Joudunko vastuuseen tästä:
Eilen baarin jälkeen näin pari tyyppiä tappelemassa. Menin väliin ja nappasin toisen niistä otteeseen. Kaveri kuitenkin ponnisteli vastaan ja onnistui kaatamaan meidät molemmat vieressä olevan liikkeen oven ikkunaan. Ikkunaan tuli aika helvetinmoinen särö, mutta ei mennyt läpi kuitenkaan. Mulla oli huppu päässä, joten mua ei voi tunnistaa.
Mitä tässä tulee tapahtumaan? Kamera kuvasi suoraan tapahtumapaikalle.
Kommentit (10)
Valvontakameroiden tallenteiden laatu ei aina ole niin hyvä, että tunnistamaan pystyisi.
Meinaan vaan, että jakaakohan ne kuvat meistä someen ja yrittää etsiä meidät sitä kautta, vai ilmoittaako asiasta poliisille? Kyllä mun naamataulu kuitenkin saattoi näkyä.. En ole varma.
Ap
Miten uskalsit mennä väliin? Oletko voimanpesä? Alakynnessä olevalle oli hieno juttu, että puolustit :)
Kuulostaa todella epämääräiseltä. Millä oikeudella menit tarttumaan kehenkään kiinni? Kai ymmärrät että oikeudessa olisit tuollaisen takia todella heikoilla?
Vierailija kirjoitti:
Miten uskalsit mennä väliin? Oletko voimanpesä? Alakynnessä olevalle oli hieno juttu, että puolustit :)
Ei ole merkitystä olenko voimanpesä vai en. Menin väliin koska jommalle kummalle _olisi_ käynyt huonosti, oli nimittäin sen näköistä touhua, joten säästinpähän mahdolliset aivovammat jne.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa todella epämääräiseltä. Millä oikeudella menit tarttumaan kehenkään kiinni? Kai ymmärrät että oikeudessa olisit tuollaisen takia todella heikoilla?
Jokamiehen oikeus? Kansalaispidätys, esti mahdolliset törkeät pahoinpitelyt. En näe tuossa mitään väärää?
Et.