Mulla on 40€ rahaa, en osannut päättää mitä ostan kaupasta ruoaksi. Tili tulee viimeinen päivä. Päätin ostaa 40eurolla viinaa.
Ja vedän vk lopun mittaiset kännit, mulla ei kännissä ole juurikaan nälkä ja kaapissa on jotain leipää että pärjää sen vertaa.
Meni niin hermot miettiä, mitä ostais ruokaa ja laskea että riittääkö siihen ja siihen, niin ei muuta ku Alkoon ja menee tää köyhäilykin kivemmin.
Kommentit (24)
Paras känni/hintasuhde on sitten Gambinalla. 40 eurolla saat 4 kappaletta 0,75 litran pulloa 21% juomaa ja vielä jää 2,44 € tähteelle, jolla saa vaikka purkin hernekeittoa ja pussin nuudeleita.
Just, 40 eurolla ois saanu vaikka ja mitä ilman laskemistaki...pärjäis enemmänki ku kuun viimeseen päivään asti :/
Kuulostaa siltä että sinulta löytyy sitä palstallakin peräänkuulutettua elämänhallintaa. Propsit siitä.
Onnittelut onnistuneesta valinnasta!
Elämä menee aina hitusen paremmin kun ottaa kännit :)
ei viikonloppu ole mitään ilman viinaa!
Itse ostin vikoilla euroilla pullon yskänlääkettä ja sprite 1,5l.
Hampaat kiittävät. Toisin kuin ruoka, viina ei aiheuta happohyökkäystä, vaan päinvastoin desinfioi suun.
Punce on aina hyvä sijoituskohde ..
Kuin
Tallettaisi varmaan ja riskittömään tuottoon .. krapulaan 😀
Jos olet kilttimies niin osta olutta ainakin salkun tai 2 nimittäin tänään on taas se päivä jolloin jännämiehet lähtee saalistamaan ja vähän keskiyön jälkeen alkavat nauttimaan saaliistaan .. Ja lihaksikkaat karvaiset pakarat pumppaa ylös, alas,ylös,alas. Aina niin kauan kun lasti lentää ja taas on tuotettu uusi tuleva yh äiti.
Kilttimies joutuu vain suutelemaan kylmää oluttölkin metallia ja toteamaan että näin taas .
Hyvä päätös. Kännissä on kivaa, et ehdi miettimään nälkää ja kurnivaa vatsasi. Krapulassa oksentaminenkin hoituu vähemmällä tankkaamisella. Win-win tilanne!
Oho! Onpas av-palsta nyt lempeellä tuulella! Eiku kun korkki auki!
Mitä 40e saa?
Riittääkö tilipäivään saakka?
Ostin itse litran viinapullon ja 2 viinipulloa sekä 10 tölkkiä Upcideriä. Yksin juon mäkin. Perjantai alkoi, jihuuuuuuu! KÄNNIT KÄNNIT KÄNNIT !! Ens viikko lomaa töistä niin voin ryypätä vaikka koko viikon ja pitää hauskaa !! Laulan karaokea kotona ja ehkä pyydän kaverin käymään jos se haluaa ja ehtii !! Asun ok-talossa niin voi laulaa hoilottaa karaoken tahdissa niin paljon kuin lystää !!
Mitä sä ostit? Luomupunkku on ihan hyvää mun mielestä, vai tykkääkkö enempi väkevistä kun viinasta puhuit?
Tee viisaasti ja osta kaksi laatikkoa olutta. Tölkeistä saatava pantti on kuin laittaisi rahaa pankkiin. Tsemppiä!
Sokka irti vaan.
Olen itsekin lähdössä viihteelle ja taidan juoda pari airiskahvia.
Vierailija kirjoitti:
Sokka irti vaan.
Olen itsekin lähdössä viihteelle ja taidan juoda pari airiskahvia.
Ai juku! Mä en oo aikoihin juonu airiskoffeeta, nyt rupesi tekeen mieli.
No niin. Sillä se selvisi. Kyllähän 40e syö hyvin helposti sen neljä päivää, tai sitten juo sen pariin kertaan illassa. Ihan miten itse haluaa, ja fiiliksen mukaan.
M