Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Voisitko kokeilla kolmen kimppaa? Vai oletko jo kokeillut?

Vierailija
06.07.2008 |

Millä kokoonpanolla?

Tuli tuosta alemmasta mieleen, kun mies usein ehdottelee 2 n+ hän, itse en IKINÄ vois katsoa vierstä kun vieras koskettaa rakastani. Ja minä naisen kans, yöks

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen 2 kaveria oli mukana. Yhteisestä saunaillasta sai alkunsa ja alkoholilla oli toki osuutta asiaan. Jälkeenpäin kyllä vähän hävetti. Muuten oli jännä kokemus, varsinkin kun toinen kavereista oli TODELLA hyvin varusteltu.

Vierailija
2/28 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut 2 naista ja mies, oma mies tosin oli kotona, eli kavereiden kanssa.. Ihan hauskaa ja voisin kyllä omanki miehen kaa joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kokeilla a miestä ja minä naisena, mutta veikkaan että miehen meilestä 2n+m olisi parempi, ja minä taas en siihen suostu ;)

en tosin usko että mieskään lähtisi tuohon kahden miehen kimppaan, joten jääköön fantasioiksi nuo sitten.

Vierailija
4/28 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitti että kiinnostaisi siis tuo 2 miestä ja nainen kimppa

Vierailija
5/28 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenkin mielestä olis kiva , mutta mistäpä sitä sen naisen löytäs..

Vierailija
6/28 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako pyytää miten läheistä ihmistä kolmanneksi pyöräksi?Kokemuksia kaivataan!

Vierailija
7/28 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kovin läheinen ollenkaan, niin jää se suhde siihen yhteen kokemukseen vain.

Vierailija
8/28 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeillut 2n miehen kanssa

Vierailija
9/28 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut ajan mittaan erilaisia kombinaatioita, kuten 1M+2N, 2M+1N, 2N+3M, 3M

Olen nainut miestä, joka nai vaimoani. Olen myös saanut miestä naidessani toista miestä / naista.

Parasta on 1M+1N, ei sille mitään voi.

M45

Vierailija
10/28 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä kokoonpanolla?

Tuli tuosta alemmasta mieleen, kun mies usein ehdottelee 2 n+ hän, itse en IKINÄ vois katsoa vierstä kun vieras koskettaa rakastani. Ja minä naisen kans, yöks

No kyllä mä loukkaantuisin jos mun mies ääneen ehdottelisi tuollaista..että toinen nainen sänkyyn mukaan, voi jumaliste sentään ! Kyllä mä uskon, että miehet haaveilee kaikenlaisesta, mutta että tollasta menee ehdottamaan vaimolleen....Tarkoittaa kyllä ihan suoraan sanottuna että "mä oon kyllästynyt jyystään sua, mä haluun toista naista" ja kun se on samassa sängyssä sun kanssa, niin hän pääsee luvan kanssa panemaan toista , sun silmiesi alla !!?? Siis kuka täysjärkinen voisi ikinä luulla, että terveessä suhteessa joku tollasta haluaisi vierestä katsella..että oma rakas panee jotain toista ja toi toinen ottaa esim. suihin sun mieheltä.. Aika paljon vaadittu.

Vierailija
11/28 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mä tahtoisin kahta miestä yhtäaikaa...kyllä. Sitä mä voisin kokeilla suotuisissa olosuhteissa (eli pikkuhumalassa ja tilaisuuden ollessa otollinen)

Mutta en myöskään ottaisi toista naista kumppanini ja minun seksielämään !

Vierailija
12/28 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talouteemme kuuluu aviomieheni lisäksi toinen mies noin 10 päivää kuukaudessa. Miehellä on suhde meihin molempiin, mutta yhden käden sormin voi laskea kerrat kun olemme ryhmäseksiin päätyneet - se ei ole vaan toiminut.

Vierailija
13/28 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois joskus olla kiva saada kahta tai useampaakin miestä; kunnon non-stop käsittelyä :P

Vierailija
14/28 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se raukka taisi säikähtää kun vastasin myöntävästi, mutta ehdottomasti nainen mukaan. Sen jälkeen se ei oo siitä oikeen kyselly.

Vierailija
15/28 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois joskus olla kiva saada kahta tai useampaakin miestä; kunnon non-stop käsittelyä :P

Kunnon non- stoppia, ah :)

Vierailija
16/28 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan kokeiltu ja kivaa oli. Meillä oli nainen kolmantena pari kertaa. Se paransi seksielämäämme muutenkin jälkeenpäin.

Vierailija
17/28 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kumminkin päin, 2n+m ja 2m+n. En edes pysty sanoo kumpaa kokeilisin mielummin, vaikka en koe olevani bi.

n23

Vierailija
18/28 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme pohtineet kyllä myös sitä, että kokeilisimme parinvaihtoa toisen parin kanssa, mutta sopivaa ei ole löytynyt. Toinen nainen taas ei innosta minua ollenkaan. Toisessa miehessä ongelmaski muodostui se, että mies oli varattu ja salailu yms. tuntui hankalalta. Sinänsä kahden miehen huomio oli taivaallista ja mies mitä upein rakastaja. Sopivan raju sängyssä, mutta huomaavainen muuten.

Vierailija
19/28 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset tekisitte niiden miesten kanssa, jos saisitte kaksi miestä yhtä aikaa?

Vierailija
20/28 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toiseltahan voi ottaa suuhun, jos ei koko aikaa onnistu samaan aikaan molempiin. olis kyllä ihanaa, mutta haaveeksi taitaa jäädä