Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko seuranneet lokamammojen typerää riitelyä?

Vierailija
19.03.2006 |

Niin siis ei voi muuta sanoa kuinka typerää toimintaa aikuisilta ihmisiltä.Itse en lukeudu lokakuisiin, mutta tiiviisti seurasin heidän kirjoitteluaan odotus & vauva puolella.

Mikä saa tuollaiset järjettömät riidat aikaiseksi? muistan, korjatkaa jos väärässä olen niin 04 kesä tai heinäkuun odottelijoiden riidat vauva puolella ja se vatsa naurettavaa oli.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin paljoa kiinnosta, että itse jaksaisin mennä lukemaan ;).

Vierailija
2/8 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse en lukeudu lokakuisiin, mutta tiiviisti seurasin heidän kirjoitteluaan odotus & vauva puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain keskenmenon ja terapiakseni jäin roikkumaan pinon taustalle :(

Vierailija
4/8 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sain keskenmenon ja terapiakseni jäin roikkumaan pinon taustalle :(

Vierailija
5/8 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö? saahan sitä iloita muiden odotusajasta ja kuulumisia lueskella, tietysti siinä oli taustalla että minullakin olisi jos.. mutta koko lokakuisten raskausajan kävin lukemassa päivittäin pinoja, lähempänä laskettua aikaa iski ahdistava olo ja se lievittyi huomattavasti kun surua purki ja asiaa käsitteli tällä tapaa.

Vierailija
6/8 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstan seurailua. Aika outoa mielestani... Taidat itse siella haastaa riitaa, tai ainakin nautit jos heilla keskenaan sita on!

Vierailija
7/8 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle vertaistuki oli oikein hyvä juttu..

Vierailija
8/8 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

palstan seurailua. Aika outoa mielestani... Taidat itse siella haastaa riitaa, tai ainakin nautit jos heilla keskenaan sita on!

eihän se tarkoita sitä että sinun tapasi käsitellä asiaa ole se ainoa oikea? voi miten surulliseksi sitä tulee kun joutuu jo puolustelemaan omaa tapaansa käsitellä omaa km kokemusta ja surua :(