Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löydän miehen, joka EI halua muuttaa yhteen?!

Vierailija
24.02.2017 |

Kaikki mun suhteet ovat kaatuneet siihen, että mies olisi halunnut muuttaa kanssani asumaan yhteiseen kotiin. :(
Mä en sellaista halua koskaan, haluan asua omassa kodissa. Olen asunut 20 vuotta yksin. Mulla on muutama suhde takana, aina olen kertonut suhteen alussa, että EN koskaan halua yhteistä kotia.
Mulla on oma asunto, tästä en halua luopua, enkä halua tänne ketään kanssani asumaan.
Haluaisin seurustelusuhteen miehen kanssa, joka ajattelisi samalla tavalla. Eli molemmilla oma osoite.
Taidan olla loppuelämäni yksin. :D N38

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mun suhteet ovat kaatuneet siihen, että mies olisi halunnut muuttaa kanssani asumaan yhteiseen kotiin. :(

Mä en sellaista halua koskaan, haluan asua omassa kodissa. Olen asunut 20 vuotta yksin. Mulla on muutama suhde takana, aina olen kertonut suhteen alussa, että EN koskaan halua yhteistä kotia.

Mulla on oma asunto, tästä en halua luopua, enkä halua tänne ketään kanssani asumaan.

Haluaisin seurustelusuhteen miehen kanssa, joka ajattelisi samalla tavalla. Eli molemmilla oma osoite.

En ymmärrä mikset löytäisi miestä, joka kävisi silloin tällöin panemassa sinua.

Vierailija
2/44 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon löytänyt. 11v yhdessä. Asumme erillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/44 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita osoite. Mun exä voisi sopia. Tai monikin. Viimeisin asuu vanhempiensa kanssa eikä pääse ihan monesti sua tapaamaan, tai voi olla jos anopintekele tykkää susta. Musta ei tykkää.

Vierailija
5/44 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma, en missään tapauksessa asu enää kenenkään miehen kanssa saman katon alla. Mulla on pitkä avioliitto takana ja kaipaan lähinnä satunnaista seuraa kaikenlaiseen kivaan. Kenenkään kotiorjaksi en enää ryhdy ja muutenkin pidän huolen, että lapseni perii minut ilman mitään lesken asumisoikeuksia.

Vierailija
6/44 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin juuri vastaavaa naista. Ihan mukava kyläillä päivä pari mutta sitten haluan olla välillä omassa kodissani.

Vierailija
7/44 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota joku elinkautisvanki.

Vierailija
8/44 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mikset löytäisi miestä, joka kävisi silloin tällöin panemassa sinua.

Hienoa luetun ymmärtämistä.

En osaa sanoa,mistä sellainen mies,joka ei halua muuttaa yhteen,löytyy,mutta sellainen kelpaisi minullekin.Luin kerrsn artikkelin naapuruksista,jotka olivat rakastuneet,heillä oli yhteinen lapsikin,mutta olivat pitäneet kumpikin oman asuntonsa.Sellainen olisi minun ihannesuhteeni!

9/44 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopisi mainiosti. Olisi kiva tapailla silloin tällöin ja lopun aikaa saisi viettää itsekseen omiaan puuhaten. Olen liian mukavuudenhaluinen, jotta voisin asua toisen ihmisen kanssa.

Vierailija
10/44 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih. On niitä, usko pois. Minä haluaisin muuttaa miesystäväni kanssa yhteen. Hän ei, ainakaan vielä, ehkä ei koskaan. Ollaan muutaman vuoden vanhempia.

Vierailija
11/44 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on just tollanen mies! Miten tuollasta nyt niin vaikea on löytää?!? Luulisi, että monet miehetkin haluavat pitää tietyn osan vapaudestaan. Tosin mä haluaisin muuttaa yhteen...aina välillä :D. Toisaalta hyvä näin, lastenkin kannalta.

Ollaan yli nelikymppisiä. Molemmat ollaan eronneet. Mies nimen omaan on alusta alkaen sanonut, että ei näe tarpeelliseksi muuttaa yhteen. Taitaa olla traumoja myös edellisistä suhteista hänellä.

Vierailija
12/44 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että tuollainen järjestely tulee tulevina vuosina yleistymään paljonkin. Itse olen n. 10v nuorempi mies ja olen myös tullut siihen tulokseen, että en koskaan halua asua naisen kanssa yhdessä vaan minulla täytyy olla oma koti jossa viettää rauhassa omaa aikaa. Toki en siis myöskään halua lapsia, joten siinäkään suhteessa tarvetta ei ole.

Vierailija
13/44 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopisi myös tuo naapurin mies-vaihtoehto! Parina päivänä viikossa olisi sopiva frekvenssi nähdä.

Vierailija
14/44 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, en tiedä. Itse tapaan ainoastaan kerta toisensa jälkeen miehiä joille riittää kevyt tapailu/panosuhde eikä todellakaan ole pelkoa että nämä haluaisivat muuttaa yhteen.

N40

Vierailija
15/44 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voih. On niitä, usko pois. Minä haluaisin muuttaa miesystäväni kanssa yhteen. Hän ei, ainakaan vielä, ehkä ei koskaan. Ollaan muutaman vuoden vanhempia.

Ap, kumpi ne suhteet on lopettanut? Itse en aio miestä lempata, vaikka ei tekisikään tuossa asiassa kuten haluaisin. Onhan tässä eri osoitteissa hyvätkin puolensa, mutta kaipaan kuitenkin enemmän. Ehkä se vielä muuttaa joskus mielensä.

Vierailija
16/44 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

14, just noin. Enemmän tapaa miehiä, jotka eivät halua muuttaa yhteen! Ei sellanen suhdekaan kyllä pidemmän päälle kiva ole. Mulla ainakin on sellanen fiilis, että suhde ei ole hirvittävän vakavalla pohjalla, kun asutaan eri osoitteissa. Ja lähipiiri tuntuu useasti ajattelevan näin myös.

Vierailija
17/44 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on minullakin haussa, parisuhde jossa vietetään vaikka viikonloput yhdessä ja muu aika ollaan omissa oloissaan. Nyt olen suhteessa miehen kanssa, joka ei ehdi oikein nähdä viikolla eikä viikonloppuisinkaan ja ne vähätkin yhteiset suunnitelmat peruuntuu usein. Mä en ymmärrä miksi parisuhteet on näin hankalia.

Vierailija
18/44 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuollainen suhde kolmen naisen kanssa. Yksi samassa kaupungissa ja kaksi muualla. Kahta tapailen kerran viikossa ja kolmatta harvemmin. Minulle erinomainen järjestely.

Vierailija
19/44 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kuvittelisin, et jos mies haluu asua eri osoitteessa niin haluaa todellakin pitää sen vapautensa...ja ehkä pyörittää monta naista samaan aikaan. Et jos täytyy muuttaa yhteen niin se vapaus loppuu. Tän tyyppisiin miehiin törmää nykyaikana huomattavasti enemmän kuin tollasiin jotka haluaa muuttaa yhteen.

Vierailija
20/44 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just toi, et vaikka nainen ajattelisikin miehen olevan uskollinen ja vain hänen kanssaan, kun asutaan eri osoitteissa, niin mies voikin toimia ihan toisin ja ajatella tilanteesta ihan eri tavalla.

On mulla ainakin kokemuksia siitä, miten sai aina epäillä miehen selityksiä kun yritin soittaa, ja ei vastannut ja syynä oli se tai tämä tai vaikka mikä. Millon oli puhelin jääny autoon, milloin oli hiljasella....sitten yllättäen aamulla soitteli omantunnon tuskissaan sitten kai...