Mistä löydän miehen, joka EI halua muuttaa yhteen?!
Kaikki mun suhteet ovat kaatuneet siihen, että mies olisi halunnut muuttaa kanssani asumaan yhteiseen kotiin. :(
Mä en sellaista halua koskaan, haluan asua omassa kodissa. Olen asunut 20 vuotta yksin. Mulla on muutama suhde takana, aina olen kertonut suhteen alussa, että EN koskaan halua yhteistä kotia.
Mulla on oma asunto, tästä en halua luopua, enkä halua tänne ketään kanssani asumaan.
Haluaisin seurustelusuhteen miehen kanssa, joka ajattelisi samalla tavalla. Eli molemmilla oma osoite.
Taidan olla loppuelämäni yksin. :D N38
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tuollaisessa suhteessa, jo neljättä vuotta. Kihloissa olemme, mutta naimisiin tai yhteen asumaan ei ikinä. Ahdistaa pelkkä ajatuskin. Me olemme onnellisia näin. Ei tule riitoja talousasioista tai siivouksista, voimme keskittyä olennaiseen eli parisuhteeseen. Molemmilla takana elämää ennen tätä, avioliittoja ja lapsia. Mulle tämä sopii täydellisesti, samoin miehelle.
Olette kihloissa mutta ette aio ikinä mennä naimisiin? Et sitten taida tietää mitä kihloissa olo tarkoittaa.
Miksi joku alapeukuttaa tätä? Tottahan tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tyo ole mitään yhteiselämää jos molemmilla on oma asento. Korkeintaan joku panosuhde.
Miksi pitäisi asua yhdessä? Mikä tekee seurustelusta vähemmän vakavaa, jos asutaan erikseen? Minä ja miesystäväni olemme seurustelleet 2,5 vuotta. Tunnen hänen sukulaisensa ja ystävänsä, vietämme viikonloput ja lomat ja joskus arkeakin yhdessä. Puhumme puhelimessa päivittäin silloin, kun emme tapaa. Suunnittelemme yhteistä tulevaisuutta. Olemme rakastuneita toisiimme. Suhteemme ei todellakaan perustu pelkkään seksiin. Miksi meidän pitäisi asua yhdessä? Ehkä joskus asumme, en tiedä vielä, mutta tällä hetkellä se ei vaan ole mahdollinen vaihtoehto töiden takia ja koska on vielä aivan liian aikaista ottaa niin suurta askelta. Aikuisiällä kun yhteenmuuttaminen ei ole yhtä yksinkertaista kuin silloin, kun kyseessä on kaksi persaukista opiskelijaa.
Minulla on ollut noita oma asunto suhteita ja kaukosuhteita koko elämäni aikana pelkästään. En ole koskaan asunut naisen kanssa saman katon alla. Siksi. Haluaisin juuri yhteisen asunnon ja elämän naisen kanssa, enkä olla miikään 2 kertaa viikossa rusinat pullasta poikaystävä.
Kiitos vastauksestasi. Ymmärrän hyvin tarpeesi ja se on ihan luonnollinen. Toivoisin, että yhtä lailla hyväksyttäisiin meidän erillään asuvien tarpeet eikä huudeltaisi "pelkistä panosuhteista".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tuollaisessa suhteessa, jo neljättä vuotta. Kihloissa olemme, mutta naimisiin tai yhteen asumaan ei ikinä. Ahdistaa pelkkä ajatuskin. Me olemme onnellisia näin. Ei tule riitoja talousasioista tai siivouksista, voimme keskittyä olennaiseen eli parisuhteeseen. Molemmilla takana elämää ennen tätä, avioliittoja ja lapsia. Mulle tämä sopii täydellisesti, samoin miehelle.
Olette kihloissa mutta ette aio ikinä mennä naimisiin? Et sitten taida tietää mitä kihloissa olo tarkoittaa.
En ole tuo jota lainasit,mutta vaikka kihlaus on alunperin ollut lupaus avioliitosta,nykyään se merkitsee joillekin eräänlaista "välimuotoa".
Itselläni oli vuosia kompromissisuhde:toinen halusi muuttaa yhteen ja toinen ei,asuttiin kahdessa kodissa.Toinen halusi naimisiin ja toinen pelkäsi sioutua,olimme kihloissa.
Minulla on ollut noita oma asunto suhteita ja kaukosuhteita koko elämäni aikana pelkästään. En ole koskaan asunut naisen kanssa saman katon alla. Siksi. Haluaisin juuri yhteisen asunnon ja elämän naisen kanssa, enkä olla miikään 2 kertaa viikossa rusinat pullasta poikaystävä.