Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kestäviä pikkareita? Cubuksen pikkarit hajoavat käsiin heti!

pikkis
23.02.2017 |

Olen jo monta vuotta ostanut pikkarini Cubukselta, koska hinta, mallit ja kuosit ovat miellyttäneet. Nyt kahtena viimeisenä ostoskertana (yhteensä 6kpl pikkareita) jokaisesta on alkanut viimeistään kolmannella käyttökerralla purkautumaan saumat/pitsit/kirjailu ja kuminauha on irronnut kankaasta tehden reikiä. Ensimmäisellä kerralla reklamoin ja sain uudet tilalle, mutta niiden kohtalo oli sama kuin edellisten.

Missä liikkeessä myydään kestäviä, normaalin näköisiä (plussaa kivoista väreistä, kuoseista ja pitsistä) ja kohtuuhintaisia pikkareita jotka eivät hajoa heti?

Cubuksella 3kpl maksaa n. 13€ ja olen valmis maksamaan hieman enemmän samasta määrästä jos ne oikeasti pysyvät ehjinä edes kaksi kuukautta! Minulla on vieläkin vuonna 2011 ostettuja pikkareita, jotka ovat ehjiä ja eivät ole kuluneet pahasti. Ne on ostettu ulkomailta, joten löytyykö Suomesta liikettä jossa laatu ei ole tasoa kertakäyttöinen?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidlin pikkuhousut ovat kestäviä ja edullisia.

En olekaan näitä koskaan kokeillut, pitää testata! 

-ap

Niitä saa kerran vuodessa Lidlin pikkariviikoilta. Sen viikon maanantaina 8:00-9:32.

Hitto kun pitää mennä yleensä maanantaina kasiksi töihin... :D 

Taisin nähdä viime viikolla yhdessä Lidlissä niitä, mutta en katsonut tarkemmin :( Saattoivat olla niitä isoimpia  tai pienimpiä kokoja mitä yleensä jää yli kun tarjousviikko loppuu :p Tällä viikolla on miesten alusvaatteita myynnissä, koskakohan on naisten pikkariviikko? 

-ap 

Ens vuonna sitten uudestaan. Sun pitää hommata vapaata siihen aamulle.

Vierailija
22/57 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostan Lindexistä.

Malleissa ja kuoseissa löytyy teinistä mummoon. Alesta saa vielä halvalla.

Ostan aina jotain liukkaita tekokuituisia, hyvin kestävät pesun 60 asteessa ja rumpukuivauksen.

Peukut Lindexille täältäkin. Ostan vain ja ainoastaan juuri noita niiden perusvalikoiman housuja, hyvät mallit ja kestävät käytössä hyvänä vuosia. En tosin tykkääkään mistään pitsiviritykstä, kuoseista tms. koristeista, vaan minimalistisista ja hyvin omalle kropalle istuvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

H&m! Joistain malleista väri vähän haalistunut pesuissa, mutta muuten pysyneet hyvinö

Minulla on hajonnut sieltä ostetut hetkessä. Ihmeellisiä reikiä täynnä.

Vierailija
24/57 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tilaan Sports Directilta, edullisia ja ainakin omassa käytössä ovat kestäneet. 

Esimerkiksi näitä tilasin viimeksi: http://fi.sportsdirect.com/miso-4-pack-cotton-briefs-ladies-424385?colc…

Ovatpas edullisia :) Pitää katsoa löytyisikö muutakin tilattavaa tuolta...

-ap

Vierailija
25/57 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ehdottomasti parhaita ollut prisman luomupuuvillaiset alushousut. Kappalehinta varmaan jotain 7-8€.

Niissä tosin värivaihtoehdot ovat valkoinen ja musta :D

Vierailija
26/57 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marks&spencerilla on ylivoimaisesti parhaat, kivannäköisiä, hyvät mitotukset (ei nouse ns. pepun väliin) ja kestävää laatua.

Rintaliivit ovat olleet aina todella hyviä hinta-laatusuhteeltaan, käyn katsomassa :) 

-ap 

27/57 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ostaa cubuksen halppispaskapikkareita?

Lindexistä saa nättejä ja kestäviä. Kannattaa kans käyttää puuvillaa.

Vierailija
28/57 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

H&m! Joistain malleista väri vähän haalistunut pesuissa, mutta muuten pysyneet hyvinö

Minulla on hajonnut sieltä ostetut hetkessä. Ihmeellisiä reikiä täynnä.

Mulla hajosi ensimmäisellä reissulla kuivurissa, en voi suositella... 

Vierailija
29/57 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ehdottomasti parhaita ollut prisman luomupuuvillaiset alushousut. Kappalehinta varmaan jotain 7-8€.

Niissä tosin värivaihtoehdot ovat valkoinen ja musta :D

Musta riittää paremmin kuin hyvin :D 

-ap 

Vierailija
30/57 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slogit kestää ja on mukavat

Vierailija
31/57 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarissa myydään impuls-merkkisiä. Halpojakin ovat. 3-4 e.

Vierailija
32/57 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sloggit kestää vuosikausia. Osta niitä.

Vierailija
33/57 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannin ovat kestäneet, kolmet 10e. Olisko ollu Polar. Plussana reilu mitoitus.

Vierailija
34/57 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipaa12 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuonna 2017 olisi suuri ihme jos jokin tuotettu tuote kestäisi edes vuoden, äidillänikin taitaa olla Sloggeja jotka on ostettu minun lapsuudessani.. :o Vieläkö materiaali on yhtä kestävää?

-ap 

Vierailija
35/57 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan omani aina lindexistä. Niitä joiden hinta on 9,90 kpl mutta "ota 3 maksa 2". On kestäviä.

36/57 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sloggi varsinkin ne mikrokuituiset on parhaat. Kestää 60c pesuja lukemattomia kertoja

Vierailija
37/57 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Calvin Klein. Ostanu parit joskus vuonna 2012-2013 ja toisen muutamat joskus 2015 ja hyvänä on pysyneet ! Aion tilata kohta taas lisää. Victorias Secretillä myös joitain ihan hyviä, puuvillaisia. Kaikki muut merkit hajonneet / kulahtaneet puolen vuoden sisällä.

Vierailija
38/57 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille!

Näillä näkymin suuntaan ensimmäisenä Lindexille, toivottavasti en saa niitä hajoamaan heti :D 

-ap

Vierailija
39/57 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piipaa12 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuonna 2017 olisi suuri ihme jos jokin tuotettu tuote kestäisi edes vuoden, äidillänikin taitaa olla Sloggeja jotka on ostettu minun lapsuudessani.. :o Vieläkö materiaali on yhtä kestävää?

-ap 

Mun vanhimmat sloggit on varmaan v2008 ja uusimmat olen ostanut viime vuonna, vielä ovat ihan ehjiä :D

Vierailija
40/57 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvalla ei laatua saa. Osta kunnon Sloggit. Malleja on useita, värejäkin nykyään jonkin verran enemmän kuin joskus muinoin, kun valittavana oli valkoinen ja nude, sitten myös musta, nyt muitakin. Ja pitsiäkin jossain mallissa. En ymmärrä, miksi näitä kutsutaan mummoalkkareiksi (no joo, maxi ehkä) ja seksintappajiksi. Eihän seksissä pöksyjä tarvita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän