Vko 33.....yhdyntä ja verinen vuoto
HEI!
En ole nukkunut viime yönä oikein silmällistäkään, sillä olen ollut huolissani.Pitkästä aikaa rakastelimme mieheni kanssa.Heti yhdynnän jälkeen huomasimme verta, joka oli oikein punaista.Nyt sitä on tihkunut aamuun asti, tosin väri on muuttunut enemmänkin vaaleanpunaiseksi.Soitin yöllä jo synnytyssairaalan päivystykseen ja kehoittivat tarkkailemaan tilannetta mm. vauvan liikkeita.Vauvamme on tähän asti ollut tosi liikkuvainen, mutta nyt olen tuntenut vain muutaman hassun liikkeen.Onko syytä huoleen?vai kuuluuko tämä asiaan?Olen tällä hetkellä vkolla 33.
neuvoa kaipaava Ahava
Kommentit (2)
Mieli tekee tepposia tuommoisen jälkeen. Ja jos äiti on stressaantunut, niin se vaikuttaa vauvaan ja liikkeiden vähyys voi johtua siitä.
Kun ihan järjellä miettii, niin ei sillä yhdynnällä voi saada haittaa aikaan. Todennäköisesti sinulla on vaan jokin verisuoni katkennut emättimestä, joka vuotaa. Emätin on erittäin verekäs raskauden aikana.
Tottakai jos asia vaan vaivaa ja vaivaa niin käy sitten näytillä.
Tytteli-83 rv 27+4
voisko olla niin että limakalvot niin kuivat että sieltä se veri tuli? ja onko vauva muutanu asentoo niin et liikkeet ei tunnu niin voimakkailta tällä hetkellä?
jos silti haluut olla ihan 100% varma niin käy poililla tarkkailemaan tilannetta. tsemppiä sinne!
my_selene ja neitinen rv 29+6