Mitä mieltä nimestä Suvi-Tuuli?
Mies haluaisi nimeksi Meri-Tuulin.
Myös Taika-Tuuli on harkinnassa.
Nimet olisi
Suvi-Tuuli Ilona
Meri-Tuuli Jemina
Taika-Tuuli Elina
Aluksi tytöstä piti tulla Janina Maria. Mielipiteitä?? Muita ehdotuksia??
Kommentit (39)
Saisiko Taika-Tuuli alennusta Taika Tuulin päiväkodista.
Ihan tiedoksi, itse tarkistan työssäni tilauksia ja luovutan niitä asiakkaille. Aika moni "Suvi-Tuuli" tilaa pakettinsa joko Tuulina tai Suvina. Eli vanhempana saatat olla ihastuneempi yhdysnimeen kuin mitä sitten se lapsesi koskaan.
Anna toki nimi jos siltä tuntuu, mutta valmistaudu henkisesti siihen, ettei kukaan jaksa puhutella Suvi-Tuulia Suvi-Tuulina tai edes tämä itse ei jaksa sitä.
Elina on minusta jotenkin inhottava nimi
Tunsin lapsena kaksoset Suvi-Tuuli ja Meri-Tuuli. Terkkuja jos satutte palstailemaan :D
Vierailija kirjoitti:
Ihan tiedoksi, itse tarkistan työssäni tilauksia ja luovutan niitä asiakkaille. Aika moni "Suvi-Tuuli" tilaa pakettinsa joko Tuulina tai Suvina. Eli vanhempana saatat olla ihastuneempi yhdysnimeen kuin mitä sitten se lapsesi koskaan.
Anna toki nimi jos siltä tuntuu, mutta valmistaudu henkisesti siihen, ettei kukaan jaksa puhutella Suvi-Tuulia Suvi-Tuulina tai edes tämä itse ei jaksa sitä.
Juuri näin. Oma nimeni on Milla-Maria. Aina olen ollut vain Milla. Tyttäreni Noora-Lotta on aina ollut Lotta.
Yhdysnimet on hirveitä! Laittakaa pelkkä Suvi, Tuuli, tai Meri, paljon helpompaa lapsellekin! Kaikki tuntemani ihmiset, joilla on yhdysnimi haluavat yleensä kuitenkin, että heitä kutsutaan jommalla kummalla nimellä. Laittakaa vaikka Suvi Tuuli Ilona jos haluatte molemmat nimet mukaan.
Minusta kaikki noista on kauniita nimiä. Suosikkini noista on tuo Taika-Tuuli Elina.
Ne jotenkin täydentää toisiaan
Minun vanhempieni piti antaa "uniikimpi" nimi minulle, niin minusta tuli Hilda-Sofia. No minä en koskaan ymmärtänyt miksi yhteen nimeen piti tunkea kaksi nimeä. Aina on kutsuttu Hildaksi, ja kun täytin 18v kävin poistamassa sen Sofian. Vaikka Sofia on kaunis nimi, mutta ihan erikseen kiitos :)
Piti olla mun nimeni aikoinaan 40 vuotta sitten. Mutta sitten musta tulikin se, joka on nykyään yksi suosituimmista nimistä. SIlloin ei ollut :D
Vierailija kirjoitti:
Minun vanhempieni piti antaa "uniikimpi" nimi minulle, niin minusta tuli Hilda-Sofia. No minä en koskaan ymmärtänyt miksi yhteen nimeen piti tunkea kaksi nimeä. Aina on kutsuttu Hildaksi, ja kun täytin 18v kävin poistamassa sen Sofian. Vaikka Sofia on kaunis nimi, mutta ihan erikseen kiitos :)
Ehkä yksi kauneimmista nimistä jonka tiedän.
t. Venla
Teennäinen vaikutelma, ei voi mitään.
Suvi-Tuuli Ilona: Suvi on kaunis nimi. Tuuli ihan perus nimi. Ilona on jotenkin pirteä.
Meri-Tuuli Jemina: kaunis, mutta vaihtaisin tuon Jeminan vaikka Mirandaksi.
Taika-Tuuli Elina: ei jotenkin vaan nappaa.
Suosikkini on ehkä tuo Suvi-Tuuli Ilona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Venla
Ai mikä? Sofia vai? Hilda ja Sofia ovat erikseen kauniita, mutta yhdessä hirveitä!
Meri-Tuuli on minusta kauniimpi kuin Suvi-Tuuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Venla
Ai mikä? Sofia vai? Hilda ja Sofia ovat erikseen kauniita, mutta yhdessä hirveitä!
Hilda. Mutta pidän myös Sofiasta. Ja olen sitä mieltä, että jokainen vanhempi antaa lapselleen maailman kauneimman nimen. Jokainen kuitenkin muuttakoon nimensä halutessaan.
Taika-Tuuli Elina on ihana kokonaisuus.
En pidä Tuuli nimestä. Laittakaa mieluummin vaikka joku Anna-Sofia.
Janina Maria olisi ihana. Unohtakaa Meri-Tuulit ja Taika-Tuulit. Janina Maria se on kunnon nimi ja vielä kauniskin.
Minusta Meri-Tuuli olisi erittäin kaunis nimi.
Tässä joitain muita nimiä:
Suvi-Tuuli Aino Ilona
Meri-Tuuli Maria
Taika-Tuuli Alexandra