Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helvetin noro

Vierailija
25.02.2017 |

Mulle tuli eilen illalla noro tai astetta pahempi mahatauti. Pääsen vaivoin vessaan kun kävrly raskasta. Ihoa polttaa, kuume 38 astetta. Valvoin viime yön oksennelles ja yrittäen juoda, kaikki tuli ylös. Kärsin vakavasta nestevajeesta, mut en voi kuin hörppäykska juoda, muuten tulee ylös. Aamulla oksensin ennen seiskaa vikan kerran, nyt vaan muuten vain olen kolmen mukin kanssa sängyssä. Yhessä on mehukeittoa, toisessa tiivistemehua ja kolmannessa vettä. Kauan tätä suunilleen jatkuu? Sairastin viimeks lapsena mahatauteja.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt vaan nesteytystä ja lepoa. Sisällä 2 oireetonta päivää. Huomenna voit alla siivoilla kodin pintoja ja lakanoita.

Vierailija
2/5 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa on tullut kill lisää, joten nesteytys on onnistunut :) Nestehukka alkaa helpottaa päänsärkyä lukuunottamatta. Kumpa en vaa myöhemmin oksentais kaikkea pois ä.

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketuttaa jo nyt päiväkodissa työskentelevänä, että varmaan tuo tulee meillekin. Yäk.

Vierailija
4/5 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolmas päivä menossa. Eilen oli jo ihan hyvä olo, mutta tänään taas ei. Mahassa kiertää ihan jatkuvasti.

Vierailija
5/5 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin 30x ripuloin samaan aikaan. En pystynyt vuorokauteen edes juomaan. Lopulta meni mustikkakeitto ja apteekin juoma alas. Päivän päästä miehellä sama, 3vrk päästä lapsella. Elää sitkeästi pinnoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi