Mistä tietää olevansa ulkonäöltään tavallinen nainen?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Kelpaa seksiin lähes kaikille miehille mutta ei suhteeseen :(
Eli tolla kriteerillä olen siis kaunis:D kelpaan suhteeseen niin komealle kuin tavan miehelle.
Otata kuva, jossa olet ikäistesi naisten seurassa ja katso, erotutko joukosta?
Vierailija kirjoitti:
Muuten aika hyvin todettu paitsi että korjauksena että ei välttämättä kelpaa suhteeseen komeille miehille. Muille kylläkin varmasti
Itse olisin vastannut AP:n kysymykseen, että peiliin katsomalla, mutta ilmeisesti se ei ole kaikille niin itsestään selvää...
Mikä siinä sitten on jos kaikki sanoo hyvännäköiseksi, mutta siltikään ei kelpaa kuin seksiin???
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä sitten on jos kaikki sanoo hyvännäköiseksi, mutta siltikään ei kelpaa kuin seksiin???
Sitten on käyttäytymisessä tai järjenjuoksussa jotain normaalista poikkeavaa.
Vierailija kirjoitti:
Tavalliset naiset ovat hyvännäköisiä siinä missä kauniitkin miehille. Komeat vain ei sitoudu kun saavat vielä kauniimman
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten aika hyvin todettu paitsi että korjauksena että ei välttämättä kelpaa suhteeseen komeille miehille. Muille kylläkin varmasti
Mä olen eri mieltä. Monesti todella hyvännäköisillä miehillä on ihan hiirulaisen ja ihan tavallisen näköinen nainen. Monesti myös oikein hyvännäköisillä naisilla on ruma mies, sellainen kunnon äijä. Rumakin voi olla kaunista ns. ruman kaunista ja kauneushan on aina katsojan silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Paska luonne.
Enpä usko sitäkään. Miehille ei vaan kelpaa mikään ja loput miehistä on luusereita, joita ne hyvännäköiset naiset eivät halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paska luonne.
Millainen on paska luonne mielestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko sitäkään. Miehille ei vaan kelpaa mikään ja loput miehistä on luusereita, joita ne hyvännäköiset naiset eivät halua.
Eli ovathan miehille kelpaamattomat rumatkin naiset sitten luusereita?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, en olisi osannut tätä paremmin määritellä.
tavisnainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhteeseen vai seksiin?
Vierailija kirjoitti:
Korjaan vähän
Kelpaa seksiin/panosuhteeseen lähes kaikille miehille mutta ei oikeaan parisuhteeseen yhdellekään.
N39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paska luonne.
Millainen on paska luonne mielestäsi?
Ilkeä, itsekäs, kusipää, narsisti tai tylsä. Ei tarvi olla noita kaikkia, yksikin voi riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tolla kriteerillä olen siis kaunis:D kelpaan suhteeseen niin komealle kuin tavan miehelle.
Ei vaan, tavallinen keskiverto nainen kelpaa seksiin lähes kaikille miehille, jos ei ole lihava.
Keskiverto nainen ei ole sama kuin ruma, vaan naiset ovat luonnostaan nättejä varsinkin meikillä.
Eli, jos olet nätti nainen, jolla on vientiäkin. Olet mitä todennäköisimmin keskivertoinen.
En kadulla kävellessä herätä ihastusta, mutta en myöskään kauhistusta, joten kai olen tavallinen?
No mulle ainakin eräs poikaystävä ystävällisesti ilmoitti sen, että olen hyvin tavallisen ja keskinkertaisen näköinen. Ihan kaikkien mielestä.