Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäviehättävät naiset ovat Veitolan puolella

Vierailija
23.02.2017 |

kun taas viehättävät ovat Saagimin puolella.

Itse kuulun onneksi niihin, jotka ovat Saagimin puolella. Olisi ollut kurjaa syntyä rumaksi, loukkaantua kaikesta ja valitella päivästä toiseen rumuuttaan ja huonoa elämäänsä av-palstalla.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomannut julkkisnaisissa ensimmäistäkään epäviehättävää naista.

Kertoisitko sinä?

Vierailija
2/29 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veitolasta leivotaan kaikkien av-peikkojen idoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Siellä oli ainakin Rakel Liekki, Tarja Smura, Jutta Gustavsberg ja Kristiina Komulainen. Eli nämä ovat mielestäsi epäviehättäviä naisia?

Vierailija
4/29 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun tässä joitakin vuosia sitten tuli Veitolan jokin puheohjelma. Nimeä en nyt tähän hätään muista, mutta muistan ihastelleeni Mariaa silloin ja mietin joskus, että miltä tuntuisi olla noin kaunis. Minä olen nyt jo vanha ihminen enkä tietenkään enää kaunis, mutta muistan, että nuorena minua monikin kannusti lähtemään missikisoihin.  Että en kai ihan hirveän ruma ollut. Olen silti Veitolan puolella.

Vierailija
5/29 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistymätön ihminen tuo Saagim.

Vierailija
6/29 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se Veitola vaan ruma.

Vierailija
7/29 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näitä ulkonäköjuttuja jaksetaan kokoajan puida? Kauneus on katsojan silmissä (Veitolalla on muuten isot silmät) eikä siitä voi kiistellä. Jos Maria on jonkun mielestä ruma niin minkäs sille voi, mutta kyllä tänne maailmaan rumiakin mahtuu. Mutta se, että kannattaako siitä ihan hirveitä herneitä nenään vetää on toinen juttu. Antakaa Marian olla ruma  ja olkaa te onnellisia siitä, että olette niin paljon KAUNIIMPIA.

Vierailija
8/29 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siis olet Saagimin puolella? Hän haukkuu ihmisiä rumiksi. Onko kauneus mielestäsi oikeus olla ilkeä?

Vierailija
9/29 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se Veitola vaan ruma.

Mielummin ruma päältä, kuin ruma sisältä.

Vierailija
10/29 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se Veitola vaan ruma.

Sinäkin olet jonkun mielestä varmaan ruma, mutta saat olla iloinen, jos tällä toisella on sisäistä kauneutta, eikä hän tule suotta sinun mieltäsi pahoittamaan, kertomalla sinulle, että olet hänen mielestään  RUMA. Ja toisekseen, rumat ihmiset saa olla onnellisia. Kauneus on katoavaista, mutta rumuus senkun lisääntyy. Saagimillakin alkaa ne freeseimmät päivät olla takana päin. Eikä auta vaikka kuinka nahkaa kiristää naamasta, kun kaula paljastaa kaiken  ;)

Vierailija
11/29 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veitola on kaunis!

Vierailija
12/29 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu Saagim on nähnyt neuvostoajan karmeudet, eikä vähästä hätkähdä. Samaa ei voi sanoa pottapäästä.

Vierailija
13/29 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marialla on itseasiassa kauniit kasvonpiirteet kauniimmat kuin saagimilla. Hiustyyli ei vain imartele niitä, mutta hän tyylinsä itse valitsee niinkuin te palstalaisetkin

Tämä on palsta on kuin pikkukylän juorukellojen kokoontuminen. "Oletko kuullut"

Jne....

Vierailija
14/29 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veitola on susiruma.

Vierailija
15/29 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veitola on tavallinen, ei ruma eikä kaunis. Saagim on perusnätti, ei mikään kaunotar. Mutta ärsyttävä se on. Minä olen tavallinen harmaa hiirulainen, josta sais laittamalla jonkun näköisen, mutten jaksa enkä viitsi.  

Vierailija
16/29 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Siellä oli ainakin Rakel Liekki, Tarja Smura, Jutta Gustavsberg ja Kristiina Komulainen. Eli nämä ovat mielestäsi epäviehättäviä naisia?

Kyllä! Tarja ja Kristiina ok, mutta tuo Rakel ja Jutta erittäin epäviehättäviä ja naisellisuus kadoksissa.

ohis

Vierailija
17/29 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpilkaan ei ole kaunotar ja veitola on enemmän ärsyttävä kuin ruma!

Vierailija
18/29 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu Saagim on nähnyt neuvostoajan karmeudet, eikä vähästä hätkähdä. Samaa ei voi sanoa pottapäästä.

Kuitenkin aikanaan sen verran hätkähti että meni "naimisiin" tuntemattoman miehen kanssa jotta tämä elättäisi hänet ja että pääsisi Virosta pois. Kun miehellä ei uuden vaimon mielestä massia ollutkaan tarpeeksi, niin sitten vaan uutta putkeen. Ja tämä on ihan rouvan itsensä kertomaa. Tukholmassa on pyörinyt näissä samoissa merkeissä.

Vierailija
19/29 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni pointti ei ole kuka on kaunis ja kuka ei! Maria ei kieltämättä ole mikään klassinen kaunotar jos kaunotar ollenkaan. Mutta että julistetaan julkisesti rumasti ja naurut päälle. Pointti on se, että Anu Saagim on huonokäytöksinen, ilkeä ja ylimielinen törppö.

Vierailija
20/29 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme