Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on asunut koko ikänsä (reilu 50v) samalla paikkakunnalla 5km säteellä!

Vierailija
25.02.2017 |

Ei sentään samassa kodissa ikäänsä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun serkku on kohta 50v ja asunut koko ikänsä samassa talossa. Maalaistalo, josta vanhemmat muuttivat eläkeasuntoon, kun serkku meni naimisiin.

Vierailija
22/27 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini muutti vanhempiensa naapuriin samaan paritaloon, isovanhemmiltaan vapautuneeseen asuntoon. Ei ole tullut mieleenkään paheksua tai hämmästellä, korkeintaan olen vähän kateellinen. Nyt kun kaverilla on lapsia, on kiva kun isovanhemmat ovat samassa pihapiirissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi muuttaa? Onko muuttaminen itseisarvo?

Vierailija
24/27 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon asunut koko pienen 20v elämäni 40 km säteellä lapsuudenkodistani, paikkakunta vaihtui yhden kerran neljän kuukauden ajaksi mutta loppuajan oon asunut samassa kunnassa. Äitini on asunut 60v samalla paikkakunnalla, n. 15 km säteellä lapsuudenkodistaan. Miksi muuttamaan kauas jos ei ole tarvetta, kun löytyi täältä koulut ja työpaikat eikä ihan kehno paikka asua muutenkaan. Tulevaisuuden haaveissani on toki koti jossain isommassa kaupungissa.

Vierailija
25/27 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateeksi käy. Itse muutin miehen vuoksi paikkakunnalle missä en viihdy ollenkaan. Voi kun pääsisi takaisin sinne missä asuin lapsuuteni ja nuoruuteni.

Vierailija
26/27 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin, koko elämä samalla alueella Helsingissä. Mihin pitäisi muuttaa ja miksi?

Helsinkiin syntyminen on se todellinen lottovoitto, ei pelkästään Suomeen syntyminen. Heti on endgamessa, ei tarvitse siirtyä mihinkään.

Johonkin Pieksämäelle syntyminen on varsin kaukana lottovoitosta.

Vierailija
27/27 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein koko Helsingin kehä I sisäpuolinen alue  mahtuu 5 km säteellä piirrettyyn ympyrään jonka keskipiste on jossain kurvin kohdalla. Meitä on aika monta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi