Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä nimestä Suvi-Tuuli?

Vierailija
25.02.2017 |

Mies haluaisi nimeksi Meri-Tuulin.
Myös Taika-Tuuli on harkinnassa.
Nimet olisi
Suvi-Tuuli Ilona
Meri-Tuuli Jemina
Taika-Tuuli Elina

Aluksi tytöstä piti tulla Janina Maria. Mielipiteitä?? Muita ehdotuksia??

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Meri-Tuuli olisi erittäin kaunis nimi.

Tässä joitain muita nimiä:

Suvi-Tuuli Aino Ilona

Meri-Tuuli Maria

Taika-Tuuli Alexandra

Vierailija
2/39 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko Taika-Tuuli alennusta Taika Tuulin päiväkodista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tiedoksi, itse tarkistan työssäni tilauksia ja luovutan niitä asiakkaille. Aika moni "Suvi-Tuuli" tilaa pakettinsa joko Tuulina tai Suvina. Eli vanhempana saatat olla ihastuneempi yhdysnimeen kuin mitä sitten se lapsesi koskaan.

Anna toki nimi jos siltä tuntuu, mutta valmistaudu henkisesti siihen, ettei kukaan jaksa puhutella Suvi-Tuulia Suvi-Tuulina tai edes tämä itse ei jaksa sitä.

Vierailija
4/39 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elina on minusta jotenkin inhottava nimi

Vierailija
5/39 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin lapsena kaksoset Suvi-Tuuli ja Meri-Tuuli. Terkkuja jos satutte palstailemaan :D

Vierailija
6/39 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tiedoksi, itse tarkistan työssäni tilauksia ja luovutan niitä asiakkaille. Aika moni "Suvi-Tuuli" tilaa pakettinsa joko Tuulina tai Suvina. Eli vanhempana saatat olla ihastuneempi yhdysnimeen kuin mitä sitten se lapsesi koskaan.

Anna toki nimi jos siltä tuntuu, mutta valmistaudu henkisesti siihen, ettei kukaan jaksa puhutella Suvi-Tuulia Suvi-Tuulina tai edes tämä itse ei jaksa sitä.

Juuri näin. Oma nimeni on Milla-Maria. Aina olen ollut vain Milla. Tyttäreni Noora-Lotta on aina ollut Lotta.

Vierailija
7/39 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysnimet on hirveitä! Laittakaa pelkkä Suvi, Tuuli, tai Meri, paljon helpompaa lapsellekin! Kaikki tuntemani ihmiset, joilla on yhdysnimi haluavat yleensä kuitenkin, että heitä kutsutaan jommalla kummalla nimellä. Laittakaa vaikka Suvi Tuuli Ilona jos haluatte molemmat nimet mukaan.

Vierailija
8/39 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaikki noista on kauniita nimiä. Suosikkini noista on tuo Taika-Tuuli Elina.

Ne jotenkin täydentää toisiaan

Vierailija
9/39 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vanhempieni piti antaa "uniikimpi" nimi minulle, niin minusta tuli Hilda-Sofia. No minä en koskaan ymmärtänyt miksi yhteen nimeen piti tunkea kaksi nimeä. Aina on kutsuttu Hildaksi, ja kun täytin 18v kävin poistamassa sen Sofian. Vaikka Sofia on kaunis nimi, mutta ihan erikseen kiitos :)

Vierailija
10/39 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti olla mun nimeni aikoinaan 40 vuotta sitten. Mutta sitten musta tulikin se, joka on nykyään yksi suosituimmista nimistä. SIlloin ei ollut :D

Vierailija
11/39 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun vanhempieni piti antaa "uniikimpi" nimi minulle, niin minusta tuli Hilda-Sofia. No minä en koskaan ymmärtänyt miksi yhteen nimeen piti tunkea kaksi nimeä. Aina on kutsuttu Hildaksi, ja kun täytin 18v kävin poistamassa sen Sofian. Vaikka Sofia on kaunis nimi, mutta ihan erikseen kiitos :)

Ehkä yksi kauneimmista nimistä jonka tiedän.

t. Venla

Vierailija
12/39 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teennäinen vaikutelma, ei voi mitään.

Vierailija
13/39 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi-Tuuli Ilona: Suvi on kaunis nimi. Tuuli ihan perus nimi. Ilona on jotenkin pirteä.

Meri-Tuuli Jemina: kaunis, mutta vaihtaisin tuon Jeminan vaikka Mirandaksi.

Taika-Tuuli Elina: ei jotenkin vaan nappaa.

Suosikkini on ehkä tuo Suvi-Tuuli Ilona.

Vierailija
14/39 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Venla

Ai mikä? Sofia vai? Hilda ja Sofia ovat erikseen kauniita, mutta yhdessä hirveitä!

Vierailija
15/39 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meri-Tuuli on minusta kauniimpi kuin Suvi-Tuuli.

Vierailija
16/39 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Venla

Ai mikä? Sofia vai? Hilda ja Sofia ovat erikseen kauniita, mutta yhdessä hirveitä!

Hilda. Mutta pidän myös Sofiasta. Ja olen sitä mieltä, että jokainen vanhempi antaa lapselleen maailman kauneimman nimen. Jokainen kuitenkin muuttakoon nimensä halutessaan.

Vierailija
17/39 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meri-Tuuli on kaunein

Vierailija
18/39 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taika-Tuuli Elina on ihana kokonaisuus.

Vierailija
19/39 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä Tuuli nimestä. Laittakaa mieluummin vaikka joku Anna-Sofia.

Vierailija
20/39 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janina Maria olisi ihana. Unohtakaa Meri-Tuulit ja Taika-Tuulit. Janina Maria se on kunnon nimi ja vielä kauniskin.