Mistä tietää olevansa ulkonäöltään tavallinen nainen?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
En kadulla kävellessä herätä ihastusta, mutta en myöskään kauhistusta, joten kai olen tavallinen?
Melko ruma pitää olla, ennen kuin aiheuttaa kadulla kauhistusta. Sen sijaan ihastuksen eteen ei tarvi niin paljon tehdä jos on nainen.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaa seksiin lähes kaikille miehille mutta ei suhteeseen :(
Eli tolla kriteerillä olen siis kaunis:D kelpaan suhteeseen niin komealle kuin tavan miehelle.
Ei vaan, tavallinen keskiverto nainen kelpaa seksiin lähes kaikille miehille, jos ei ole lihava.
Keskiverto nainen ei ole sama kuin ruma, vaan naiset ovat luonnostaan nättejä varsinkin meikillä.
Eli, jos olet nätti nainen, jolla on vientiäkin. Olet mitä todennäköisimmin keskivertoinen.
Eli siis keskiverto nainen kelpaa suhteeseen komealle miehelle, selvis:)
humppapupu kirjoitti:
Siinä kysymys.
Saa ostettua vaatteita tavallisesta vaatekaupasta tai marketista.
Joskus näkee pariskuntia joissa molemmat on taviksia ja jostain syystä toinen osapuoli luulee olevansa se kauniimpi. Mielestäni suhteen pituus riippuu siitä kuinka korkeassa arvossa kumppaniaan pitää, jotkut arvostaa koulutusta toiset rikkautta ja kauneutta. Itse olen kokenut tolkutonta häirintää hoikkana, tukevampana saa olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tolla kriteerillä olen siis kaunis:D kelpaan suhteeseen niin komealle kuin tavan miehelle.
Ei vaan, tavallinen keskiverto nainen kelpaa seksiin lähes kaikille miehille, jos ei ole lihava.
Keskiverto nainen ei ole sama kuin ruma, vaan naiset ovat luonnostaan nättejä varsinkin meikillä.
Eli, jos olet nätti nainen, jolla on vientiäkin. Olet mitä todennäköisimmin keskivertoinen.
Seksiin lähes kaikille.. mutta ei läheskään kaikille jotka kuuluu siihen haluttuun 20% miehiä, jotka saa valita.
Suhteeseen 40 % parhaista miehistä.. aika hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun olet sitä mieltä että ne sinua katsovat miehet jotka tulee vastaan kaupungilla ei ole minkään näkösiä
Eli siis minä olen ruma, koska minua ei ole vuosiin katsonut yksikään mies. Kuitenkin miehet on sanoneet kauniiksi.
En ymmärrä.
Mies haluaa panostaa geeneihin parisuhteessa, nainen olosuhteisiin.
Nainen haluaa panostaa geeneihin irtosuhteissa, mies katsoo mitä saa haaviin.
Esim. kun nyt kokeilen tuota Tinderiä, ja arvioin käyttäytymistäni. Niin selvästi kalastan isoreikäisellä haavilla, johon ei tartu ihan sintit, mutta läheskään kaikki niistä naisista joita tykkäsin, eivät kiinnosta vakavassa mielessä. Toisaalta jätin tykkäämättä myös mallin näköiset naiset.
Erään komean miehen kommentti oli tavis/ruma vaimostaan,ettei ainakaan vieraissa/ravintoloissa pyöri,kun lähipiiri ihmetteli miehen valintaa.
Siitä että ei herätä mitään huomiota kenessäkään julkisilla paikoilla liikkuessaan. Tuntee itsensä näkymättömäksi.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Esim. kun nyt kokeilen tuota Tinderiä, ja arvioin käyttäytymistäni. Niin selvästi kalastan isoreikäisellä haavilla, johon ei tartu ihan sintit, mutta läheskään kaikki niistä naisista joita tykkäsin, eivät kiinnosta vakavassa mielessä. Toisaalta jätin tykkäämättä myös mallin näköiset naiset.
Selityksesi naisten haluista osui kyllä aika oikeaan. Täsmentäisin kuitenkin että naisen haku painottuu geeneihin erityisesti irtosuhteissa mutta kyllä ulkonäöllä on myös väliä kumppanin valinnassakin jonkin verran. Tavallinen mies siis ei kelpaa irtosuhteisiin mutta kumppaniksi tietyllä statuksellisella tasolla mutta ruma mies ei kelpaa edes kumppaniksi naiselle suhteeseen.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiin lähes kaikille.. mutta ei läheskään kaikille jotka kuuluu siihen haluttuun 20% miehiä, jotka saa valita.
Suhteeseen 40 % parhaista miehistä.. aika hankalaa.
Itse seurustelen tälläisen halutun miehen kanssa:)
Jos sulla on musta kananperse tukka, mustat silmälasit, +20 kg ja naama useasti norsunvi*** olet tavallinen.
Kaikki tästä poikkeava tekee ulkonäköasi paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Selityksesi naisten haluista osui kyllä aika oikeaan. Täsmentäisin kuitenkin että naisen haku painottuu geeneihin erityisesti irtosuhteissa mutta kyllä ulkonäöllä on myös väliä kumppanin valinnassakin jonkin verran. Tavallinen mies siis ei kelpaa irtosuhteisiin mutta kumppaniksi tietyllä statuksellisella tasolla mutta ruma mies ei kelpaa edes kumppaniksi naiselle suhteeseen.
Jaa, olen nainen ja panostan sekä ulkonäköön että fiksuuteen miehessä jos haluan suhteen, koska irtosuhteita en harrasta. Itselläni ei ainakaan ole ollut vaikeuksia saada fiksua ja komeaa/ hyvännäköistä kilttiä miestä. Ne Vain ovat aika harvassa.
Minä luulin olleeni melko tavallisen näköinen, mutta nythän opin, että olen ollut todellinen kaunotar, koska olen kelvannut suhteeseen hyvännäköisen ja tavoitellun miehen kanssa (jopa ilman seksiä) ja oma hyvännäköinen mieheni kosi minua melko lyhyehkön seurustelun jälkeen... ja ollaan oltu pitkään onnellisesti yhdessä.
Tai sitten kaikki tämä ulkonäköhössötys tällä palstalla on ihan huuhaata, ja sekä miehet että naiset rakastuvat muuhunkin kuin pelkkään ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
Minä luulin olleeni melko tavallisen näköinen, mutta nythän opin, että olen ollut todellinen kaunotar, koska olen kelvannut suhteeseen hyvännäköisen ja tavoitellun miehen kanssa (jopa ilman seksiä) ja oma hyvännäköinen mieheni kosi minua melko lyhyehkön seurustelun jälkeen... ja ollaan oltu pitkään onnellisesti yhdessä.
Tai sitten kaikki tämä ulkonäköhössötys tällä palstalla on ihan huuhaata, ja sekä miehet että naiset rakastuvat muuhunkin kuin pelkkään ulkonäköön.
Se hössötys on huuhaata oikeasti ja tosielämässä miehet että naiset rakastuvat muuhunkin kun ulkonäköön. totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se hössötys on huuhaata oikeasti ja tosielämässä miehet että naiset rakastuvat muuhunkin kun ulkonäköön. totta.
Varmasti muutkin asiat merkitsevät mutta ulkonäkö on kiistatta olennaisin ja tärkein ominaisuus molemmille sukupuolille ihastumiseen. Se on siis välttämätön että esim. mieheen voi ihastua ja että hänen muutkin ominaisuudet tulisivat esille merkityksellisinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Jaa, olen nainen ja panostan sekä ulkonäköön että fiksuuteen miehessä jos haluan suhteen, koska irtosuhteita en harrasta. Itselläni ei ainakaan ole ollut vaikeuksia saada fiksua ja komeaa/ hyvännäköistä kilttiä miestä. Ne Vain ovat aika harvassa.
No voihan naiset siis olla vieläkin vaativampia. Näin ollen tavallisen näköisillä/ rumilla miehillä taitaa olla aika vähän ottajia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että kokee ulkonäkönsä olevan suht tavallinen on osoitus hyvästä itsetunnosta. Ei tarvitse koko ajan miettiä omaa ulkonäköään, verrata sitä muihin. Oma ulkonäköni on ihan OK, enemmän olen tyytyväinen muista piirteistäni (suht älykäs, ihan mukavana pidetty jne).
Tässä esimerkki suomalaisesta peruspirkosta. Katso peiliin ja jos näet tämän, olet täystavis.
http://img.yle.fi/ylex/kuva-arkisto/article9408388.ece/ALTERNATES/w580/…
Kun olet sitä mieltä että ne sinua katsovat miehet jotka tulee vastaan kaupungilla ei ole minkään näkösiä