Mitä mieltä nimestä Suvi-Tuuli?
Mies haluaisi nimeksi Meri-Tuulin.
Myös Taika-Tuuli on harkinnassa.
Nimet olisi
Suvi-Tuuli Ilona
Meri-Tuuli Jemina
Taika-Tuuli Elina
Aluksi tytöstä piti tulla Janina Maria. Mielipiteitä?? Muita ehdotuksia??
Kommentit (39)
Merituuli, Suvituuli, tai Taika Tuuli Elina.
Kaverin nimi on Suvi-Tuulia, mutta kaikki aina kutsuu vaan Suviksi. Sama Sini-Tuuli, kaikki kutsuu Siniksi. Eikö voi vaan antaa erikseen sitä toiseksi nimeksi kun kukaan ei kumminkaan kutsu koko nimellä ikinä? Paitsi ehkä lääkärit.
Kauniita kaikki. Olisin itse halunnut tyttärelle Meri-Tuulin,mutta miehelle ei kelvannut. Tuli sitten Krista:D Janina Maria myös kaunis. Itse en osaisi noista päättää.
Miten sivu-tuuli tai vasta-tuuli?
Kannatan vaihtoehtoa Unelma Sirpa-Leena.
Kumi-Huuli. Toivottavasti ei hanki ankkahuulia.
Uhdysnimet ei oo mitenkään kamalan käytännöllisä
Itse en tykkää yhdysnimistä, mutta Meri-Tuuli voisi olla erittäin kaunis.
Harkitkaa vielä... lapsi saa "kärsiä" koko elämänsä yhdysnimestä. Janina Maria on paljon parempi.
Aivan ihania. Itse kuitenkin päätyisin johonkin perinteisenpään nimeen kuten Anna-Leena tai Ida-Sofia.
Noista vaihtoehdoista vaan Meri on siedettävä. En tajua tuplanimiä. Mikä ihmisillä niin kamalasti Tuulee kun aina Tuulia ollaan joka paikkaan tunkemassa.
Meri taas on meri niinku vesistö, mutta myös "suomennos" nimestä Mary. Suvi itessää ok, aika massanimi vain. Pysyisin Merissä. Jos sä haluat sitä tuulta tunkea sinne väliin, niin sitten
Meri Tuuli Ilona
tai
Meri Tuuli Maria
tai
Meri Janina Maria
Kaikki muut ehdotukset hyviä paitsi Taika-Tuuli🤥
Mulla oli psykiatrisella osastolla huonekaverina muuan Suvi-Tuuli, aika raskas ihminen (ei pahalla, uuvutti vaan minua entisestään)
Täällä yksi Suvi-Tuuli Ilona, aina käyttänyt yhdysnimeä :)
Talvi-Myrsky olisi sopivampi nimi suomalaiselle.