Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö jonkun ihmisen kiihkoilevan netissä nimimerkin takaa ja seuraat tämän kirjoituksia ilman että kirjoittaja tietää sinun tietävän?

Vierailija
23.02.2017 |

Minusta tuntuu, että työkaverini on Iltalehden kolumnistien tosi kiukkuinen kommentoija. Hän vaahtosi asioista, jotka tulivat lähes samanlaisina vastaan Iltiksen sivuilla. Sen jälkeen olen seurannut kirjoituksia ja jos näin on niin tavis duunarilla ja perheenäidillä on todella pimeä puoli. Olen jo alkanut pitämään pientä hajurakoa totaalisen räjähdyksen pelossa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erästä seurasin, ei kiihkoillut mutta kovasti rehvasteli maallisella mammonalla. Eron tullen kirjoitukset ja rehvastelut loppuivat. Hymyilytti.

Vierailija
2/9 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen välillä kun mesoan jostain asiasta kaverilleni ja sitten tulen tänne mesoamaan samasta asiasta että kaverinikin on av-mamma ja yksinään hykertelee asiaa kun tunnistaa minut. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen välillä kun mesoan jostain asiasta kaverilleni ja sitten tulen tänne mesoamaan samasta asiasta että kaverinikin on av-mamma ja yksinään hykertelee asiaa kun tunnistaa minut. :D

Ja joskus mietin tätä myös miehestäni mesottuani hänelle jostain. Jos hänkin on av-mamma! 😱

Vierailija
4/9 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja joskus mietin tätä myös miehestäni mesottuani hänelle jostain. Jos hänkin on av-mamma! 😱

Ja itseasiassa avasin tämän keskustelun kauhulla jos tämä kertookin minusta. Ei kertonut.

Vierailija
5/9 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja itseasiassa avasin tämän keskustelun kauhulla jos tämä kertookin minusta. Ei kertonut.

:D

Vierailija
6/9 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu, että työkaverini on Iltalehden kolumnistien tosi kiukkuinen kommentoija. Hän vaahtosi asioista, jotka tulivat lähes samanlaisina vastaan Iltiksen sivuilla. Sen jälkeen olen seurannut kirjoituksia ja jos näin on niin tavis duunarilla ja perheenäidillä on todella pimeä puoli. Olen jo alkanut pitämään pientä hajurakoa totaalisen räjähdyksen pelossa.

Kyllä hän jo tietää koska avasit profiilin ja se näkyy. Tyhmä.

Vierailija
7/9 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tyypillinen vauva-palstan kirjoitus, jossa kaikki puheenvuorot tulevat samasta IP-osoitteesta. Olen tarkistanut asian. Toki tämä minun kirjoitukseni on poikkeus.

Vierailija
8/9 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, parempi kirjoittaa vain asioita jotka uskaltaa sanoa myös ääneen. Nimimerkilläkin :)

Vierailija
9/9 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt kiihkoilevan mutta tunnistin entisen pomoni miehen ;) yhdestä keskustelusta kerran ja välillä seurailen häntä, käyttää samaa nimimerkkiä siis muillakin keskustelupalstoilla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi