Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähtisitkö matkalle miehen kanssa tällaiselta pohjalta?

Vierailija
24.02.2017 |

Mies on pyytänyt sinut mukaan, hän on hauskaa seuraa, keskustelua on paljon eri aiheista, yhteydenpito tiivistä, kaveri on komea ja seksikin sujuu.

Mies kuitenkin pitää sinua enemmän hyvänä ystävänä ja seurana kuin suurena rakkautena ja katselee tilanteen kehittymistä. Sinulla puolestaan on enemmän sitoutumishalua.

Särkyykö sydän?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan oo komea. Kauhee suohirviö.

Vierailija
2/17 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkyy, jos ei ole tehty selväksi, että mies vain hengailee paremman puutteessa. Vedättämistä ja hyväksikäyttöä, jos tilanteesta ei ole puhuttu. Eli juttele sen naisen kanssa äläkä anna sen haaveilla turhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan oo komea. Kauhee suohirviö.

Miksei olisi?

Ap

Vierailija
4/17 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on pyytänyt sinut mukaan, hän on hauskaa seuraa, keskustelua on paljon eri aiheista, yhteydenpito tiivistä, kaveri on komea ja seksikin sujuu.

Mies kuitenkin pitää sinua enemmän hyvänä ystävänä ja seurana kuin suurena rakkautena ja katselee tilanteen kehittymistä. Sinulla puolestaan on enemmän sitoutumishalua.

Särkyykö sydän?

Voisin lähteä, koska voin kuvitella itseni tuon miehen paikalle. Ihastun aika heikosti ja hitaasti toiseen ihmiseen, ja tuntuu että mun pitää oikein korostaa sitä, etten vaan anna toiselle väärää käsitystä tai lupausta, en halua vedättää ketään. Ymmärrän kyllä, että tällä toiminnalla jo saatan ajaa potentiaalisia kumppaneita läheltäni. Jos kuitenkin viihdyn jonkun kanssa niin hyvin, että haluaisin lähteä hänen kanssaan matkalle, se olisi itselleni jo iso juttu. En kuitenkaan osaisi edelleenkään luvata mitään, vaan nimenomaan "katsella tilanteen kehittymistä" enemmän kaveripohjalta, jolloin ne tunteet saavat syttyä hitaasti, jos ovat syttyäkseen. Potentiaalia siis omakohtaisesti ajatellen jo olisi, jos pyytäisin jonkun matkalle, vaikken hehkuttaisikaan mitään ihastumisen tunteita.

Jos tuo mies on siis yhtään minun kaltaiseni, niin sanoisin että sulla on aika hyvin jo pullat uunissa. :) Minusta ihan reilua, että ei lupaa mitään sinulle, ennen kuin jotain varmuutta tunteista on, mutta saattavat ne jo orastaakin.

Vierailija
5/17 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti lähtisin ja pitäisin hauskaa. Ei mun elämä kaadu siihen, jos joku ei satukaan rakastamaan mua tulisesti. Voin hyvin olla jonkun kanssa kevyemmälläkin pohjalla.

Vierailija
6/17 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Ellei nyt olis joku pariisi tai venetsia ystävänpäivänä, jossa toisia naisia kisittais oikealla ja vasemmalla. Se tuntuis kurjalta. Mut muuten ilman muuta.

Vierailija
7/17 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu matkasta. Jos kyseessä olisi esimerkiksi vaellusreissu, jossa toisesta olisi apua ja turvaa leiriytymisessä tai muuten sellainen kohde, johon molemmat todella haluaisivat matkustaa ja olisi samanlaiset odotukset matkalta, tai jos tarvittaisiin kaksi kuskia pitkien ajomatkojen takia tms. niin luultavasti lähtisin. Ehkä myös kaupunkilomalle, jos molemmat todella olisivat kiinnostuneita samoista asioista ja yhdessä todellakin olisi hauskaa. Mutta mihinkään "etelänmatkalle" en lähtisi tuolta pohjalta. Eli olennainen kysymys olisi: millaisesta matkasta on kyse, kuinka kovasti haluan päästä sinne ja tuoko siihen jotain lisäarvoa, että matkustan jonkun kanssa.

Vierailija
8/17 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista.

Arvostan kyllä miehen rehellisyyttä siinä mielessä, että ei lupaa mitään. Olemme kuitenkin tapailleet harvakseltaan (välimatkasta ja elämäntilanteista johtuen) ja pitäneet yhteyttä joitain kuukausia, ja edelleen ollaan tässä.

Minua kuitenkin häiritsee, että tunnen olevani jotenkin "varalla", enkä tiedä onko hänellä muitakin tai että onko halu löytää joku muu? Itse olen keskittynyt tutustumaan häneen, enkä etsi ketään muuta.

Epäilemättä matka olisi varmaan mukava, koska viihdymme yhdessä. Olen miehen mielestä hyvää seuraa, ja hän minusta.

Ap

Vierailija
9/17 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtis.

Vierailija
10/17 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin mikä on matkakohde.

Vierailija
11/17 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä olisi kotimaan "aktiiviloma".

Ap

Vierailija
12/17 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähtisin. Matkailu avartaa ja reissussa toisesta näkee uusia puolia. Tietysti, lähde toki!

Vierailija
13/17 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko sää nauttia pelkästä matkasta? Jos kohde on ok ja tekeminen mieluisaa niin mikä ettei, äijä vois olla pelkkä bonus. Jos ajattelee vaikka et kohtalo heitti teidät huonekavereiksi. Ja sitten vaan ankara panostus ulkoiluun, aamiaiseen, tekemiseen, lounaaseen, iltadrinksuiluun jne.

Voisin kuvitella hiihto/lasketteluloman ja hyvä että voi vuorotella kuskina. Tunturihotelli ja reippaana aamiaiselle, rinteeseen. Hyvää ruokaa, takkatulta ja drinksut. Sitten äijälle hohhoijaa olipa mahtava päivä kroohpyyh unten maille ja suksisauva siihen keskelle sänkyä, ei mitään seksiä tai kuhertelua. Äijä ihmeissään mitäs nyt, sinä että kattellaan, en oo saanut mitään romantillisia viboja. Sitten taas aamiaiselle, rinteeseen, hyvää ruokaa ja juomaa. Saunomaan! Älä ole ennalta arvattava. Pistä pakka sekaisin. Älä kerjää romantiikkaa.

Vähän kun menee asetelmat uusiksi niin voi äijälin miettiä et mikä on kun tasatahtiin lykkiminen ei onnistu. Kuka sitten vetää luistelupotkut, ja kuka tamppaa kohti romantiikan huppua.

Vierailija
14/17 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en lähtis. Mies on varmasti huomannut, että olen täysin ihastunut,mutta silti ei ole kertonut todellisista tunteistaan. Kusipääpelkuri.

Vierailija
15/17 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko sää nauttia pelkästä matkasta? Jos kohde on ok ja tekeminen mieluisaa niin mikä ettei, äijä vois olla pelkkä bonus. Jos ajattelee vaikka et kohtalo heitti teidät huonekavereiksi. Ja sitten vaan ankara panostus ulkoiluun, aamiaiseen, tekemiseen, lounaaseen, iltadrinksuiluun jne.

Voisin kuvitella hiihto/lasketteluloman ja hyvä että voi vuorotella kuskina. Tunturihotelli ja reippaana aamiaiselle, rinteeseen. Hyvää ruokaa, takkatulta ja drinksut. Sitten äijälle hohhoijaa olipa mahtava päivä kroohpyyh unten maille ja suksisauva siihen keskelle sänkyä, ei mitään seksiä tai kuhertelua. Äijä ihmeissään mitäs nyt, sinä että kattellaan, en oo saanut mitään romantillisia viboja. Sitten taas aamiaiselle, rinteeseen, hyvää ruokaa ja juomaa. Saunomaan! Älä ole ennalta arvattava. Pistä pakka sekaisin. Älä kerjää romantiikkaa.

Vähän kun menee asetelmat uusiksi niin voi äijälin miettiä et mikä on kun tasatahtiin lykkiminen ei onnistu. Kuka sitten vetää luistelupotkut, ja kuka tamppaa kohti romantiikan huppua.

Tämä oli niin hyvä, että ihan tämän takia taidan lähteä 😃😃😃

Ap

Vierailija
16/17 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä matkalla on tekemistä sen kanssa särkyykö sydämesi? Eikö se säry joka tapauksessa, jos tilanne jatkuu muuten samanlaisena?

Vierailija
17/17 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinno, selvää kai on, että tilanne ei jatku, jos olen tuon asian tajunnut.