Treffaa mun vanhemmat vaikuttaa järkevimmältä deittiohjelmalta pitkään aikaan
Ei sitä puolisoa itseä varten oteta, vaan koko sukua varten. Onhan ne harakat ja haukat nähty, mitä on näytillä käytetty. Sitten on perherauha taattu loppuiäksi, kun puoliso on anopin mieleen. Ei tule parisuhdeongelmia eikä turhia eroja.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Musta olisi ollut ehkä ihan hienoa, jos vanhemmat aikanaan olisivat sanoneet suoraan, että ansaitsen parempaa sen diplomaattisen väistelynsä sijaan.
Mäkin olisin toivonut että edes joku sukulaisista olisi sanonut, että hän ei kyllä kohtele sua kauhean hyvin. Ja että andaitsen parempaa.
Mulla menisi naisrintamalla niin hyvin, jos naisen vanhemmat saisivat tehdä valinnan aina
Kattooko joku tätä nyt?
"kyllä mua pitää hemmotella"
En kestäisi edes yksiä treffejä tuollaisen teinin kanssa.
Kyllä tässä pitää alkaa ettiä vaimoa jostain Espanjasta tai muualta keskieuroopasta. Suomalaisilla "naisilla" kun ei ole mitään muuta kuin vaatimuksia ja haluja, mutta ei mitään velvollisuuksia miestä kohtaan, ei helvetti.
Noi on jotenkin niin järkkyjä noi ihmiset, osa niistä
En ole katsonut kyseistä ohjelmaa (ilmeisesti tässä vanhemmat valitsevat deitin?) mutta mun mielestä sellainen ois hieno ohjelma, että sinkun valittavana on esim. kolmet vanhemmat, joista valitsee sitten yhdet joiden lapsen tapaa. Eikä niillä vanhemmilla siis olisi sananvaltaa, vaan enemmänkin niin että sitä näkisi heti kättelyssä appivanhempiehdokkaat :D
Mutta joo, olisi kyllä 100% varmuudella jäänyt oma mies kokonaan tapaamatta (ja häneen siten rakastumatta) ja rakkaat lapset tekemättä. Joten voihan sitä jäädä jotain hienoa kokemattakin. Tosin on se kurjaa, kun on tehnyt lapset sukuun johon itse ei koe olevansa tervetullut. Enkä varmaan ole ainoa, mutta raskasta on kun joku haluaa olla läheinen lapsiesi kanssa, mutta avoimesti ja vähemmän avoimesti vihaa sinua - lasten äitiä.
Vierailija kirjoitti:
Noi on jotenkin niin järkkyjä noi ihmiset, osa niistä
Juu, ei voi käsittää.
seuraavassa jaksosssa on bb-nino ja viime jaksosssa oli bb-tomi
katsooko kukaan muu tätä? Elias on aika hot ja Tomi vähän outo.. räpyttelee silmiä oudosti ja r-vika i pelasta tilannetta ollenkaan