Sain tuuhean parran minoksidiilin avulla
Aiemmin kasvoi parta niin heikosti, että sitä ei oikeastaan voinut edes kasvattaa. Nyt voi, ja se on mahtavaa. En tiennytkään miten hyvin skegge sopii mulle. :D
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Ei kai Rogaine partaa vaikuta?
Se itse asiassa kasvattaa partaa paremmin kuin hiuksia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko tuolle tulee hintaa/kk?
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin kasvoi parta niin heikosti, että sitä ei oikeastaan voinut edes kasvattaa. Nyt voi, ja se on mahtavaa. En tiennytkään miten hyvin skegge sopii mulle. :D
En usko, minoksidiili ei vaikuta parran kasvuun. Ei edes vaikuta hiusten kasvuun. Minoksidiili on ns. "snake oil".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle 10 €. Ja toisin kuin hiusten suhteen, tulokset ovat monilla käyttäjillä olleet pysyviä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle 10 €. Ja toisin kuin hiusten suhteen, tulokset ovat monilla käyttäjillä olleet pysyviä. Ap
Alle 10 €? Mistähän saa noin halvalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, minoksidiili ei vaikuta parran kasvuun. Ei edes vaikuta hiusten kasvuun. Minoksidiili on ns. "snake oil".
Kyllä se toimii
Feikki kommnetit. Kusetusta. Ihmiset on fiksumpia kuin te.
Katsokaa youtubesta, löytyy pilvin pimein videopäiväkirjoja miehistä joille kasvoi parta minoksidiilin avulla. Huvittavaa kuinka aineen toimivuutta epäillään vielä.
Oispa rahaa niin kokeilisin T. säälittävä "parta" ja hiukset lähtee M23