Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onnibus lopettaa

Vierailija
24.02.2017 |

Miten nyt naantalilaiset, kun ette pääse enää Helsinki-vantaa lentokentälle Onnibussilla. Itse ratkaisin ongelman jo joulukuussa valitsemalla toisen matkatoimiston joka lentää Turusta. Hotelleissakaan ei ole huomattavaa eroa , mutta aikaa ja vaivaa säästyy huomattavasti. Nähdään taas 'americasissa. Terv. Raisiosta ☺

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eih!! Mä niin toivon, että eivät kokonaan lopeta. Koska sitten juna- ja bussilippujen hinnat nousee taas pilviin. Nyt on ollut niin ihanaa, kun pienituloisenakin pääsee käymään toisessa kaupungissa katsomassa vanhempia ja kavereita, jos hinnat nousee taas taivaisiin niin hyvä jos kerran puolessa vuodessa on varaa. Viikonloppureissu Helsingistä Tampereelle saattoi maksaa 50-60€ ja ylikin, kun nyt pääsee murto-osalla tuosta summasta. Itse käytän nykyään melkein pelkästään junaa tai Matkahuollon busseja, koska yleensä aina on hyviä tarjouksia, ja matkustaminen on paljon mukavampaa kuin Onnibussin sardiinit suolassa -meiningillä. Mutta eihän mikään hyvä voi kestää kauaa..

Vierailija
22/24 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin onni bussit. Ihan perseedtä ne on.

Hyvä vaan jos loppuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh pojjaat mites toi oulusta helsinkiin ja takas ouluun 4euroa koko matka oon valmis pulittamaan.. onnistuuko vr tai matkahuolto?? Finski?? Niin... vain onnarilla.

Vierailija
24/24 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ilmoitus tuli uudelleen Lounais-suomen uutisissa, että Onnibus on lopettanut helmikuussa 2017 kyseisen linjan. Katsokaa alueuutiset, niin tiedätte edes osan uutisista omalta alueelta. 😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä