Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kestäviä pikkareita? Cubuksen pikkarit hajoavat käsiin heti!

pikkis
23.02.2017 |

Olen jo monta vuotta ostanut pikkarini Cubukselta, koska hinta, mallit ja kuosit ovat miellyttäneet. Nyt kahtena viimeisenä ostoskertana (yhteensä 6kpl pikkareita) jokaisesta on alkanut viimeistään kolmannella käyttökerralla purkautumaan saumat/pitsit/kirjailu ja kuminauha on irronnut kankaasta tehden reikiä. Ensimmäisellä kerralla reklamoin ja sain uudet tilalle, mutta niiden kohtalo oli sama kuin edellisten.

Missä liikkeessä myydään kestäviä, normaalin näköisiä (plussaa kivoista väreistä, kuoseista ja pitsistä) ja kohtuuhintaisia pikkareita jotka eivät hajoa heti?

Cubuksella 3kpl maksaa n. 13€ ja olen valmis maksamaan hieman enemmän samasta määrästä jos ne oikeasti pysyvät ehjinä edes kaksi kuukautta! Minulla on vieläkin vuonna 2011 ostettuja pikkareita, jotka ovat ehjiä ja eivät ole kuluneet pahasti. Ne on ostettu ulkomailta, joten löytyykö Suomesta liikettä jossa laatu ei ole tasoa kertakäyttöinen?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marc&Spencerilla on ollut hyviä ja Lindexillä osa malleista.

Vierailija
42/57 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkis kirjoitti:

Olen jo monta vuotta ostanut pikkarini Cubukselta, koska hinta, mallit ja kuosit ovat miellyttäneet. Nyt kahtena viimeisenä ostoskertana (yhteensä 6kpl pikkareita) jokaisesta on alkanut viimeistään kolmannella käyttökerralla purkautumaan saumat/pitsit/kirjailu ja kuminauha on irronnut kankaasta tehden reikiä. Ensimmäisellä kerralla reklamoin ja sain uudet tilalle, mutta niiden kohtalo oli sama kuin edellisten.

Missä liikkeessä myydään kestäviä, normaalin näköisiä (plussaa kivoista väreistä, kuoseista ja pitsistä) ja kohtuuhintaisia pikkareita jotka eivät hajoa heti?

Cubuksella 3kpl maksaa n. 13€ ja olen valmis maksamaan hieman enemmän samasta määrästä jos ne oikeasti pysyvät ehjinä edes kaksi kuukautta! Minulla on vieläkin vuonna 2011 ostettuja pikkareita, jotka ovat ehjiä ja eivät ole kuluneet pahasti. Ne on ostettu ulkomailta, joten löytyykö Suomesta liikettä jossa laatu ei ole tasoa kertakäyttöinen?

Ne kuuluu laittaa jalkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/57 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kaikille!

Näillä näkymin suuntaan ensimmäisenä Lindexille, toivottavasti en saa niitä hajoamaan heti :D 

-ap

Mut älä osta niitä halvimpia teinirömpsyjä,mis on pitsiä ja röyhelöä,koska niissä saumat hajoo ja on reikiä täynnä.

Ne seinällä olevat aikuisille suunnatut on kestäviä.

Vierailija
44/57 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkaanhan ne pikkarit on tehty ja tarkoitettu,eikä käsiin...

Vierailija
45/57 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piipaa12 kirjoitti:

Slogit kestää ja on mukavat

Vierailija kirjoitti:

Sloggit kestää vuosikausia. Osta niitä.

Vuonna 2017 olisi suuri ihme jos jokin tuotettu tuote kestäisi edes vuoden, äidillänikin taitaa olla Sloggeja jotka on ostettu minun lapsuudessani.. :o Vieläkö materiaali on yhtä kestävää?

-ap 

Mun vanhimmat sloggit on varmaan v2008 ja uusimmat olen ostanut viime vuonna, vielä ovat ihan ehjiä :D

Naisten sloggeista en sano juuta tai jaata mutta miesten sloggi alushousut tuntuu tosiaan kestävän vuodesta toiseen. Muita ostanutkaan viimeiseen 10+ vuoteen. Maksaa toki hieman enemmän (yhdet reilun kympin), mutta ei tuo haittaa kun käyttöikä on vuosia (5-10).

Noissa on tullut kyllä joitakin maanantaikappaleita vastaan, kuminauhan ja haarakankaan välinen ommel purkautuu. Mutta se on itse helppo korjata ihan neulalla ja langalla.

Vierailija
46/57 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan Lindexin luomupuuvillaisia alkkareita, ne kestää ihan hyvin. Pitsialkkareita en ole ostanut vuosiin, koska ne ei meina akulua loppuun sitten millään... En muista merkkejä, kun olen leikellyt laput irti.

Vierailija
47/57 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sloggit eivät ole hauskoista kankaista eivätkä iloisen värisiä. Pitsimalleja en enää Suomesta ole löytänyt ja ne maksaakin yli tuplat tavallisiin Sloggeihin verrattuna. Mutta ne kestää pesun 60 asteessa ja ainakin pari vuotta.

Vierailija
48/57 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cubuksen ja Gina Tricotin pikkarit on hajonneet käytössä melkein heti.H&m alushousut kestää, ihme kyllä.

Vierailija
49/57 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin Jaska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piipaa12 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuonna 2017 olisi suuri ihme jos jokin tuotettu tuote kestäisi edes vuoden, äidillänikin taitaa olla Sloggeja jotka on ostettu minun lapsuudessani.. :o Vieläkö materiaali on yhtä kestävää?

-ap 

Mun vanhimmat sloggit on varmaan v2008 ja uusimmat olen ostanut viime vuonna, vielä ovat ihan ehjiä :D

Naisten sloggeista en sano juuta tai jaata mutta miesten sloggi alushousut tuntuu tosiaan kestävän vuodesta toiseen. Muita ostanutkaan viimeiseen 10+ vuoteen. Maksaa toki hieman enemmän (yhdet reilun kympin), mutta ei tuo haittaa kun käyttöikä on vuosia (5-10).

Noissa on tullut kyllä joitakin maanantaikappaleita vastaan, kuminauhan ja haarakankaan välinen ommel purkautuu. Mutta se on itse helppo korjata ihan neulalla ja langalla.

No niin, eihän miehetkään mieti, onko Sloggit pappakalsarit tai seksintappajat.

Vierailija
50/57 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin Jaska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piipaa12 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap 

No niin, eihän miehetkään mieti, onko Sloggit pappakalsarit tai seksintappajat.

:)

Istuvuus on se ykköskriteeri alusasuissa, muut ominaisuudet tulee jälkijunassa. Miesten sloggeja on kyllä montaa mallia, jotkut niistä, ainakin omasta mielestä, on vähemmän seksiä tappavia.

Vierailija
51/57 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sloggit on olleet kaikkein kestävimmät. Nyt vasta vuosia vanhoissa alkaa näkyä kulumisen merkkejä.

Toinen kestävä on joskus Valintatalossa myydyt Pierre Cardinit, tekokuitua. Eivät ole menneet miksikään, vaikka ainakin yli viisi vuotta vanhat jo. Huomasin Tukholman matkalla, että siellä Pierre Cardinia myydään marketissa, muuten varmaan saa netistä.

Vierailija
52/57 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän täytyy sanoa, että kesti. Menneessä aikamuodossa. Nykyään ovat ohuita, huonommin istuvia ja saumat purkaantuu äkkiä. Tai sitten mulle osuu joka kerta joku maanantaikappale.

Vierailija
53/57 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on tarkoitus pukea lantion ympärille, ei käsiin.

Vierailija
54/57 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokmannin ovat kestäneet, kolmet 10e. Olisko ollu Polar. Plussana reilu mitoitus.

Polar tosiaan kestää

Vierailija
55/57 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierre Robert on mun suosikki: miellyttävä materiaali ja kestävät. Marketista, kohtuullinen hinta ja erilaisia malleja.

Vierailija
56/57 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alelaarista

Vierailija
57/57 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme