Jee, 36 viikkoa tuli täyteen eli enää 1 viikko ja sitten
Kommentit (9)
Ja siis mitä siitä? Raskauden kesto on 40 raskausviikkoa, joten jeee, sulla on vielä nelisen viikkoa jäljellä.
Mutta, jos tosiaan synnytät jo valmiiksi täysi-ikäisen ihmisen, ota toki yhteyttä seiskaan, saatat saada jopa 20 egee juttupalkkiota!
tekö itse kirjoitatte aina täydellisesti...
- ei ap
Vierailija:
tekö itse kirjoitatte aina täydellisesti...- ei ap
mitäs siitä sitten, että viikkoja tulee 37 täyteen? Aikooko AP vaatia itselleen keisarileikkausta vai synnytyksen käynnistystä vai miksi tällä 37 viikolla on ap:lle niin suuri merkitys???
Vierailija:
mitäs siitä sitten, että viikkoja tulee 37 täyteen? Aikooko AP vaatia itselleen keisarileikkausta vai synnytyksen käynnistystä vai miksi tällä 37 viikolla on ap:lle niin suuri merkitys???
Vaikka saattaahan se mennä sen kaksikin viikkoa yli, sitä kun ei tiedä.
En ole ap vaan tuo rv 39+4, mutta luulen ymmärtäväni ap:n tuntoja ;).
ja varsin positiivinen virstanpylväs saavutettu, erityisesti jos raskaudessa on ollut ongelmia (vuotoa, supistelua yms.). Toisin sanoen ap:lle onnitelut raskauden edistymisestä näin pitkälle.
Vierailija:
Vierailija:
mitäs siitä sitten, että viikkoja tulee 37 täyteen? Aikooko AP vaatia itselleen keisarileikkausta vai synnytyksen käynnistystä vai miksi tällä 37 viikolla on ap:lle niin suuri merkitys???Vaikka saattaahan se mennä sen kaksikin viikkoa yli, sitä kun ei tiedä.
En ole ap vaan tuo rv 39+4, mutta luulen ymmärtäväni ap:n tuntoja ;).
sitten tajuttua tuon 37 viikon SUUUUUURTA merkitystä. Hohhoijaa.
Tosin, Kiinassa vauva on syntyessään 9 kuukautta vanha, syntyi millä raskausviikolla hyvänsä.