Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mä epäilen olevani joku narsisti tai sitten olen skitsofreenikko. :(

Vierailija
23.02.2017 |

luulen että todellisuuteni on jotenkin vääristynyt. En aina tiedä mikä on totta ja mikä ei. Onko muita? Ei varmaan..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä varmasti on. Vakavista narsistisista piirteistä kärsii aika moni. Eikös skitsofreniassa kuule harhoja? Miten tuo ilmenee sulla?

Vierailija
2/10 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro hieman oireita. On varmasti muitakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en kuule mitään harhoja. Lähinnä oletan jonkun asian tapahtuneeksi mikä ei sitten olekaan.

ap

Vierailija
4/10 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. nuoruudesta on jäänyt muisto että olisin saanut remmistä pyllylle. Äitini ei ole koskaan myöntänyt sitä ja epäilen nyt onko mieleni jotenkin vääristynyt. On myös epäselvää olenko ollut koulukiusattu.

ap

Vierailija
5/10 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitä asioita?

Psykiatru sanoi minulle vastaavassa tilanteessa, että niin kauan kun pelkäät sekoavasi, et sekoa.

Jos sekoaa ei kyseenalaista onko näky tai harhaäänet totta, vaan ne ON totta.

Psykoottinenmasennus voi tuntua osittain tältä, mutta ei ole sama asia.

Vierailija
6/10 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten tuo narsismi ilmenee?

Vierailija
7/10 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

esim. nuoruudesta on jäänyt muisto että olisin saanut remmistä pyllylle. Äitini ei ole koskaan myöntänyt sitä ja epäilen nyt onko mieleni jotenkin vääristynyt. On myös epäselvää olenko ollut koulukiusattu.

ap

Aikuinen voi "istuttaa" ajatuksia päähän. Samoin terapeutti, jos johdattelee keskustelua liikaa ja tekee liikaa päätelmiä.

Mulle on epäselvää onko mua käytetty hyväksi lapsena. Lopulta taustalta selvisi toinen juttu, mutta liian kauan olin tätä pohtinut ja jotenkin unissakin asiaa miettinyt ja sekoitin olino se totta vai ei.

Vierailija
8/10 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla diagnosoitu psykoottinen masennus ja olen ollut sairaalassakin menneinä vuosina. Jotenkin kaikki menneisyydessä tuntuu melkein unelta. En siis tiedä mikä on totta ja mikä mieleni tuotosta. Minulla on todella vilkas mielikuvitys.

ap

Vierailija
9/10 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen ,et olet narsisti varsinkin jos olet identiteettivaras.

Tässä tapauksessa ,et siis ole mitä väität vaan trollailet aikasi kuluksi.

Vierailija
10/10 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nukun liian vähän, mulla heittelee todellisuudentaju. Esim. kaupassa luulin, että eräs toinen nainen olin minä, kun olin niin väsynyt. Minuus jotenkin katoaa. Vaikea selittää... Kun nukun, pääsen takaisin "normaaliksi", mutta jotenkin vähän pelottaa, jos joku huomaa että en ole ihan tavallinen. Jos käyttäisin päihteitä,olisin varmaan osastokunnossa pian!