mihinkään seksuaaliseen vähemmistöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Mensan jäsen.
Hei alapeukuttajat huomioikaa ettei hän ole todellakaan keskiverto nainen kun kehuskelee noin turhalla asialla, eli on keskivertoa itserakkaampi.
Tuota noin, kyllähän minkä tahansa toisella ihmisellä olevan ominaisuuden voi halutessaan ottaa ko. henkilön itserakkaana kehuna. Esim. joku ilmoitti, että hänellä on luonnonkiharat hiukset. Minulla on piikkisuora tukka ja pitäisin itsekin kiharoista, joten voisin teoriassa vetäistä herneen nenään, että joku toinen kehtaa "kehuskella noin turhalla asialla". Yleensähän ihminen kadehtii sellaisia asioita, joita itselleenkin haluaisi, joten ilmeisesti sinulle on arka paikka, että joku on mahdollisesti tietyissä asioissa fiksumpi kuin sinä?
T. Eri kuin tuo kommentoimasi Mensan jäsen
Olen kokeillut / käyttänyt huvikseni ecstasya, kokaiinia, MDMA-kapseleita, hasista, pilveä, taikasieniä, amfetamiinia ja ketamiinia, jäämättä koskaan koukkuun. Kävin klubeilla pitämässä hauskaa ja kokeilin erilaisia vaihtoehtoja alkoholille, koska en pidä siitä. Hoidin samalla opinnot loppuun ja kävin töissä. Nyt en ole halunnut sekoittaa päätä enää kymmeneen vuoteen, koska sain lapsia. Olen johtavassa asemassa työelämässä, kukaan ei työkavereistani ei voisi kuvitella tätä minusta.
Olen 39v enkä ole oikeasti koskaan seurustellut ollut naimisissa tai mitään,tapailujuttuja on ollut ja yksi lapsi on. Joskus harvoin vielä haaveilen oikeasta rakkaudesta,mutta tulen sitten melko pian taas järkiin ettei sellaista koskaan tapahdu. Aika herkästi olen aina ihastunut ja "kuvitellut".