onnibus lopettaa
Miten nyt naantalilaiset, kun ette pääse enää Helsinki-vantaa lentokentälle Onnibussilla. Itse ratkaisin ongelman jo joulukuussa valitsemalla toisen matkatoimiston joka lentää Turusta. Hotelleissakaan ei ole huomattavaa eroa , mutta aikaa ja vaivaa säästyy huomattavasti. Nähdään taas 'americasissa. Terv. Raisiosta ☺
Kommentit (24)
Helvetin onni bussit. Ihan perseedtä ne on.
Hyvä vaan jos loppuu...
Noh pojjaat mites toi oulusta helsinkiin ja takas ouluun 4euroa koko matka oon valmis pulittamaan.. onnistuuko vr tai matkahuolto?? Finski?? Niin... vain onnarilla.
Tämä ilmoitus tuli uudelleen Lounais-suomen uutisissa, että Onnibus on lopettanut helmikuussa 2017 kyseisen linjan. Katsokaa alueuutiset, niin tiedätte edes osan uutisista omalta alueelta. 😉
Eih!! Mä niin toivon, että eivät kokonaan lopeta. Koska sitten juna- ja bussilippujen hinnat nousee taas pilviin. Nyt on ollut niin ihanaa, kun pienituloisenakin pääsee käymään toisessa kaupungissa katsomassa vanhempia ja kavereita, jos hinnat nousee taas taivaisiin niin hyvä jos kerran puolessa vuodessa on varaa. Viikonloppureissu Helsingistä Tampereelle saattoi maksaa 50-60€ ja ylikin, kun nyt pääsee murto-osalla tuosta summasta. Itse käytän nykyään melkein pelkästään junaa tai Matkahuollon busseja, koska yleensä aina on hyviä tarjouksia, ja matkustaminen on paljon mukavampaa kuin Onnibussin sardiinit suolassa -meiningillä. Mutta eihän mikään hyvä voi kestää kauaa..