Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan käsittämätöntä että joku viitsiikin pelätä olemattomia! Panikoimalla vaan pilaa oman elämänsä....

Vierailija
19.03.2006 |

Minua ei koko LI voisi vähempää kiinnostaa kun ei tartu ihmisestä ihmiseen. Pelkääminen ja panikoiminen etujäteen ei hyödytä tipan tippaa. Pelätä ehtii sitten kun jotain tapahtuu.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä asialla panikoi, mutta on täysin edesvastuutonta jättää asia huomioimatta. Mitä jos kaikki viranomaisetkin tekisivät niin...

Vierailija
2/18 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me tavalliset pulliaiset emme voi asialle mitään, niin turha surrakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

me tavalliset pulliaiset emme voi asialle mitään, niin turha surrakaan.

Vierailija
4/18 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan sitten kokenut jo niin kovia, että olen tajunnut että turha surra sitä mille ei voi mitään. Ja on energian hukkaan heittoa etukäteen panikoida.

Vierailija
5/18 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemaan n. 10 000)

Eipä mulla muuta...

Vierailija
6/18 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten turha tiedostella turhia

Vierailija
7/18 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseltäni on yksi vauva kuollut ja tietoisuus siitä että pandemian takia voi mennä toinenkin lapsi vain lisää paniikkia. t se erä paniikissa

Vierailija:

Olen varmaan sitten kokenut jo niin kovia, että olen tajunnut että turha surra sitä mille ei voi mitään. Ja on energian hukkaan heittoa etukäteen panikoida.

Vierailija
8/18 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt ymmärrän sen että elämä kannattaa elää murehtimatta turhia. Jos jotain tapahtuu niin se iskee ihan yllättäen ja juuri siltä suunnalta miltä ei ikinä odottaisi. Siksi on turhaa hukata energiaa murehtimalla asiaa jota ei ole vielä edes olemassa (pandemia). Todennäköisempää on että jos jotain ikävää tapahtuu se ehtii tapahtua jo muualta suunnalta käsin.

Vierailija
9/18 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nimenomaan on niiden valttikorrti, jatkuva muuntautuminen. Paras esimerkki siitä lienee joka talvinen influenssa, se ei ole koskaan samanlainen kuin edellisvuonna, koska virukset osaavat muuntautua ja soluttautua. Myös moniin virusperäisiin sairauksiin ei ole osattu kehittää rokotetta, esim. AIDS.

Vierailija
10/18 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se nimenomaan on niiden valttikorrti, jatkuva muuntautuminen. Paras esimerkki siitä lienee joka talvinen influenssa, se ei ole koskaan samanlainen kuin edellisvuonna, koska virukset osaavat muuntautua ja soluttautua. Myös moniin virusperäisiin sairauksiin ei ole osattu kehittää rokotetta, esim. AIDS.

Turha murehtia kun pandemiaa ei vielä ole. Murehtimaan ehtii myöhemminkin.

Vierailija
11/18 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Turha murehtia kun pandemiaa ei vielä ole. Murehtimaan ehtii myöhemminkin.

Esim. apteekeista ei saa enää hengityssuojaimia...

Vierailija
12/18 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinakaan influenssavuosina ei ole ketään käyttänyt hengityssuojaimia.

Vierailija
13/18 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pahoinakaan influenssavuosina ei ole ketään käyttänyt hengityssuojaimia.

Vai mitä luulette hoitohenkilökunnan käyttävän?? Hehheh, näin on julkisuuteen sanottu vain ja ainostaan siksi, että apteekkeihin ei tulisi älytöntä joukkoryntäyshysteriaa...

Vierailija
14/18 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä sille sanoo takas, ei usko/hyväksy kuitenkaan. Jauhaa sitä omaa niin kauan, että muut kyllästyy.

Vierailija
15/18 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinäkö sen kaikkki tiedät, mitä viranomaisetkaan ei vielä tiedä?

Vierailija
16/18 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole naurettava, millä luulet, että hoitohenkilöstö muuten suojautuu (kaapujen ja hanskojen ja desinfiointiaineen lisäksi)??

Vierailija
17/18 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

7: kukaan ei varmasti tiedä kuinka moni sairastuu/kuolee.

Aivan turhaa pitää jotain %lukua totuutena.

Vierailija
18/18 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavat vähän kaipaamaansa draamaa, ja kokea itsensä muita vähän fiksummaksi, lapsiinsa hellän kanaemon tavoin suhtautuvaksi pyhimykseksi. Ei tällaiset ihmiset ymmärrä, miksi toiset voivat ottaa asian realistisemmin. Kuvittelevat vaan, että ovat ainoita, jotka ovat lukeneet lintuinfluenssasta ja tietävät jotain viruksista ja pandemioista, sillä eihän sitä VOI säilyttää mielenrauhaansa, kun tautiset tiput ovat jo matkalla tänne. :)