Mikä biisi oli listaykkösenä silloin kun sinä synnyit? Tarkista tästä.
http://www.iltasanomat.fi/musiikki/art-2000000998399.html
Mun syntymäpäivänäni listaykkösenä oli näköjään joku Nicole: Ein bisschen Frieden- A little piece.
Ihan outo biisi mulle.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Ihan outo biisi mulle.
Sentään euroviisuvoittaja.
Minulla Fredin Rakkaustarina. Tuttu kappale näin vanhemmitenkin.
Madonna: This Used to Be My Playground
Tiedän biisin. Aika järkky toplista Nirvanaa lukuunottamatta haha. No on Madonna ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan outo biisi mulle.
Jaa, no mä oon niin nuori, että tuo Euroviisuvoittaja ei sano kyllä mulle yhtikäs mitään. Ap
Noilla testeillä on luultavasti tarkoituksena selvittää lukijoiden ikää jotta voidaan kohdistaa markkinointia ym. Boikotoin.
Ihana tuo AP:n laulu. Lauloin sitä koulussa Saksan luokan kanssa.
Top10:ssä kolme ulkomaalaista, josta tiesin ne kaksi englanninkieliset. Suomalaisista en tiennyt yhtään biisiä, vain kolme artistia.
Tapani Kansan Käymme yhdessä ain....ou jee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan outo biisi mulle.
Jaa, no mä oon niin nuori, että tuo Euroviisuvoittaja ei sano kyllä mulle yhtikäs mitään. Ap
Löytyyhän euroviisuvoittajat aika nopeasti googlaamalla, jos se aihe kiinnostaa. Itsekin tiedän euroviisuvoittajia ajalta ennen syntymääni.
Kim Carnes: Bette Davis Eyes
Se ihanan käheä-ääninen naislaulaja.
Näyttelijä Gwyneth Paltrow lauloi tuon saman biisin paljon myöhemmin mutta se versio oli aika ankea...
Erkki liikanen evakkoreki.
Ilmankos ei hyvin mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan outo biisi mulle.
No ensinnäkään et ole kovin nuori koska olet 35-vuotias ja toisekseen mitä se nuoruus tähän liittyy? :D Eihän kukaan muista syntymänsä aikaisia listahittejä koska silloin on ollut vastasyntynyt :DD Mutta silti on olemassa sellaiset jännittävät asiat kuin radio ja netti, ja jopa minäkin tiedän tuon euroviisubiisin vaikka olen vuosikymmenen sinua nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
http://www.iltasanomat.fi/musiikki/art-2000000998399.html
Mun syntymäpäivänäni listaykkösenä oli näköjään joku Nicole: Ein bisschen Frieden- A little piece.
Ihan outo biisi mulle.
Minä olen liian vanha tähän testiin, kun levyt alkoivat vasta vuodesta 1961.
Tuo sinulle osuneen laulun nimi kirjoitetaan muuten englanniksi "A little peace". Katsoin kyseiset euroviisut, joten muistan laulun hyvinkin.
Barbra Streisand; Woman in love
Mikko Alatalo; Rikoo on riskillä ruma