Mitä mielipiteitä herättää, jos luokanopettajalla on tatuointi?
Poikani opettajalla on ranteessa näkyvä tatuointi. Muuten sievä ja nuori naisopettaja, tuo tatuointi jotenkin rikkoo kokonaisuuden.
Kommentit (8)
Aikuinen mies tekee elämällään juuri niinkuin haluaa. Ei herätä minussa muuta ajatusta kuin sen, että mitä se sinua liikuttaa, jos jollain ihmisellä on jokin tatuointi kehossaan? Ei pitäisi olla sinulta pois.
Riippuu tatuoinnista. Joku pieni ranteessa ei herätä minussa ajatuksia, mutta iso tribaali naamassa herättäisi hämmennystä.
Toki yrittäisin suhtautua neutraalisti opettajaan naamatatskasta huolimatta.
Tulee mieleen, että miksi fiksu...tai no sanotaan korkeasti kouluttautunut nuori nainen on ottanut lu*kaleiman ja pilannut kauniin ihonsa.
Mitäs mieltä siitä että itse olen ollut töissä tarhassa ja minulla on monta isoa ja näkyvää tatuointia (;
Olen luokanopettaja ja toinen käsi miltei kokonaan tatuoitu + muutama muu tatuointi. Kommentteja en päin naamaa ainakaan ole saanut vanhemmilta, lapset lähinnä ihastelevat.
Suuri osa koulumme opettajista on nuoria ja monilla on tatuointeja, yhdellä jopa kaulassa. Ei vaikuta ammattitaitoon.
Jos se on joku ruusu tai tribali, niin vähän pidän nolona. Jos tatuoinnissa on selkeästi joku idea, niin sitten mietin vain, että mikäköhän tarina kuvan takana on.
Mutta en tuomitse opettajan kykyä opettaa, vaikka hänellä olisikin joku korni massatatuointi. Kyllä silläkin on varmasti tarina takana.
Aivan sama. Nyt on vuosi 2017 ja tatuoinnit on arkipäivää. Ei ole loppujen lopuksi kovin kauaa siitä kun pitkät housut naisopettajalla oisi ollut koko kylää järkyttävä näky