Kerro miten sinä poikkeat keskivertonaisesta?
Kerro yksi asia jota teet/minkälainen olet/mistä tykkäät jne. mitä luulet ettei "keskivertonainen" tee tai millainen "keskivertonainen" ei ole
Peukuttakaa muut YLÖS, jos TEET SAMAA ja ALAS jos ET TEE samaa.
Katsokaan kuinka keskivertoja tai uniikkeja me ollaan. :)
Aloitan: Pidän Jaloviinasta sen kaikissa muodoissa. :)
Kommentit (253)
Vierailija kirjoitti:
Naisena olo on surkeaa ja sen huomaa. Yritetään oikein etsiä keinoja millä päästään eroon "keskivertonaiseudesta" eli negatiivisista assosiaatioista. Miehet olisivat vain otettuja keskivertomiehuudesta.
Minusta aihe on pysynyt ihan asiallisena. Muutama elvistelijä on eksynyt joukkoon.
Eroan keskiverrosta suomalaisnaisesta siten, että käytän vuodessa noin kymmenentuhatta euroa vaatteisiin, laukkuihin ym.
Mieheni hermostuu usein mielestään liialliseen allaoloon ja kosketuksiin laittaessani hänet joka ilta nukkumaan.
Olen suorittanut tutkinnon Sorbonnessa ja puhun siis sujuvaa ranskaa.
Minua ei haittaa vaikka miehellä olisi pieni penis.
Vierailija kirjoitti:
-en pidä lapsista ja erityisesti vauvat aiheuttavat inhotusta
-olen 180cm pitkä ja painan alle 60kg
-olen työskennellyt kansainvälisenä mallina
-en ole mustasukkainen miehelleni
-en voi sietää "tyttöjen iltoja" ja viihdyn muutenkin paremmin miesten seurassa
-haluaisin seksiä monta kertaa päivässä
Voisitteko oikeasti laittaa eri ominaisuudet eri viesteihin, niin peukuttaminen olisi helpompaa? Esim. tästä viestistä olisi kuulunut tehdä 6 eri viestiä. 4 kohtaa täsmää, 2 ei.
Minulla on kaksi yliopistotutkintoa.
Piereskelen aina kun sille tuntuu paitsi ruokapöydässä ja lasten kuullen tai vieraiden, avio saa kuulla elämän ääniä eli ilmaustani.
Pelaan Pokemon Gota päivittäin.
En ottais tekoripsiä koska ne näyttävät naurettavilta.
En halua mennä perheen ulkopuolisten ihmisten kanssa nakuna saunaan. Eli tyttöjen saunailtakutsut ei ilahduta.
Kävin intin, tykkään autoista ja kovasta treenistä, tykkään olla voimakas.
Toisaalta olen ihan pehmo eläinten kanssa, lapsirakas ja tykkään opiskella. Itken aina elokuvien itketyskohtauksille.
Eli tällainen kovis/pehmo kombinaatio :D