Mies, luuletko että koko naissukupuolta kehumalla ja muita miehiä dissaamalla saisit seksiä?
Kommentit (9)
Ehei, seksin saaminen naiselta onnistuu siten että kuluttaa kaiken valveillaoloaikansa naissukupuolen dissaamiseen. Jokainen autistihan tämän tietää.
Onko joku muka yrittänyt joskus saada tuolla tavoin seksiä?
Ei tartte miettiä tollasia, teen mitä teen, seksiä tulee.
No en todellakaan.
En myöskään usko, että saisin munaa yhtään todennäköisemmin jos dissaisin 2-kymppisiä kimuleita kun itse olen kolmevitonen rutakkolehmä. Sitäkin on tällä palstalla nähty.
Vierailija kirjoitti:
Ehei, seksin saaminen naiselta onnistuu siten että kuluttaa kaiken valveillaoloaikansa naissukupuolen dissaamiseen. Jokainen autistihan tämän tietää.
Täh?
Sainkohan juuri ahaailmiön? Jännämiehiä vihaavat miehet vihaavat heitä siksi, että ovat kuulleet jännämiesten dissaavan naisia miesporukoissa? Se onkin erittäin oksettavaa. Muistan kuinka lopetin BB:n ykköskauden katsomisen siihen, kun Perttu ja pari muuta miestä puhuivat naisista rumasti, kun olivat keskenään.
Jos moes ei koe tarvetta oksennella naisista, niin ymmärrän hyvin, että tuntuu ihan vitun pahalta, että miehen, joka tuntee tarvetta oksennella naisista miesporukassa, käsipuolessa kävelee joku nainen, ja mies, joka kunnioittaa naisia sen verran, ettei osallistu tuollaisiin keskusteluihin saa olla jostain syystä ilman.
Ihmettelen itsekin, että miten naiset vain alistuen sietävät tuollaista itsestään, eli miesten paskan kohtelun ja paskanpuhumisen, koska kyllähän sen TÄYTYY näkyä siinä suhteessakin, usein jo ennen suhdetta. Katsoo vain, että onko se mies sellainen jätkien naurattaja, niin suurella todennäköisyydellä, kun naisia ei ole paikalla heitä dissataan.
Mutta täytyy kyllä sanoa, että siinä saa vakka kantensa, ei sellainen nainenkaan sisäisesti kovin korkeatasoinen ole, joka jonkun BB-pertun saa. Ja tämä arvio ihan siis niiden naista halventavien kommenttien perusteella Pertusta. BB-osallistumista en moiti, olihan Sauli Koskinenkin siellä
Mulle on komeana ihan sama mitä teen saan seksiä silti aina
Tällä palstalla on sellainen kiinnostava ilmiö että täällä kirjoittelee joukko mielestään kauhean kiltteijä ja kunnollisia miehiä, oikein mr nice guy -armeija, ja ihan kaikki miesten tällä palstalla kirjoittamat kommentit naisista ovat halventavia tai aggressiivisa :D.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku muka yrittänyt joskus saada tuolla tavoin seksiä?
Meissä on kato lopulta niin paljon yhteistä, se on tosi diippiä kun tajuaa naisten suuren sielun, mäkin oon herkkä niin kuin naiset, herkkä naisille, tiäksää, toisin kuin ne siat joilla on vaan pillu mielessä, kato nyt ympärillesi, mä en aattele silleen, en edes hengaa miesten kanssa.
Rahalla saa, niin ei tarvi valkoritaroida.