Kenellä nyt menkat?
Kommentit (27)
Verta tulee KUIN hanasta vettä. Vittu.
Lopuillaan kp 4/28-29. Kait se side täytyy vielä yöksi laittaa. Naiseuden riemujahan nää vaan on, joten koetetaan kestää:)
Heh, hormonikierukan ansiosta ei ole ollut menkkoja 25 vuoteen. Tyytyväinen :D
Vierailija kirjoitti:
Lopuillaan kp 4/28-29. Kait se side täytyy vielä yöksi laittaa. Naiseuden riemujahan nää vaan on, joten koetetaan kestää:)
Voooi, oo onnellinen ton pitusista menkoista. Mulla tää kestää koko viikon ajan, toki mulla on pidempi kierto :o
Ihanan positiivinen asenne sulla, tulee itelleki parempi fiilis, kyllä me naiset tästä selvitään! :3
Vierailija kirjoitti:
Mulla. Ja helvetilliset kivut. Oksettaa. Pyörryttää. Särkylääkkeet ei tehoa. Verta tulee hanasta vettä. Ihan täyttä helvettiä tää paska.
Oi voi! Sulla on kyllä tosi kivuliaan kuuloset menkat :(
Mutta ihanaa huomata ettei oo yksin! Voi hyvin! :)
Täälläkin alkoi tänään. Jotain positiivista, että normaalia pienemmät kivut. Vuotokin niukempaa, ehkä se vielä kipu ja vuoto lisääntyy huomenna.
Eilen loppui. Tai noh, eilen tuli enää vain niukasti ruskeaa vuotoa. Myöhään perjantai-iltana alkoi, oikeastaan jo lauantain puolella. 5 vuorokautta siis suunnilleen kesti.
Menkka tarinat nuo naisten intti tarinat.
Kaikilla on vaan toista hurjempia tarinoita... Vaihdevuosien jälkeen sitten muistellaan miten hyvin kaikki meni......
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla on vaan toista hurjempia tarinoita... Vaihdevuosien jälkeen sitten muistellaan miten hyvin kaikki meni......
Oot vissiin mies? :-D
Täällä. Onneksi jo kolmas päivä eli ei enää helvetillisiä kouristuksia, ja vuotokin on vähenemään päin... Kaksi ekaa päivää meni lääkityksellä Pronaxen + kaljan tissuttelua, ja kuukupin tyhjennystä 2 tunnin välein.
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin alkoi tänään. Jotain positiivista, että normaalia pienemmät kivut. Vuotokin niukempaa, ehkä se vielä kipu ja vuoto lisääntyy huomenna.
Sama täällä.. Sitä ootellessa :-D
Eilen alkoivat. Kaksi viikkoa myöhemmin mitä piti. Onneksi ei ole kovin kivuliaat tällä kertaa, vain pari 600mg buranaa tarvinnut ottaa, enkä ole edes ripulilla. Ensi kierrossa sitten. PCO<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot vissiin mies? :-D
Elämme yhteiskunnassa missä mitään sukupuolta ei saa korostaa tai tuo esille.
Joten en vastaa sinun kysymykseen joka laittaa sukupuolet omiin luokkiin.
Vierailija kirjoitti:
Eilen alkoivat. Kaksi viikkoa myöhemmin mitä piti. Onneksi ei ole kovin kivuliaat tällä kertaa, vain pari 600mg buranaa tarvinnut ottaa, enkä ole edes ripulilla. Ensi kierrossa sitten. PCO<3
Outs... Toivotaan et pian helpottaa :) Ite taas täysin ripulilla..
Eilen alkoi. Rupesikin vähän jo kummitttelemaan että en kai vaan ole taas raskaana kun ei näy menkkoja. Tänään on pitänyt vaihtaa sidettä 3h välein.
Täällä alkaa huomenna! Päivä varmistuu aina sillä että edellisenä päivänä on itkettänyt aivan kaikki. Eli tänään olen tuntenut myötätuntoa kaikkea ja kaikkia kohtaan, ollut surullinen ja itkenyt aivan ilman mitään syytä:D
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä luoja meinasin tukehtua kun yskä ja nauru tuli samaan aikaan! 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä luoja meinasin tukehtua kun yskä ja nauru tuli samaan aikaan! 😂😂
No hyvä ettei yskä ja ripuli tullut samaan aikaan!
T: Hyvä Luoja....
Mulla. Ja helvetilliset kivut. Oksettaa. Pyörryttää. Särkylääkkeet ei tehoa. Verta tulee hanasta vettä. Ihan täyttä helvettiä tää paska.